Vakantiehuis Villa Salvacasa *****

9,3

94 reviews over Vakantiehuis Villa Salvacasa in het Nederlands

Super goed geregeld verblijf

Farah, 19-9-2017

Als je hier verblijft is het wel handig om vervoer te hebben. Voor ons was alles super goed geregeld.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Dit is echt vakantie !!!

Myriam Dieckmann, 14-7-2017

Een vakantievilla van alle gemakken voorzien,eigen zwembad,voldoende ligstoelen ,loungeset,patio met barbecue en ook binnen een lekkere zithoek met alle Nederlandse TV zenders.

Ruime slaapkamers met heerlijke hotelbedden

Ligging is centraal, Lissabon,Sintra, Cascais, Tomar, Evora Mafra en diverse badplaatsen zijn allemaal binnen een uur rijden te bereiken.

Je wordt zeer gastvrij ontvangen door beheerder Lou en hij heeft heel veel tips voor uitstapjes en goede restaurants in de buurt.

Je hebt wel een auto nodig maar die kun je voor zeer redelijke prijs huren op de luchthaven.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig fijne vakantie in een fantastische villa

Myriam Dieckmann, 9-5-2017

Als je het leuk vind om wat van het mooie Portugal te zien heb je wel een auto nodig.

Wij hebben hele leuke trips gemaakt naar Obidos, dit is een schilderachtig stadje dat goed gecombineerd kan worden met de oosterse tuinen van Bombarral. Het enorm indrukwekkende paleis van Mafra gecombineerd met het miniatuurstadje in Sobreiro en het kustplaatsje Ericeira,we hebben een boottocht gemaakt vanuit Setubal waar de dolfijnen vlak voor onze boot zwommen en we hebben ze ook gezien in de dierentuin van Lissabon.

Binnen een klein uur sta je midden in Lissabon waar je prima je auto kwijt kan in een parkeergarage en met tram 28 naar het castelo op de berg en dan heerlijk slenterend door de straatjes van Alfama naar beneden.

Natuurlijk ga je ook naar Belem waar de oude verdedigingstoren staat en naar de badplaats Cascais en heb je nog tijd over dan zijn Evora,Tomar en Fatima een bezoek waard.

De villa is van alle gemakken voorzien, gezellige huiskamer met alle Ned, tv zenders,heerlijke bedden,complete grote keuken en een fijn zoutwater zwembad met genoeg ligbedden en een patio met barbecue.

Je wordt heel gastvrij ontvangen door Lou,een gezellige Limburger die hier al jaren woont en ontzettend veel weet over de omgeving.

Kortom, zoek je een vakantie waarin je zowel heerlijk kunt relaxen maar ook genieten van al het moois dat Portugal te bieden heeft dan is Salvacasa een echte aanrader

Ik ben er nu 4x geweest en ga er ook dit jaar weer heen

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima uitvalsbasis voor een golfvakantie

Sijmen, 7-5-2017

Erg ruim huis van alle gemakken voorzien. Grote tuin met zwembad en barbecue.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Manda en Jan, 23-4-2017

Een prachtig mooi huis, ruim, met zwembad en van alle gemakken voorzien. We hebben het er met zeven volwassen personen zeer naar de zin gehad. De dagelijkse contacten met de Nederlandse beheerder Louis waren niet alleen gezellig, maar ook zeer nuttig voor het bedenken van uitstapjes en gezellige locaties in de buurt. Voor toekomstige huurders kan het van belang te weten dat een auto nodig is voor het bezoeken van plaatsen als Lissabon, Sintra, Evora en andere.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig

Eliza, 30-8-2016

Een hele mooie villa voor de juiste prijs. Lou de beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam. Als er iets kapot is of ontbreekt wordt dit meteen voor je geregeld.

Tip, let wel op dat niet alle huizen beschikken over een zwembad. Controleer dit van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Wij hebben een eigen opblaasbaar zwembad meegenomen voor de kids (5 en 15) en dat vonden zij prima. Zeker met het lekkere weer daar.

