Vakantiehuis Casa Limão ****

Vakantiehuis Casa Limão
Casa Limão
8,3

16 reviews over Vakantiehuis Casa Limão in het Nederlands

Ideale ontspannen vakantie, met leuke uitstapjes

Ronny, 14-9-2017

Wij verbleven in Lissabon en daarna 1 week in deze praktische Casa. Je hebt zeker een auto nodig, en die auto brengt je naar leuke plekjes in de buurt. Er is echt veel te zien in de buurt. Prachtige kathedralen in Alcobaca en zeker Batalha. Een prachtige ommuurde oudstad met kasteel te Obidos. We gingen ook naar Mafra en zelfs naar Sintra. Zeker niet vergeten de overweldigende oceaan te bezoeken aan het Praio de Solgado, daar is een uitstekend, goedkoop dagmenu restaurantje. Ook in Nazare geweest, neem daar zeker de kabellift, prachtig uitzicht. 's middags aten we altijd in de plaatselijke restaurantjes, lekkere visgerechten. Na onze uitstapjes vlogen we fijn ons zwembad in om te relaxen. Kortom, een fijne ontspannen vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig vakantiehuis

Maarten, 5-8-2017

Mooi vakantiehuis in een leuk en mooi gedeelte van Portugal. Het huis is zeer compleet uitgerust en alles is uitstekend verzorgd. Heerlijk zwembad op eigen terrein. Eigenaren Geert en Iris zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima huis, prima locatie op 10 min strand

Charlotte's familie 4 personen, 31-7-2017

Groot/schoon/goed ingericht& onderhouden huis en tuin incl bbq. Heel privé, ondanks gekoppelde (lager gelegen) woning. Handdoekwissel om de paar dagen + bedlinnenwissel 1xpw. Op 10 automin. van strand. Supermarkten dichtbij. Genoeg bezienswaardigheden om je 2 weken te vermaken. Prima contact eigenaren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer goede accomodatie met mooie ligging

Fam. Joosen, 21-6-2017

Mooie ligging met prachtig uitzicht.

Heel handig is dat bij aankomst eerste benodigdheden als bijvoorbeeld koffie, kruiden, toiletpapier, olijfolie, afwasmiddel etc. al klaar staan. Vriendelijke benadering door Iris en Geert.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima appartement op prachtige lokatie vlakbij zee

Y. de Boer, 17-8-2016

Het appartement was zeer verzorgd en de verhuurders zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de buurt .
Gereisd met partner in juli 2016

Super mooie locatie

Lianne Willemsen, 22-10-2015

Een heel mooi vakantiehuis waar wij ons zeer welkom voelden. Bedden opgemaakt en na een week werden de bedden verschoond. De handdoeken en het keukengoed werd 2x per week verschoond. Hoe fijn dat je dat zelf allemaal niet hoeft mee te nemen. De ligging is rustig maar met een auto kun je zo in de drukte zijn. Bezienswaardigheden genoeg in de buurt. Het enige minpuntje is dat je zonder auto niet zoveel kunt maar voor ons geen probleem want wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Heerlijk vakantiehuis in prachtige omgeving

Thijs en Anne, 13-9-2015

We waren er echt aan toe, een weekje ertussenuit. En wat een treffer was dit! In midden Portugal zo´n 3 kwartier boven Lissabon, ligt Casa Limão. Een groot vakantiehuis waar echt alles aanwezig is. Toen we aankwamen werden we welkom geheten door Iris. Ze vertelde over de omgeving, het huis en het zwembad waarvan we veel gebruik zouden gaan maken. We hebben eerst een paar dagen rustig aangedaan en genoten van het uitzicht, de tuin en het zwembad. Later in de week zijn we naar de plaatsjes Nazaré, Alcobaça en Batlaha geweest. Gegeten en gewandeld hebben we veel in het leuke strandplaatsje São Martinho do Porto. Een paar minuutjes met de auto.

Wij kunnen dit huis en de omgeving aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in september 2015

Fijne accomodatie

Monique Hoek, 8-9-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie in Portugal gehad. Het appartement was prima voor elkaar.

Netjes, goede bedden en een fantastische barbecue buiten. De eigenaren zijn ontzettend aardige mensen, Nederlanders, en dat merk aan de inrichting van het huis. Heel compleet, ook in de keuken is alles wat je nodig hebt aanwezig.

De omgeving is landelijk en lekker rustig. In het huisje is een map aanwezig met allerlei toeristische tips. Superhandig!

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima landelijk gelegen vakantiehuis

José, 16-8-2015

Het huis is heel rustig gelegen met een prachtig uitzicht vanaf het terras op de vallei. In het huis is alles te vinden wat je nodig hebt. Het was schoon en netjes. Onze zoon van 16 heeft op de bedbank geslapen en dat ging prima. Zelf hadden we een ruime slaapkamer met een mooie badkamer.

Het is fijn dat we ook gebruik konden maken van het naastgelegen zwembad. Het is een huis voor mensen die van rust en een landelijke omgeving houden. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis naar allerlei leuke plaatsen en bezienswaardigheden. Het is wel noodzakelijk om een auto ter beschikking te hebben. Ook bijvoorbeeld om naar het leuke kleine bakkertje in het dorp verderop te rijden.

Bij aankomst was Iris aanwezig en stond er een heerlijke fles wijn klaar. Er is een map met uitgebreide informatie en tips in het huis aanwezig. Erg handig. Ook is er een wasmachine en droger te gebruiken.

Alles bij elkaar een prima huis en uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie! Bedankt Iris!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

In één woord geweldig!

S&B, 13-8-2015

In juni een weekje Casa Limao geboekt om lekker uit te rusten. In één woord geweldig.

De accommodatie is landelijk gelegen, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Je kunt lekker relaxen op je eigen terras of aan het zwembad. Voor mensen die van rust en cultuur houden een ideale plek. De eigenaren Iris en Geert zijn zeer gastvrij. Dankzij hun tips hebben we een heel ander deel van Portugal gezien. We hadden tijd te kort om alle bezienswaardigheden te zien en komen dan ook zeker snel een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2015
Geert, Eigenaar, 13-8-2015
Beste Sandra, bedankt voor je lovende woorden! En zeker graag tot ziens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Limão in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Limão zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Limão scoort een 8.33 uit 10 op basis van 16 reviews.