Hotel Lisboa ****

8,9

11 reviews over Hotel Lisboa in het Nederlands

Uitstekend hotel!

Linda, 1-5-2016

Goede service, mooie schone kamer, vlakbij metro en bus, 10 minuten lopen vanaf centrum, lekker ontbijtbuffet.
Gereisd met partner in april 2016

klein,rustig hotel

c.hendrikx, 29-12-2015

Ligt in zijstraat van Av.de Liberdade, Naar centrum is 20 min.lopen. Kamers zijn ruim en smaakvol. Ontbijt is goed. Airportbus op 5 min. lopen.
Gereisd alleenreizend in december 2015

Ptrima hotel

Jan Schipper, 3-7-2015

Wat een prima hotel. Mooie kamers, schoon, prima badkamer en prima airco. En hoe iemand kan zeggen dat het geen goed ontbijt is? Prima en ruim voldoende. Personeel is ook behulpzaam en doet er alles aan het je naar de zin te maken. Regelen eventuele tickets voor de bussen, bellen de juiste taxi voor je ofwel, geen enkel kommentaar in deze. En de ligging: voor max EUR 15 vanaf het vliegveld af naar het hotel. Ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Wij ebben er van genoten.
Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Lisboa

annepanne19, 18-6-2015

Hotel ligt centraal gelegen, aardig behulpzaam personeel, lekker ontbijt, kamer schoon.

Alleen eerste nacht waren de kamers met twee persoonsbedden op die wij wel hadden gereseveerd en het passen systeem van de deuren is zeker aan vervanging toe want die deden het regelmatig niet.

Gereisd met partner in juni 2015

Fijn hotel

Sophiadv, 21-3-2015

Fijn hotel, schone kamer met lekker bed. We hadden een kamer met een bad, waar ik heel blij mee was :) Elke morgen lekker ontbijt, vriendelijke enorm behulpzame mensen achter de receptie. Ze hielpen ons met inchecken en we konden ivm de regen een paraplu lenen.

Goede locatie, vlakbij een bushalte.

Gereisd met partner in maart 2015

Prima hotel

Anna, 15-12-2012

Dit hotel is uitstekend voor een city trip naar Lissabon. Heel veel is te voet te bereiken, en een leuke buurt om te lopen, ook 's avonds is het nog gezellig druk op straat. Het personeel is vriendelijk, de kamers ruim en schoon. Onder in het hotel is een goed restaurant.De metro is ook vlak bij. Wifi is gratis in de openbare ruimte.
        Gereisd met partner in december 2012

Goed, prettig hotel

MGP Nelissen, 18-11-2012

Vriendelijk behulpzaam personeel
        Gereisd met partner in november 2012

Strategisch gelegen

hein.wiegmans, 23-3-2012

Hotel Lisboa is een relatief klein hotel. Het heeft geen voorzieningen zoals zwembad of sauna. Er is wel een bar en een ontbijtzaal. Aan het hotel is een restaurant verbonden. De kamers zijn prima evenals het sanitair (alles redelijk nieuw en fris). In de kamers aan de voorkant hoor je op de achtegrond het geruis van het verkeer over de Avenida da Liberdade. Wij konden er overigens prima slapen. Op 5 minuten lopen ligt het metrostation Avenida. Naar het centrum is het ongeveer 20-25 minuten lopen.
        Gereisd met partner in maart 2012

goed stadshotel

dominiek, 22-9-2011

Gezellig modern hotel niet al te ver van alles verwijderd. De kamers zijn gerenoveerd, ik verbleef hier ooit eens in het jaar 2000. Het ontbijtbuffet is wat beperkt en de onbijtzaal is wat te klein voor het aantal kamers in het hotel.
        Gereisd met partner in juni 2011

Ilona, 27-8-2006

Heel mooi hotel, mooie kamer, prachtige badkamer. Aan alles is gedacht. De kamer is heel netjes verzorgd met alles erop en eraan en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op de onderste etage is een fitnessruimte met sauna en jaccuzi. Ook dit ziet er heel netjes en aantrekkelijk uit.

Het ontbijt is erg uitgebreid. Voor iedere wat wils. Van spek en ei, worstjes, warme groente tot alle soorten fruit.

Vlakbij het hotel ligt een metrostation en voor het hotel zijn altijd taxi´s te vinden. Deze zijn behoorlijk goedkoop in Portugal. We hebben erg genoten van het hotel en ook van de stad. De laatste avond hebben we gegeten bij doca Peixe aan de haven, echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lisboa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lisboa in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lisboa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lisboa scoort een 8.91 uit 10 op basis van 11 reviews.