Uitstekend

1 review over Hostel Pousada de Juventude Almada in het Nederlands

Geweldig

Lia van Dok, 26-7-2012

Hostel Pousada de Juventude Almada in Almada is mij en mijn 17-jarige dochter uitstekend bevallen. Ik had nog geen ervaring met hostels en dit is mij 100% meegevallen. Het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Ze doen hun uiterste best om alles schoon te houden, ik heb ze constant zien poetsen. De omgeving is prima, eetgelegenheden zijn er niet zo heel veel in de directe omgeving maar is goed te doen. Het eten in het hostel is helaas niet zo geweldig, maar gezien te prijs mag je er ook niet teveel van verwachten. Het is namelijk heel goedkoop. De kamers zijn schoon en worden helaas niet te vaak schoongemaakt hetgeen niet te wijten is aan het aanwezige personeel. Te weinig schoonmakers. Het uitzicht is spectaculair, geweldig. Of het kindvriendelijk is weet ik niet, hoewel ik geen speeltuin o.i.d. heb gezien.

Maar dit hostel is zeker een aanrader.

Gereisd familie in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Pousada de Juventude Almada in Almada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Pousada de Juventude Almada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Pousada de Juventude Almada scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.