Vakantiehuis Casas Fruta ****

Vakantiehuis Casas Fruta
Casas Fruta
8,9

90 reviews over Vakantiehuis Casas Fruta in het Nederlands

Mooi huisje, geweldige ligging.

Thom Hoek, 17-9-2017

De huisjes van Geert en Iris zijn prachtig gelegen en goed onderhouden.

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en wij voelden ons gelijk thuis.

Voor de kinderen bood het zwembad heerlijk verkoeling.

We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Relaxt

Wim en Tineke, 13-9-2017

Vakantiewoning die ruimschoots aan de Nederlandse standaarden voldoet. Erg rustig gelegen maar centraal voor alle uitstapjes. Je voelt je er erg relaxt daar alles wat je nodig hebt aanwezig is, incl een start voorraad van een aantal zaken. Daar wij vaak weg waren hebben we Iris en Geert verder niet gezien maar als je ze nodig hebt zullen ze er voor je zojn. Alles klopt tot in de puntjes, van de routebeschrijving t/m tegeltjes bij de opstap zodat de muur niet vies wordt, het is een eerlijke en nette woning. Prijspeil voor de uitstapjes laag, biertje aan t strand € 1,20, mixed grill in het doro € 7. De huisjes zijn eigenlijk bestemd voor 4 personen, voor 2 personen is de prijs best pittig

Wij reizen zelf veel maar voor ons was dit een van inze favoriete plekjes. Iris en Geert bedankt en veel succes verder met jullie uitbreidingen

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke plek in Portugal

Pieter, 16-8-2017

In juli dit jaar hebben wij met zijn vieren een rondreis in Portugal gemaakt. Casas Fruta was onze tweede bestemming. In vergelijking met onze eerste accommodatie was dit een verademing. Ruim, schoon en met een heerlijk zwembad waar de kids zich prima vermaakt hebben . De omgeving isprachtig en er is veel te doen en veel te zien. Het weer was niet elke dag even zonnig maar we hebben een prima tijd gehad. Een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend huisje in een heerlijk klimaat.

Rob K, 7-8-2017

Plus: Het huisje was ruim, schoon, prima keuken, en service was uitstekend.

Min: Geen kussens op de tuinstoelen, slecht internet met maximaal 1Gb per dag.

Geen NL zenders op kleine TV. (is dus overbodig)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie, schone huisjes met weinig speelruimte.

Debby, 1-8-2017

We waren 's nachts aangekomen, sleutel en startpakketje(op eigen kosten) stond al klaar. We sliepen met kind van 5 en 2 tieners in Casa Pera. Huis is ruim en schoon, met veel kastruimte. Keuken compleet met o.a vaatwasser, Delta-koffieaparaat en oven. Huis gelegen bij zwembad, maar we hadden genoeg privatie. Weinig speelruimte, eigenlijk alleen het zwembad. er waren genoeg andere kinderen om mee te spelen, maar als die er niet waren, denk ik dat de ervaring anders was.

Locatie is geweldig. Goede uitvalsbasis voor stranden en leuke dorpjes en uitstapjes. Eigenaren wonen niet op terrein. Is het weer wat minder, kijk dan goed op de weerapp. Niet ver rijden kan het weer zo beter zijn!

Conclusie: mooie huisjes voor gezinnen die er ook op uit willen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk verblijf, maar lees de kleine lettertjes!

Jeroen, 28-7-2017

Leuke huisjes in een leuke, interessante omgeving. Verwacht hier doorgaans geen tropische temperaturen, maar een eerder mild oceaanklimaat.

Erg attent dat er van alles een kleine startvoorraad aanwezig is: toiletpapier, vaatwasmiddel, koffie, ...

Ondanks de aanwezigheid van 4 huisjes op het domein heb je wel voldoende privacy, veroorzaakt door de ligging van de huisjes.

De huisjes zijn zeker voldoende ruim.

Het zwembad was eerder troebel of melkachtig. Pas na herhaaldelijk aandringen door de bewoners werd de pomp nonstop opgezet, waardoor het water wel helder werd.