Het is verder ook handig om van te voren te onderzoeken wat er allemaal in de omgeving, naar eigen smaak, te beleven valt. Als je geen avonturier bent is je rust in Salvaterra gegarandeerd!

Ik ben goed van te voren door Arjen (in NL) geïnformeerd over de villa en kreeg waarom gevraagd is. In de omgeving valt veel te beleven, maar een auto is zeker een must have!

In de buurtsupermarkt is achterin een balie waar je avondeten kunt bestellen om mee te nemen. Zelf gemaakt en heerlijk, zeker als je een keer (of meerdere keren) geen zin hebt om zelf te koken.

We komen zeker nog een keer terug, maar dan met een groter groep.

Bedankt Lou en Arjen voor de goede service in Nederland en in Portugal!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Het was weer geweldig.

Familie Pool, 17-8-2016

Een auto is vanwege de ligging van het huis een vereiste. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien.

Het zwembad is ten volste benut. Het was heel erg warm dus er is heel veel gezwommen, ook 's avonds. We zijn naar Lissabon geweest, naar Cascai en de jongeren zijn zelfs een dagje wezen surfen.

Heb vorig jaar in villa 2a gelogeerd met mijn dochter. Omdat wij zo enthousiast waren over ons verblijf, wilde de familie dit ook ervaren. Ook zij zijn vol lof over het huis.

Nog een woord van dank aan Lou die weer klaarstond als zijn hulp werd ingeroepen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastische vakantie in een heerlijk ruim huis!

Familie Roerink, 14-8-2016

Met ons gezin hebben wij genoten van een heerlijke vakantie in huis Salvacasa te Foros de Salvaterre. Ondanks dat het de warmste zomer ooit was voelde het aangenaam warm. 's Avonds koelt het goed af, zodat het niet te warm is om te slapen. De bedden zijn overigens uitstekend net als het huis. Deze is ruim van opzet en van alle luxe voorzien, een ruime tuin en een gezellige zit met bbq. Ook van het zwembad hebben wij veel plezier gehad. Het huis ligt wat afgelegen, maar met de auto zijn veel leuke plaatsen met circa 45 min te bezichtigen. Zo zijn wij oa naar Lissabon, Cascais, Obidos, Fatima en Nazaré geweest. Wij hebben ook nog een dag gegolfd. Een prachtige en rustige baan. Voor de golfliefhebber zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wederom Perfect!

Frank van Kerkwijk, 8-6-2016

Het ideale huis om met een groep op golfweekend te gaan. Meer dan genoeg golfbanen allemaal binnen een uurtje rijden. Lokale horeca goed en goedkoop, Lissabon op 40 minuten voor heerlijk dineren en indien gewenst de nodige clubs. Bairro Alto erg gezellig met vele kroegjes en muziek. Over het huis zelf kan ik kort zijn. Perfecte bedden, (bad)kamers, BBQ en zwembad. Wel zorgen voor vervoer

(auto/busje)

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk genoten

Trijntje Talma, 26-5-2016

Heerlijk huis waar we hebben genoten met onze hele familie. Lekker tot rust gekomen met fantastisch weer. De tv deed het niet maar we hebben ons zonder tv ook vermaakt. We misten wel een waterkoker in het huisje. Maar verder was alles aanwezig. In de omgeving is niet veel te beleven. Ook lekker wandelen kun je er niet want je loopt al snel op de snelweg. Een auto is een must. Via de tolweg ben je snel in Sintra of Lissabon. Kosten tolweg heen ongeveer 8,00 euro. Vergeet als je naar Sintra gaat niet een dik vest/trui mee te nemen want het kasteel ligt op grote hoogte, toen wij er waren was het op de weg er naar toe zon maar bij het kasteel koud en bewolkt. Lissabon is de moeite waard. Parkeer de auto in de wijk Belem en koop een dagkaartje van 5.00 bij het station. Je kunt dan de gehele dag op de tram reizen door Lissabon.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Salvacasa in Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Salvacasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Salvacasa scoort een 9.28 uit 10 op basis van 95 reviews.