7,2

37 reviews over Hotel Avenida Parque in het Nederlands

Budget hotel

Pauline Louis, 3-8-2017

Om 03.00 kregen we gasten.op de kamer de nachtportier had gewoon onze sleutel gegeven. Schrokken ons kapot bij navraag vragen ze niet naar namen maar geven gewoon de sleutel als iemand zegt benndie vergeten. Zeer kwalijke zaak.
Gereisd met partner in juni 2017

supergoed

babette, 28-2-2017

het ontbijt was goed, de werknemers ware heel vriendelijk en behulpzaam. en alles was goed te voet bereiken.
Gereisd familie in februari 2017

Prima hotel.

Nina, 25-6-2016

Prima hotel, mooie centrale locatie, netjes, schoon, prima ontbijt.
Gereisd met partner in januari 2016

Prima hotel voor citytrip

Niels Hentschke, 5-6-2015

Ik ben hier 6 dagen geweest samen met mijn vriendin en we zijn zeer tevreden. Er wordt goed schoongemaakt. Het ontbijt was simpel maar goed, een paar broodjes, kaas, ham, roerei, fruit en cornflakes elke dag maar voor ons een prima ontbijt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het metrostation"Parque" is een paar minuten lopen vanaf het hotel en vanaf hier is bijna alles in Lissabon goed te bereiken.
Gereisd met partner in mei 2015

Prima stadshotel voor Citytrip

ilonagomes, 6-3-2014

Prima uitvalsbasis dichtbij metrostation Parque en Marques de Pombal. Wel wat ver van historisch centrum gelegen. Vriendelijk personeel, kamers schoon en netjes en wordt goed schoon gehouden tijdens verblijf, geen vrije stopcontacten, stekkerdoos meenemen is aan te raden. ontbijt karig maar voldoende. lift was defect, 7 trappen op om op verdieping 3 te komen. kamer 302 is in prima staat, wel gehorig. prijs/kwaliteit absoluut in verhouding, iets verouderd. rustige ligging
Gereisd met partner in maart 2014

Prima hotel voor bezoek aan Lissabon

Jan, 8-9-2013

Dit hotel was voor ons een prima uitvalsbasis om Lissabon te ontdekken. De kamer zag er goed uit, de bedden sliepen lekker, de airco werkte gelukkig ook goed en de kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was voor Portugese begrippen best goed, er liggen verschillende soorten brood, beleg en ook fruit. De ontbijtruimte was echter wat aan de krappe kant.

Het hotel ligt iets te noorden van het echte (toeristen) centrum van Lissabon (het is te lopen). Er zijn meerdere metrostations vlakbij en het ligt vlak naast een mooi groot park. Er zijn ook een paar parkeerplaatsen voor het hotel waar je gratis gebruik van kan maken.

Gereisd familie in augustus 2013

Prima stadshotel

Oude Wesselink, 21-5-2013

In mei 3 nachten geslapen. Kamer lag op de 2e verdieping, is niet groot maar voldoet uitstekend. Schone kamer en badkamer , iedere dag schone handdoeken.

Ontbijt is voldoende, personeel is vriendelijk. Bushalte is om de hoek, metro iets verder weg ( 3 min.) Al te al een prima stadshotel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

net eenvoudig hotel

jannie_aad, 8-5-2013

Avenida parque een eenvoudig hotel, kamers schoon maar erg klein ( ongeveer 3x3 m.) I De breedte van bed en nachtkastjes.Je kan nog net om het bed lopen. Maar dan moet niet je koffer op de grond er naast staan. De kamer viel tegen omdat op foto's in diverse reisgidsen andere kamers staan afgebeeld. Bedden uitstekend. Badkamer oke, schoon. Ontbijt: heerlijke broodjes, verder eenvoudig ham, kaas, jam. Ontbijtruimte erg krap veel tafels in kleine ruimte, om naar het buffet te gaan moet er altijd iemand opstaan. Niet mogelijk om 's avonds nog iets te drinken, geen bar. Vriendelijk personeel, gunstige ligging, bushalte om de hoek, metro iets verder. Diverse restaurantjes in omgeving.
Gereisd met vrienden in april 2013

Goed voor alleen overnachten

Meike, 25-3-2013

Prima hotel voor een citytrip. Centraal gelegen, naar centrum loop je in 15 minuten of pak je de metro op 200m afstand van het hotel. Kamers klein en wat gedateerd, maar wel erg schoon. Ontbijt niet uitgebreid, maar wel oke. Enige nadeel is het ontzettend chagarijnige personeel (niet allemaal overgens). Er kon geen goedemorgen vanaf. Verder prima te doen voor een citytrip!
Gereisd met partner in maart 2013

Prima stadshotel

ellenzwarts, 25-2-2013

Avenida Parque is een prima locatie voor een verblijf in Lissabon. Het is een stukje lopen naar het centrum (ca. 15 min), maar dat vind ik niet erg. De kamers zijn prima in orde, goede bedden en het sanitair is brandschoon. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar de broodjes zijn lekker. Ik zou dit hotel aanraden, als je niet per se in het centrum wilt zitten, maar wel in een comfortabel hotel. Het is overigens niet 4 sterren waard, eerder 3 sterren.
Gereisd anders in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Avenida Parque*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avenida Parque in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avenida Parque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avenida Parque scoort een 7.15 uit 10 op basis van 38 reviews.