Dat de eigenaars een week vooraf komen vragen hoe laat je op de uitcheck-dag (een week later) zal vertrekken, draagt niet echt bij tot het vakantiegevoel. Zeker niet als je niet vroeg genoeg vertrekt ...

Let op met de kleine lettertjes: wifi is gratis bij normaal gebruik (d.w.z. 1GB per dag). Ondanks duidelijke aanwijzingen aan onze kinderen (twee pubers) gingen we hier, zonder al te gek te doen, vlot over. Resultaat: een extra afrekening van 41 euro (1,5 euro per GB). En wij bleken niet de enigen met dit probleem ...

Het uitzicht dat vroeger waarschijnlijk fenomenaal was, wordt nu toch wat verstoord door de net aangelegde glamping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Geert en Iris Franken, Eigenaar, 28-7-2017

Beste Jeroen Bruggeman,

Bedankt voor je review. In ons eerdere emailcontact gaf je al aan dat je beoordelingen op internet negatief zouden zijn indien we de overschrijding van het internetgebruik daadwerkelijk zouden berekenen.

We vinden het jammer dat je tijdens jullie verblijf van 2 weken niet de moeite hebt genomen ons aan te spreken over de punten die je noemt, helaas heb je ervoor gekozen dat pas na jullie vertrek te doen. Zo hebben we geen gelegenheid gehad er op in te spelen.

We doen er alles aan om het onze gasten naar hun zin te maken en gelukkig lukt dat ook bij de overgrote meerderheid. Dat dat bij jullie niet is gelukt is vinden wij spijtig.

Met vriendelijke groet,

Geert en Iris Franken

Geweldig

Mirjam Plaisier, 29-4-2017

Dat het handig is om een auto te hebben ivm de ligging van de huisjes, heerlijk vrij, daardoor liggen strand en bezienswaardigheden wat verder weg.

Huizen zijn van alle gemakken voorzien, zwembad is heerlijk.

Ligt een prima info map, duidelijk allemaal.

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk rustig

Birgitte Louis, 21-9-2016

Wij verbleven in casas nespera. Mooi huis, zeer schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Je kunt van hier uit prima naar het strand of een dagtrip maken naar een van de mooie dorpen in de omgeving.

Er is een heerlijk bakkertje dichtbij en een grote supermarkt op 10 minuutjes rijden.

Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

geweldige verwenvakantie! super accomodatie!

Oda Dujardin, 30-8-2016

Het was voor ons de eerste kennismaking met Portugal, maar zeker niet de laatste! Casas Fruta was fantastisch! Prachtige huizen en super verzorgd! De omgeving was mooi, rustig maar meer dan voldoende heel afwisselende mogelijkheden tot uitstapjes! Maar ook een relaxed dagje aan het zwembad was heerlijk! We hebben genoten en denken er hard over om nog eens terug te komen!

Eigenlijk kunnen we niets negatiefs bedenken...

Iris en Geert...bedankt voor deze heerlijke weken in jullie super accomodatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

zeer mooi verzorgde huisjes in rustige omgeving

Preneel Bernard, 1-8-2016

ligging: zeer rustig gelegen op 15 minuten rijden van het strand/grootwarenhuis en op 1 uur van Lissabon

prijs/kwaliteit: voor de prijs die je betaald heb je zeker een goede kwaliteit, beter kan niet

kindvriendelijk: vermits de huisjes op een helling liggen is er geen plaats voor wat speelruimte/grasveld maar daarom ook niet negatief bedoeld

zwembad: goed gemiddeld/ niet te vergelijken met de grote zwembaden aan hotels, maar voor de max 21 personen voldoende ruimte

inrichting: heel veel ruimte binnen met openhaard,satelietTV, WI-FI, ruime slaapkamers, badkamer met douche en bad, badlinnen twee maal per week, bedlinnen 1 maal per week, keuken is volledig uitgerust (koffiezet, afwasmachine, grote koelkast, magnetron, oven, voldoende keukengerei,...)

hoeveelheid ruimte: zowel binnen als buiten veel ruimte met prive terras en BBQ, vanop terras zicht op het zwembad en de vallei

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casas Fruta in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casas Fruta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casas Fruta scoort een 8.88 uit 10 op basis van 96 reviews.