Appartement Lisbon Dreams Guesthouse

Appartement Lisbon Dreams Guesthouse
Lisbon Dreams Guesthouse

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Lisbon Dreams Guesthouse bij:

1 review over Appartement Lisbon Dreams Guesthouse in het Nederlands

Prachtig guesthouse

sherilyndeen, 13-8-2012

Goede ligging, mooi ingericht. Heel simpel en niet groot of luxe, maar wel heel netjes en schoon. We hadden een slaapkamer voor 2 met gedeelde badkamer. We kregen een splinternieuwe schone badjas en badslippers. Er waren verschillende badkamers waarvan je gebruik kon maken en deze werden meerdere malen per dag schoongemaakt. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Na het inchecken kregen we een kaart en werd ons uitgebreid uitgelegd wat er allemaal te doen en te zien was. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Er mocht zelfs gebruik gemaakt worden van de koelkast en magnetron. In de hal lag een laptop en stonden lounge banken en stoelen waarvan gebruik gemaakt mocht worden. Er hing een goede sfeer en het personeel sprak goed engels. Het enige nadeel was dat onze kamer aan een vrij grote weg lag en boven een supermarkt gevestigd was. Het verkeer en het laden en lossen maakte sochtends vroeg veel lawaai.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lisbon Dreams Guesthouse in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lisbon Dreams Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lisbon Dreams Guesthouse scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.