Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda ***

Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda
Pensao Residencial Avenida Alameda
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pensao Residencial Avenida Alameda bij:

2 reviews over Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda in het Nederlands

André Robinet, 28-9-2007

Uitstekende Locatie. Prettige omgeving. Goede ligging w.b. openbaar vervoer. Vlak bij zomerhalte

(Pombal) voor Costa Caparica. 30 min. met bus. Paar echte, grappige café's vlakbij. Goed eten daar. Mooi bij park. Stille kamers. Prettig personeel. Sober, maar 'value for money'. Lekker wandelen over Liberdade naar centrum: 15 min.

Gereisd met partner in mei 2007

V. Hendriks, 18-1-2006

Sneeuwval en bevriezing op 30 dec zorgden dat wij na 5 uur vertraging om half 3 bij dit appertement arriveerden. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een schone twee kamer appartement met badkamer incl. wc.

Op de slaapkamer stonden een eenpersoons en een twee persoonsbed, TV. Iedere dag werd het appartement goed opgeruimd en schoongemaakt.

Ontbijt was sober maar goed met vriendelijk personeel. De eetruimte was ook sober maar wellicht is dit in de zomer anders omdat dan buiten gezeten kan worden.

Onze algehele indruk was goed personeel behulpzaam en de afstand tot metr en of bus is 3 tot 5 minuten lopen. Kamers zijn voorzien van dubbele beglazing en rolluiken waardoor het verkeer nagenoeg niet te horen was. We hebben gaten in de dagen geslagen.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.