Villa Dos Limoeiros

Villa Dos Limoeiros
Dos Limoeiros
9,3

8 reviews over Villa Dos Limoeiros in het Nederlands

Geweldig huis van alle gemakken voorzien

Mirjam en Patrick Simons, 5-9-2016

Een heerlijk huis met veel ruimte en in een omgeving waar veel verschillende dingen te doen zijn; Zee en surfen, leuke stadjes zoals Sintra en een ruim aanbod van goede restaurants in Ericeira. Kortom wij hebben er met ons gezin met 3 kinderen en oma een top tijd gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een heerlijke vakantie in een supervilla!

Ruud en Hanny Kurver, 18-5-2016

We zijn in de meivakantie met onze kinderen van 17 en 19 naar deze villa geweest. Dat was heerlijk! Het huis was meer dan compleet, schoon en bood voor ons allen privacy en luxe (met 3 badkamers).

De omgeving van Ericeira biedt veel; van Sintra, Lissabon, dolfijnen spotten vanaf een catamaran, heerlijk eten, golfsurfen en prachtige wandelmogelijkheden langs de kust en mooie kliffen. We troffen deze week ook nog eens prachtig weer.

Het is echt een aanrader. En dat is ook de reden dat mijn man dit najaar terugkeert, nu met zijn vrienden om in de omgeving te gaan golfen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

bijzondere plek, fantastisch huis

Joy Bijleveld, 17-7-2015

voor iedereen heerlijk; van strand en zee tot cultuur en natuur

lekker zwembad, fijn huis om in te vertoeven en van waaruit je de mooie vissersdorpjes, het Portugese landschap en Lissabon kunt bewonderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Fantastische villa in een mooie omgeving

Monique , 12-7-2015

Fantastisch mooie villa van alle gemakken voorzien. Wij zijn met onze dochter van 3 geweest en ook voor haar was alles aanwezig. Villa staat verder in een rustige omgeving met heel veel leuke plekken in de omgeving.

Villa wordt goed onderhouden en dat is te zien!

Wij hebben een top vakantie gehad, die zeker voor herhaling vatbaar is!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Riante villa in rustige en prachtige omgeving

Martine, 9-7-2015

Een aangename verrassing is deze goed onderhouden villa met zeer ruime bad- en slaapkamers en een heerlijke woonkeuken van alle gemakken voorzien. Door de luiken dicht te houden blijft het lekker koel in huis!

Uitermate geschikt voor gezinnen / groepen met (kleine) kinderen. Er ligt voldoende speelgoed (in woonkamer en garage), dvd's, kinderservies (plastic), zwembandjes, buggy, kinderstoel en campingbedje. Alleen even opletten met kids bij het zwembad!

Er is ruim voldoende parkeerplek op eigen terrein voor 3 auto's.

Het ligt in een rustige villawijk (doodlopende straat) met uitzicht over de citroenen.

10 minuten rijden en je bent in het authentieke stadje Ericeira met de vele restaurantjes, Pedra Dura in het straatje vonden we erg goed en overheerlijke vis gegeten bij Furnus (= duur!)

15 minuten rijden naar het strand (aanrader Lizandro) en gratis parkeerplaats ;)

Lidl is 5 minuten rijden (vanaf de tol (nog geen 3 euro!) de rotonde links nemen)

Lissabon een dik half uur rijden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Een huis waar je je onmiddelijk thuis voelt.

Robert de Jong, 2-6-2015

Wij ( ouder echtpaar ) verbleven 3 weken in Villa Dos Limoeiros

waarvan 1 week met onze 2 kinderen, partners en kleinkind.

De accommodatie was ruim en bood voor ieder heel veel

privacy.

Het huis is zeer schoon en verzorgd. De tuin is mooi aan-

gelegd en het is heerlijk luieren op het terras aan het zwem-

bad. De omgeving biedt veel. Natuur, cultuur en gezellige restaurantjes.

De Portugese bevolking is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Dit alles maakt een vakantie in Ericeira tot een groot succes!

Rob en Fella de Jong

Gereisd anders in februari 2015

Heerlijk huis en omgeving

Annelies Brands, 6-5-2015

Huis is rustig gelegen op 10 min van zee met de auto. Binnen een uur in Lissabon, Sintra of Cascais. Erg mooie baaitjes met zandstranden en kliffen. Surfers kunnen zich hier volop uitleven!
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Joke de Koster, 14-4-2008

Geweldig mooie villa dicht bij het plaatsje Ericeira.

Bijzonder smaakvol ingericht.Mooie tuin en zwembad, waar we helaas geen gebruik van konden maken omdat het nog te koud was. Allerlei boeken en spelletjes ook voorhanden.

Nog nooit meegemaakt dat koffie,thee,specerijen en noem maar op tot shampoo aan toe gewoon aanwezig waren. Als je weggaat wel weer even aanvullen.

Een absolute aanrader.

Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Dos Limoeiros in Ericeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Dos Limoeiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Dos Limoeiros scoort een 9.29 uit 10 op basis van 8 reviews.