Camping Coimbrão

8,3

7 reviews over Camping Coimbrão in het Nederlands

Geweldig! Zoals altijd...

Familie Van Eenoo, 18-8-2017

Claudia en Waldemar ontvangen je altijd op een hartelijke manier. Je voelt je echt welkom! De camping beschikt over perfect onderhouden en voldoende sanitair. Een mooi zwembad waar je kan baantjes trekken, afkoelen of wat zonnen in de ligstoelen. De camping is rustig (soms hoor je wat geblaf van honden in de buurt en om de zoveel dagen durft er eens voor 5 seconden een F16 overvliegen. Enkel zeurpieten klagen hierover!!!). Dankzij de (er zijn er niet veel hoor) regeltjes, is de camping top! Menig campinguitbater zou hier een voorbeeld moeten aan nemen.

Ideaal gelegen om naar het strand te gaan, cultuur (Coïmbra, Alcobaca, Fatima, Batalha, Obidos,...), shoppen (Leiria), stedenbezoek (Porto, Lissabaon)...

Restaurants a volonte! Waar vind je nog een heerlijke maaltijd voor €5?! Verwacht geen zalfje, espuma of bedje van... Dagverse vis, heerlijke sla en tomaat en frietjes! Eerlijke keuken, iets wat wij minder en minder kennen!

Wij komen terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nette vlakke camping met ruime plaatsen.

Dick en Lies de Waard, 29-5-2017

Duitse eigenaars. Spreken Portugees en Duits en verstaan Nederlands. Een hele lijst met campingregeltjes. WiFi 100 % voor slechts 1 euro per dag. Dagelijks vers brood, dag van te voren bestellen. Mooie omgeving met leuke dorpjes. Hondenkennel in directe omgeving is er nog steeds maar wij vonden dit niet storend. Alles lekker dichtbij. Wassen van kleding is mogelijk. Grote lange en schone waslijnen staan geheel ter beschikking.

Kortom prima camping voor een aantal dagen.

Gereisd met partner in april 2017

Redelijke camping

Leo, 4-12-2016

Fijne behulpzame eigenaren. Prima campingplekken en goed sanitair. In oktober was het er erg rustig met campeerders, maar overvliegende F16's en honden van de buren zorgden voor herrie. Uiteindelijk wen je daar wel aan, maar we ontvluchtten overdag de camping vanwege de vliegen. Heerlijk lezen was er niet bij. In de omgeving zijn aardige dorpjes en je kunt in de omgeving prima en veilig fietsen op goede fietspaden en wandelen in de bosrijke omgeving. De natuur is een beetje saai; veel van hetzelfde
Gereisd met partner in oktober 2016

Rustige damping, geen groepen!

Marian, 5-7-2016

In de directe omgeving is niet veel te doen. Goed voor een bezoek aan coimbra of fatima.

De ontvangst is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Men heeft ons geholpen met het tolwegen vignet. De eigenaar geeft veel info wat te doen en zien.

Wifi kost 1 euro per dag inderdaad maar het werkt snel en zonder haperingen. Wij waren met 2 honden en direct bij de cpg ligt een groot bos waar ze heerlijk los kunnen lopen.

Douches en toiletten zijn prima.

Gereisd met partner in juni 2016

Beetje teleurgesteld..

Caroline, 29-6-2016

De camping ligt dichtbij dorpje, en het lag op onze weg aangezien we onderweg waren met camper. Ontvangst was hartelijk, echter voor internet werd 1 euro gerekend (wat overigens niet terug te vinden was op de factuur, extra inkomsten) voor 3 aansluitingen en de ochtend erop, toen mijn man wat water wilde lozen op de daarvoor bestemde plek, en mevrouw Claudia met mij meeliep om onze stroomkabel eraf te halen (kastje zit op slot) vroeg ze of mijn man aan het lozen was. Toen ik dat beaamde, zei ze dat voor water toevoegen en lozen altijd nog eens 2,50 euro werd berekend. Ik vertelde dat we water genoeg hadden, waarna ze genoegen nam met 1,50 euro..al die verkapte kosten hebben ons erg geirriteerd. Ook als je wil douchen staat er met uitroeptekens dat dat niet langer mag duren dan 5 minuten. We voelden ons erg onder curatele staan en niet vrij. Kortom, wij werden iebelig van al dat gecontroleerde gezag, ook geen recycle bakken bij sanitair. Nee, wij gaan niet meer terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Fijne camping 5 km. van zee waar je graag terugkom

Guus Setter, 13-1-2016

Rustige camping niet ver van zee. Prima achterland met veel bezienswaardigheden.

Nazaré, Coimbra, Fatima, Leiria, Figueira da Foz en Aveiro.

Vele marktjes en markten. Goede maar ook eenvoudige restaurants die alle een bezoek waard zijn.

En wat de campingeigenaren betreft, deze zijn er voor jou zonder zich op te dringen.

In hun convivio kun je, eventueel met anderen, een glaasje drinken.

Wandelen maar ook fietsen behoort tot de mogelijkheden omdat het redelijk vlak is heb je niet persé een electrische fiets nodig.

Prima sanitair dat ook in de winter goed te gebruiken is.

Gereisd met partner in januari 2016

Een echte aanrader!

Menno Norder, 11-4-2015

De camping hebben we in februari voor de tweede maal bezocht. Zijn nu twee weken gebleven. Leuke centraal gelegen camping in een klein dorpje waar we zeer gastvrij werden onthaald door Claudia en Waldemar. Slechts enkele kilometers van zee af en ligt in een mooie omgeving. In de recreatieruimte kun je van hun heerlijke port genieten. Doen alles om het naar je zin te maken. Visgelegenheid in een meer dichtbij. Veel fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Verwarmd superschoon sanitair. Wifi aanwezig en elke dag heerlijk vers brood uit een houtoven. Diverse lokale restaurantjes. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Coimbrão in Coimbrão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Coimbrão zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Coimbrão scoort een 8.3 uit 10 op basis van 7 reviews.