Vakantiepark Casa Cantiga

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,1

16 tips over Casa Cantiga

Nazare, 22-9-2017
Als je naar Nazare gaat, parkeer de auto dan bovenaan de heuvels en neem dan het 'kabelbaantje' naar beneden. Even zoeken, maar met Waze/Google Maps en de borden in de straatjes rijd je er zo heen. Erg leuk met kleine kinderen en mooi uitzicht!
massage op het resort, 22-9-2017
Wordt de massage aangeboden; doen! Vijftig minuten puur genieten (voor weinig). Dat is pas vakantie.
Kasteel Tomar , 22-9-2017
Het prachtige kasteel van Tomar is erg leuk om te bezoeken. Je kunt helemaal naar boven rijden met je auto, waar een parkeerplaats is, en loopt dan zo het kasteel in. Je kunt hier uren ronddwalen en ook wat eten en drinken. Ook met kleine kinderen erg leuk om te doen!

Familie Achterberg, 22-9-2017
Met kleine kinderen kan de oceaan wat wild zijn. Daarom is het strand van Foz do Arelho ideaal; het ligt aan een baaitje en de zee is rustig en ondiep. Voor € 12,00 huur je een soort strandhuisje van linnen en twee ligbedden. Emmertje, schepje en bodyboard kun je gewoon meenemen van Casa Cantiga.
Anja Huibrechtse, 12-5-2014
De streekmarkt op zondag; afsluiten met kip eten bij een stalletje.
Debbie Hameetman, 4-5-2014
Leuk om te doen in de buurt: karten, kloosters bezoeken, taartjes eten, de eigenaren geven ook goede tips wat er op dat moment te doen is in de buurt (staat op het bord bij het zwembad) en organiseren zelf ook van alles (pizza avond, wandeltochten etc).

Petra van Garderen, 24-9-2013
Wij zaten in de tenten met prachtig terras vlak bij het zwembad. We konden in de grote buitenkeuken koken en hadden de beschikking over goed sanitair en een hele grote koelkast.
Peter van den Broek, 17-7-2013

Heerlijk koffie drinken onder de platanen naast het klooster bij Alcobaca. Genieten van de rustige stranden boven Nazare.

De pizza en BBQ avond

De levende kip PIRI PIRI

De Portugese gastvrijheid

manon, 10-7-2013
Wij vonden een bezoek aan de grotten zeer de moeite waard was erg mooi. En is ook goed te doen met kinderen. Ons zoontje van 3 kon zelfstandig lopen door de grot.
Emilie Alders, 12-9-2012
Een auto om de buurt te verkennen is geen overbodige luxe. De diversiteit aan stranden vonden wij fantastisch. Rij vooral een keer vijf minuten door om weer verrast te worden.