Appartement Beachtour Colina Do Atlantico ****

Appartement Beachtour Colina Do Atlantico
Beachtour Colina Do Atlantico

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Beachtour Colina Do Atlantico bij:

34 reviews over Appartement Beachtour Colina Do Atlantico in het Nederlands

Zeker niet de laatste keer geweest!

Luca, 20-8-2014

Afgelopen juli met 10 jongeren 2 appartementen gehuurd bij Beachtour.

De appartementen waren ruim, en ons appartement had zelfs 2 badkamers!

Het centrum was niet heel ver weg, (Met een taxi prima te doen, kost geen drol).

De dagelijkse schoonmaak was ook zeer handig..

Hele leuke barretjes in de buurt, zoals Jukebox Bar.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Goede accomodatie

Ilona, 12-5-2013

Afgelopen mei met 6 jongeren (16/17/18) dit appartement bezocht. Boven verwachting ruim appartement, genoeg ruimte voor allen. Het complex is wellicht afgelegen, de afstand naar het stadje lopen is niet veel. Ook gaat er een bus die je kan nemen naar centrum, busschema's zijn aan te vragen bij de receptie. Personeel is zeer vriendelijk en zij wilden ons met alles helpen. Elke dag kwam de schoonmaakster langs om onze bedden op te maken en schoon te maken. Je moet alleen geen uitslaper zijn, want rond 12 uur staat ze op de deur te kloppen.

Vanaf het centrum van Ericeira zijn Lissabon, Mafra, Sintra en andere interessante plaatsen goed te bereiken. De bussen gaan alleen niet zo vaak en regelmatig als hier, dus van te voren goed plannen wat u wanneer gaat doen.

In Ericeira zijn clubs/barren te vinden, het is alleen even zoeken. Of de boel daar echt gaande is, hebben wij niet ondervonden, wij kwamen er te laat achter dat ze bestonden.

Gereisd met vrienden in april 2013

Appartement met hotel service

ingrid, 26-9-2012

Beachtour ligt naast het dorp Ericeira. Auto is noodzakelijk want het is,zeker als het warm is, een behoorlijk eindje lopen. In de nabijheid van het appartement is niets. Ideaal voor rustzoekers. De meeste appartementen hebben zeezicht, jammer dat het onderbroken wordt door het billabong gebouw. Appartementen zijn zeer ruim maar basic ingericht, niet echt gezellig. Badkamer met douche in bad, toilet en bidet. In het keukenblok 2 electrische kookplaten, koffiezet aparaat, combimagnetron en kleine koelkast met klein vriesvakje. Airco in zowel de huiskamer als slaapkamer. Tv in huis en slaapkamer maar alleen 4 Portugese zenders. Bedden oke. 2 kleine zwembaden bij het gebouw en een bubbelbad. Restaurant bij het complex is gesloten en staat te koop. Gratis wifi beneden bij de receptie en soms in het appartement. Elke dag schoonmaak, bedden opmaken, nieuwe vuilniszakken en meestal schone handdoeken.
Gereisd met partner in september 2012

Fantastische plek!

meischje, 17-7-2011

Wij hadden (2 volwassenen met 2 kinderen 14 en 11 jaar) een 3 kamer appartement. Wat een ruimte!! Geweldig. Wat je nodig had stond er in, meer niet. Een groot balkon maakte het compleet. Het ligt net buiten Ericeira en daarom is de huurauto, die bij ons bij de boeking in zat, geen luxe. In het complex is het rustig, er is een restaurant waar je kunt eten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Op slechts 5 minuten afstand (auto) zit je op het prachtige strand. Het centrum van Ericeira is ook slechts 5 autominuten. Wij gingen elke dag naar een ander strandje, en elk strandje was weer prachtig. Zo schoon, geen afval, aardige mensen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met elke dag mooi weer, af en toe bewolking maar meestal 25 graden. Het waait er wel flink en daarom is een vest of jasje voor 's avonds geen overbodige luxe. Super om te vliegeren!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ruim maar niet super

