Appartement Vila Ana Margarida ****

Appartement Vila Ana Margarida
Vila Ana Margarida
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Vila Ana Margarida bij:

4 reviews over Appartement Vila Ana Margarida in het Nederlands

Een sprookje!

Janneke, 8-7-2017

Een prachtig complex, vlak aan zee. Met heel veel kleur, en heel veel objecten met de zee als thema. Je moet de foto' s zien om dat te begrijpen, in elk hoekje zag je een nieuwe foto. Alle huizen waren verschillend, heel compleet ingericht, vooral het prima bed sprak ons erg aan. De eigenaresse gaf ons het gevoel dat we welkom waren.

Het was leuk om naar de surfers te kijken vanaf een ligbed bij het leuke zwembad. We hebben er twee mooie weken gehad.

Negatieve dingen heb ik niet gevonden, ja het regende af en toe, maar daar konden ze natuurlijk niks aan doen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

bijzonder, sfeervol, kleinschalig, in centrum

Irma, 17-1-2017

Wij vonden alles goed, het is wat je wil, prima apart hotel, ontzettend goed ontbijt, midden in het dorp, alles te belopen, strand, dorpje, en goede eettentjes. Autohuur aan te bevelen omdat je dan wat meer kunt bezichtigen.

De kamers zijn klein, maar bezitten alles wat je nodig hebt. Er is geen balcon, maar wel een dakterras waar het heerlijk is

Gereisd met partner in oktober 2016

Absoluut top hotel

Irma, 6-10-2016

Let op Villa Ana Margarida heeft 3 locaties:

1. Beach appt; 2. Nature en 3.hotel. Wij verbleven in het hotel wat midden in het centrum ligt.

Dit omdat we met ontbijt wilden. Vanaf aankomst waren we meteen onder de indruk. Klein

Maar genoeg ruimte voor 2 en een heerlijk dakterras. Niet te vergeten in het hotel wordt het ontbijt verzorgd duur de lieve dames van 'Brunch me'. Ook n aanrader om te lunchen of als je niet in t htl verblijft, kun je er ontbijten. In de avond kun je simpel eten, zoals soep, hamburger met alles erop en aan, of alleen en dankje nuttigen.

Midden in het centrum waar we elke avond ontzettend goed hebben gegeten.

1 minpuntje welk niet opweegt tegen alle pluspunten en is zo opgelost door het ruim te sluiten als t druk was op straat.

Gewoon doen, dit en ook de andere hotels zijn toppers.

Gereisd met partner in oktober 2016

Alice, 28-10-2006

Ik ben in 1999 in Vila Ana Margarida geweest samen met mijn dochter.

Het was super!

Mooie villa's, fantaschtische ligging, mooi ingericht, vriendelijke mensen.

Op loopafstand van het fantastische dorp Ericeira.

Ik heb toen geboekt via een reisburo, daarna heb ik het nooit meer kunnen vinden in de reisgidsen.

Waarschijnlijk in andere handen over gegaan.

Op de web side van Ericeira terug gevonden.

Een absolute aanrader!

Trouwens Ericeira is zo mooi daar moet je naar toe.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Ana Margarida in Ericeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Ana Margarida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vila Ana Margarida scoort een 9.05 uit 10 op basis van 4 reviews.