Hotel Paris ***

Paris
6,7

3 reviews over Hotel Paris in het Nederlands

Jan H, 3-10-2006

Zeer goed gelegen. Een beetje verouderd hotel. Waren met verschillende echtparen en je moet inderdaad geluk hebben bij de kamerindeling. Wij hadden een zeer ruime kamer met mooi uitzicht maar vrienden hadden een erg kleine kamer zonder uitzicht.
Gereisd anders in oktober 2006

Robert, 15-9-2005

We werden met ons tweeen op een kamer van 3x3 zonder balkon gestopt. Na klagen kregen we de volgende dag een perfecte grotere kamer met balkon. Het ontbijt vond ik niet bijzonder: geen verse vruchtensappen, geen lekker broodbeleg (de jam is echt dramatisch). Voor de prijs die je betaalt, kan je beter naar een pousada elders in Portugal gaan.
Gereisd anders in september 2005

Maartje, 2-1-2005

Een net,rustig hotel, centraal gelegen. Wij hadden een kamer met zitje wat niet zoveel voorstelde. Mooi uitzicht en lekker ontbeten in het hotel. Het is ongeveer 10 min lopen naar het strandje (is niet zo groot en het zeewater is errug koud!). We hebben hier een leuke vakantie gehad.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paris in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paris scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.