Bed and Breakfast Quinta Verde ****

Quinta Verde
9,9

102 reviews over Bed and Breakfast Quinta Verde in het Nederlands

Irene, 5-9-2017

We hebben een superverblijf gehad. De accommodatie, gastvrijheid, het ontbijt, hemelse rust, zwembad, alles was zeer goed verzorgd. Aan alles was gedacht.

We raden een ieder deze B&B aan!

Prima accommodatie, zeer klantvriendelijk

Gertjan Broere, 5-9-2017

Een week Quinta Verde was eigenlijk te kort. Wat een heerlijke accommodatie!

De kamer is helemaal ok, douche, bedden, ruimte, schoonmaak, ik kan werkelijk niets bedenken om een kritische kanttekening bij te plaatsen.

We hebben heerlijk genoten van de rust op ons kleine terrasje achter de kamer en bij het prachtige zwembad.

De lovende woorden over het ontbijt bij Quinta Verde, die ons in Nederland al tegemoet juichten op de social media, zijn helemaal terecht. Het was verrukkelijk en met zorg bereid. Eigenaren Ronald en Margriet doen écht hun best om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Aan kleine dingetjes is te zien hoe attent ze hun B&B besturen en wat een hoog niveau van klantvriendelijkheid ze hanteren.

In één, kort woord: TOP!

Dit was genieten met een hele grote G!

Gereisd met partner in augustus 2017

Een heerlijke B&B, heel gastvrij, veel verwennerij

Sabine Beekmans, 21-8-2017

Alles was hier goed. De kamer, bed, douche.De gastheer en vrouw zijn hele hartelijke, gastvrije mensen. De ontbijtjes waren dan ook pure verwennerij. Het was goed toeven bij het zwembad. Je kreeg goede tips voor restaurants en het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv. Lissabon, Sintra, Cuïimbra, Obido e.d. of naar het strand. We hebben genoten en komen graag nog eens terug.

Toplocatie

Saskia, Rob & Tim, 20-8-2017

Wij verbleven in het huisje dat bij de B&B van Margriet en Ronald hoort. We waren met z'n drieën en hadden plek genoeg. Prima bedden, keuken en douche. En wat vooral opviel was dat alles super schoon is. Vanaf het eerste moment dat we aankwamen zijn we zeer gastvrij ontvangen. De B&B zit op een perfecte locatie om binnen straal van een uur leuke plaatsjes te bezoeken. Maar ook het strand is niet ver. En niet te vergeten het lekkere zwembad. Ook deze weer prachtig onderhouden.

Op en top gastvrijheid!

J&C, 15-8-2017

Elke ochtend was het ontbijt weer een verrassing. Daarnaast elke dag weer een ander baksel van Margriet om te proeven. De tips om de omgeving te bezoeken vanuit de boekjes, mappen en persoonlijk van Ronald en Margriet waren erg prettig. Je kunt vanuit de B&B alle kanten op. Na een dagtrip is het heerlijk nog even te ontspannen aan het zwembad.

Wat een geweldige B&B!

Familie Volkaert, 12-8-2017

Geweldige B&B, mooie ruime kamers, vergezeld met een prachtig uitzicht. Het grote zwembad was zeker een plus. Elke ochtend weer een nieuwe variatie van het ontbijt, elke ochtend weer even lekker. Verder zijn er nog alle tips over restaurantjes en bezoekjes in de buurt waarvan geen enkel teleurstelde. Deze B&B is zeker een aanraden om Portugal te ontdekken.

Geweldig verblijf in super B&B

Lia, 12-8-2017

Een heerlijke B&B in de Betuwe van Portugal. Margriet en Ronald maken je verblijf tot een feestje. Heerlijke bedden, super gevarieerd en lekker ontbijt met bijzondere jammetjes,baksels en fruit. Geweldig uitzicht en prima zwembad.

Genieten !!!

guido & tamara, 12-8-2017

Prachtige B&B ,netjes en goed onderhouden, huisje gehuurd met eigen terras ,prachtig uitzicht. Zwembad extra troef. B&B ideaal gelegen om streek te verkennen. Ontbijt topper. Uitbaters staan je met raad en daad bij.

Fantastisch verblijf

Ben, 9-8-2017

Ronald en Margriet hebben een fantastisch mooie B&B en maken je het met hart en ziel naar je zin. Heerlijk ontbijt met iedere dag een nieuwe verrassing. Heerlijke schone en royale kamers met king-size bedden. Alles uitstekend onderhouden.

Mooi uitzicht en heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig

johan en martha, 4-8-2017

heel goed ontbijt, kamers en bedden prima

maar bovenal de gastvrijheid en vriendelijkheid van ronald en margriet.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Verde in Cabreiros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta Verde scoort een 9.85 uit 10 op basis van 103 reviews.