7,3

3 reviews over Appartement Sol Atlantico in het Nederlands

keurige appartementen

Charles van Leeuwen, 11-10-2009

dit was onze eerste appartementsreis, keurige kamers met veel ruimte, bijna een hele woonflat... gebouw goed onderhouden want de eigenaar (een architect-aannemer) woont in een dubbele flat in het complex. wil er beslist nog eens heen
Gereisd met partner in oktober 2009

loes roos, 29-1-2006

was onze eerste kennismaking met Portugal, onze vrienden waren hier al vele malen geweest. We kwamen in okt. 1999 aan in de stromende regen, maar we hebben daarna prima weer gehad voor vele bezoekjes aan Lissabon en de directe omgeving. Lissabon goed bereikbaar met openbaar vervoer. Prima appartement, netjes, ruim, alleen geen concierge o.i.d. aanwezig.
Gereisd met vrienden in januari 2006

Annemiek van der Meulen, 11-4-2005

Ik ben hier twee jaar achter elkaar naar toe geweest. Een wonderlijk oord! Caparica ligt aan een prachtig strand waar je heerlijk op een terrasje kunt zitten, zwemmen of uren wandelen langs de oceaan. Het appartement is sober en de bedden zijn redelijk. Er wordt iedere dag schoongemaakt en twee keer in de week krijg je schoon linnengoed. Met het openbaar vervoer ben je snel in Lissabon. Ik heb een appartement op de tweede etage gevraagd want dan heb je mooi zicht op de oceaan en de winkelstraat. Caparica is een lelijk oord waar het heerlijk toeven is.
    Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Atlantico in Costa Caparica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Atlantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Atlantico scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.