Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama

Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama
Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama
3,3

Onvoldoende

1 review over Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama in het Nederlands

Uitstekende lokatie, waardeloze kamers

Martijn Donselaar, 14-10-2014

Positief: prijs, vriendelijk goed engelstalig sprekend personeel. Negatief: ál het andere. Schimmel in de douche. Ramen met enkel glas die niet goed sluiten (dan is de lokatie plots niet gunstig), kamers worden niet schoongemaakt. Op bovenverdieping wonen studenten die ons twee nachten straalbezopen wakker gehouden hebben. En na drie nachten staan de springveren van de (coor mij aller aller allerslechtste) bedden in mijn huid gedrukt. Nooit meer!
Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Lisbon Amazing Hostels – Sé/Bairro Alfama scoort een 3.33 uit 10 op basis van 2 reviews.