Patricia, 15-10-2010

De app. zijn erg ruim maar heel simpel ingericht. Totaal geen sfeer. De keuken hangt er ook maar bij en de inrichting van de keuken is erg slecht. Het personeel is niet zo bijzonder vriendelijk. Je dient echt wel een auto erbij te huren want het zit er echt te ver van het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Prima complex, rustig en schoon

M. van der Post, 21-8-2010

We zijn in aug '10 hier 2 weken op vakantie geweest en hebben het heerlijk gehad. Een (surf) strandje is op loopafstand voor Ericeira centrum en andere stranden heb je een auto nodig. Prima zwembaden. Complex ligt rustig. Prijzen zijn goed. Ericeira is een leuk plaatsje en even buiten Ericeira heb je een mooi (rustig) strand (Foz do Lizandro) met een ondiepe binnenzee waar de kinderen goed hun gang kunnen gaan. Ook in aug is de temperatuur goed te doen vanwege een wind van zee (gemiddeld 26 graden). Het zeewater blijft wel koud. In de avonden koelde het af, ook wel lekker met slapen. De bedden zijn hard, piepen en kraken. Er is voldoende kastruimte maar ze zijn de planken vergeten, dus stapelen. Appartement zeer ruim, schoon (dagelijks schoonmaak) met ruime keuken. Er kunnen veel leuke uitstapjes gemaakt worden naar o.m. Sintra, Malva, Santa Cruz, Lissabon, Obidos. Denk wel aan de tolweg
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

ruim en schoon, maar ver weg

tanja, 25-7-2010

Restaurant was gesloten, dat viel erg tegen. Alles moet met de auto, zelfs een broodje halen of naar het strand. Veel spullen aanwezig in de flat, maar bijna geen kastruimte. Bedden inderdaad vreselijk! Ericeira erg leuk dorp, veel te zien in omgeving. Aan de kust wel minder zonnig dan in het zuiden. Veel zeemist in de morgen, maar trok meestal weer op.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Afgelegen appartementencomplex met weinig service.

Johan, 22-7-2010

Niet aan te bevelen!! Veel wind, tegenvallende temperatuur en weinig zon.

Voor rustzoekers en 50-plussers die geen hoge eisen stellen.

Ligt vrij ver van centrum van Ericeira en van stadjes en goede stranden, dus vrij saaie omgeving.

Ericeira is een gewoon klein vissertsdorpje. Niks bijzonders.

Wel een mooie kust!

Gereisd met partner in juli 2010

prima vakantieadres

Koster, 1-9-2009

het surfstrand op 400meter en het eigen zwembad maken een prettige vakantie mogelijk samen met een huurauto
    Gereisd met partner in augustus 2007

Goed appartement in koel klimaat

Fam. Jansen, 8-8-2009

Wij zijn net terug van 3 weken Ericeira. Het appartement is prima. Een auto is onmisbaar, omdat dit enigszins afgelegen ligt. Voor onze kinderen (6 en 8 jaar) was het zwembad eigenlijk te koud en ook in de zee kan niet gezwommen worden. Door de aanhoudende wind is het fris en kan niet op het balkon gezeten worden. Wel een prima temperatuur om iets te bekijken, want er is genoeg in de omgeving te zien, zoals Lissabon, Sintra, Obidos, Mafra, Peniche. Een jas kan goed van pas komen in de avond.

Een windscherm voor op het strand is ook wel handig, want de parasol waait makkelijk weg. Foz do Lizandro is het strand iets ten zuiden van Ericeira (richting Sintra) waar kinderen nog wel in een ondiep gedeelte kunnen zwemmen. De monding van het riviertje Lizandro loopt af en toe weer vol bij hoog water. Coxos vonden wij ook een leuk strandje, maar is niet geschikt om te zwemmen.

We hebben een leuke vakantie gehad, maar we hadden het warmer verwacht. Met name voor de kinderen was dit jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beachtour Colina Do Atlantico in Ericeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beachtour Colina Do Atlantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Beachtour Colina Do Atlantico scoort een 8.02 uit 10 op basis van 35 reviews.