Hotel Lisboa Tejo ***

Hotel Lisboa Tejo
Lisboa Tejo
8,5

47 reviews over Hotel Lisboa Tejo in het Nederlands

Super hotel in centrum bij Rossio plein

Judith, 19-2-2017

Erg goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Prima bedden en nieuw schoon sanitair. Een rijk ontbijt in een gezellige eetzaal naast het hotel. Er worden geen lunch en diner geserveerd maar direct om de hoek ligt het Rossioplein met eetgelegenheden voor iedere portemonnee. Dit hotel is echt een aanrader voor een sightseeing trip in het hart van Lissabon.
Gereisd met vrienden in februari 2017

perfecte locatie

miranda den hertog, 23-7-2015

fijn hotel op een perfecte plek midden in het centrum.

Personeel is enorm klantvriendelijk.

Ontbijt goed, kamers goed.

Kamer is iets luidruchtig, maar dan kan men verwachten midden in het centrum van een stad als Lissabon

Gereisd met vrienden in juli 2015

leuk hotel

M. Verbeek, 12-6-2014

Ontbijt was goed, lekkere broodjes. Receptiepersoneel heel vriendelijk en behulpzaam, o.a. met boardingpassen en duidelijke uitleg over het openbaar vervoer. Hotel was niet gehorig, maar alles dichtbij betekent wel dat de geluiden van de straat oorverdovend zijn. Het gaat bijna de hele nacht door, trams, bussen, café's, schreeuwende mensen. Gek genoeg lukte het meestal wel om te slapen, want de bedden zijn prima. Kregen direct een andere kamer toen we om 2 aparte bedden vroegen. Bakker om de hoek, en een uitstekend Chinees/Japans restaurant met buffetservice naast de beroemde lift. We hebben een leuke week gehad.
Gereisd anders in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lisboa Tejo bij:

Fantastisch gelegen in het centrum van Lissabon

Hans Kattouw, 11-6-2014

Wij zijn uitermate tevreden over dit hotel. Ligt centraal en overal dichtbij (ook bij het openbaar vervoer). Het ontbijt was uitstekend. Het enige minpunt voor ons was onze kamer. Wij hadden 2 gescheiden bedden gevraagd maar kregen een 2-persoons-bed. Op zich niet zo erg als de kamer niet zo klein was dat je er je kont niet kunt keren. Na onze klacht kregen wij toch een ruime kamer met 2 persoons-bedden. Dus ons advies is: Vraag duidelijk om een kamer met 2-peroons-beden als je een ruime kamer wilt hebben.
Gereisd met partner in mei 2014

Voornamelijk top

bart, 3-9-2013

Prima 3 sterren hotel met een fantastische ligging. Tramlijn 28!! om de hoek en ook 15 brengt je helemaal naar het westen van Lissabon. Kamer goed ,sanitair schoon, maar gedateerd. bedden prima kortom top!!

Om de hoek een zelfbediening voor de dranken en daarnaast een mini restaurant geexploiteerd door chinezen die ruimschoots waar voor hun geld bieden.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goedkoop en eenvoudig hotel. Zeer centraal gelegen

wim, 12-3-2013

Het enige minpunt is kamer 308 erg klein, vergane glorie. Kamer aan renovatie toe. Jammer. Ligging en ontbijt zijn prima. Personeel super aardig.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Centraal gelegen hotel

anita.beukers, 21-11-2012

Dit is een goed hotel voor de 3 sterren die ze hebben, schoon, goede bediening, receptionisten die bij alles willen helpen. Kamers gedateerd maar wel schoon en ruim. De bedden aan de harde kant. Ontbijt goed verzorgd. Ligging perfekt met zoveel OV in de buurt.

Lissabon zelf vonden we leuk, maar oogt behoorlijk versleten. Veel gebouwen zien er armoedig uit en er is leegstand. Ook op straat zijn er zwervers, s avonds verandert de buurt in de omgeving van het hotel en word je regelmatig aangesproken door mannen die coke willen slijten. Dat geeft een onveilig gevoel. Politie is op de pleinen aanwezig, maar lijkt hier geen aandacht aan te besteden.

Gereisd met vrienden in november 2012

Perfecte uitvalsbasis

marjan, 19-11-2012

Perfect hotel om Lissabon te ontdekken. Centraal gelegen en alle soorten openbaar vervoer "om de hoek". Gevolg van deze ligging is wel dat je dus 24 uur per dag verkeer langs het hotel hebt. Oordopjes doen wonderen. Personeel zeer vriendelijk. Op de dag van vertrek hebben ze ons zelfs even geholpen om de vliegtickets te printen, wat een service! Ontbijt prima. We hadden twee kamers geboekt maar kregen twee suites. Die mochten wel een likje verf maar waren goed schoon. In de buurt ruim voldoende eetgelegenheden en terrasjes.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Superlocatie en geweldig personeel

Esther, 8-7-2012

Midden in het centrum van Lissabon vlakbij metrostation, trams en bussen. Het personeel is echt geweldig en super servicegericht. Door alle tips hebben we Lissabon gezien of THE beaten track en ook tips gehad voor onze verdere vakantie. Kamers zijn ietwat gedateerd, maar voldoen voor een citytrip. Douche is goed en kamer is schoon, ontbijt prima. Zeker gaan!
Gereisd met partner in juni 2012

Leuk stadhotel!

Bubbel, 16-4-2012

Deze accommodatie ligt prima in het centrum, vanuit hier kunt alles in Lissabon bekijken. Het personeel is erg vriendelijk, & willen alles voor je doen. Het personeel heeft een goeie kennis over lissabon en de restaurantjes!

De kamers zijn schoon en netjes! Elke dag worden er nieuwe handdoeken neergelegd.

Gereisd met vrienden in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lisboa Tejo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lisboa Tejo in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lisboa Tejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lisboa Tejo scoort een 8.52 uit 10 op basis van 48 reviews.