Vakantiepark Casa Cantiga

Écht vakantie!

Familie Wiegman, 24-9-2017
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke plek!

Hoewel wij nooit eerder lang op één plek verbleven, vonden we de drie (!) weken bij Casa Cantiga eigenlijk te kort.

In de cabins op de Glamping ervaar je vrijheid en rust en leef je lekker buiten. Aan alles is gedacht en Maurice en Sandra vragen regelmatig na of dat écht zo is. Ook hebben ze leuke tips voor het ontdekken van de omgeving of voor feesten of festivals die dan zijn. Zelf organiseren ze daarnaast ook nog van alles in en om het de Casa.

De kinderen vonden het hebben van een eigen huisje gaaf en sliepen er heerlijk. Omdat het 's nachts erg afkoelt, is het een heerlijke temperatuur in de cabins. De bedden zijn fijn, de douche heerlijk en alles is schoon en netjes.

We hebben heel veel gezien en gedaan, maar bij de Casa zelf was er voor de kinderen genoeg te beleven. Van het spelen met andere kinderen, tot zwemplezier en het knuffelen van alle dieren.

Ook is het heel fijn dat er in de gezamenlijke ruimte materiaal is wat geleend mag worden: windschermen, buitenspeelgoed, een rugdrager, enz.

Wij komen hier heel graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voortreffelijk

Familie van de Grint, 23-9-2017
  • Onderkomen9

Het huis met tuin en zwembad is ronduit fantastisch. Lekker veel ruimte, alle luxe voorhanden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Casa Cantiga overtrof al onze verwachtingen!

Familie Achterberg, 22-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij verbleven met onze zoon van 3 in Tendas Toca. We kwamen 's avonds aan, maar werden warm verwelkomd door Maurice met Portugese taartjes en een glas wijn. De volgende ochtend overtrof de casa onze verwachtingen! Het zwembad (beetje koud, maar dat mocht de pret niet drukken), de speelhal met boot, de boomhut, de geiten, de cavia's en vooral de trampoline waren direct favoriet. Ons zoontje maakte direct vriendjes en heeft de hele vakantie zonder ons continu aan de hand, op het goed omheinde terrein kunnen spelen. Die vrijheid voor hem (en dus ook voor ons) was top! De avonden waren wat fris, maar met de haard buiten en een dekbed in bed prima. De pizza-avond en het karten waren leuk en ook de massage die werd aangeboden was heerlijk! Veel te zien in de omgeving (auto is wel onontbeerlijk), ook voor een kind (kastelen, stranden, leuke kleine dorpen en markt). Je hoeft niets mee te nemen; parasols, windschermen, handdoeken, speelgoed; alles aanwezig. Echt een aanrader! Wij komen terug!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke week in appartement Solmar

Karin, 22-9-2017
  • Onderkomen9

Geweldig uitzicht, mooi schoon appartement. Fijne en nuttige informatie zowel vooraf als tijdens de vakantie van Sandra en Maurice
Gereisd met partner in september 2017

Sanne, 22-9-2017
  • Onderkomen9

Dit is zo'n verborgen pareltje. We zijn niet voor niets hier voor de tweede keer naartoe gegaan. Iets wat we anders eigenlijk nooit doen. Er is veel privacy en tegelijk veel mogelijkheid voor de kindjes in contact met andere kindjes te komen. Vooral buiten het seizoen zijn er veel kinderen van 0-5 jaar, dus gegarandeerd speelplezier.

Maurice en Sandra proberen echt te ontzorgen. Bij aankomst is er al een boodschap gedaan, en tijdens het verblijf wordt zo nu en dan nieuw speelgoed aangereikt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig!

Vera, 21-9-2017
  • Onderkomen9

Een schitteren goed geoutilleerd appartement vlakbij t strand, met geweldig terras en super attente eigenaren.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke accommodatie!

Ellen, 13-9-2017
  • Onderkomen9

We zaten in palmeira, zeer compleet ingericht. Alles was er wat je nodig hebt. Lekkere bedden en super groot terras. Veel privacy. Het zwembad was prima, niet heel groot. Het terrein is netjes verzorgd en wordt goed bijgehouden.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Een plek waar je echt tot rust komt

Elvira, 13-9-2017
  • Onderkomen9

Mooie schone accommodatie. Heerlijke plek voor kinderen. Voor jonge kinderen in het bijzonder.

Goede service.Lieve hartelijke familie . Zwembad wordt nu wel klein met de nieuwe accommodaties erbij.

Er is genoeg te doen in de omgeving en de gastheer en gastvrouw geven je uitstekende informatie hierover.

Al met al een plek om zeker weer terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijke plek voor gezin met kinderen

Fabienne, 11-9-2017
  • Onderkomen9

Dit is een prachtige plek om vakantie te vieren. Wij zaten in Casa de Tapada, een heel groot huis (3 slaapkamers, 2 badkamers) op een rustige plek met een eigen tuin vol privacy. Er is ontzettend veel te doen bij de huisjes en kinderen zullen zich hier geen moment vervelen. Dat maakt het dus ook voor de ouders erg fijn!

Eigenaren zijn heel gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Hier komen wij graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig!

Tamara, 11-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Casa cantiga is een heerlijke plek om te verblijven. Wij zaten in een prachtig groot appartement met terras en uitzicht op de speeltuin, zodat we met ons wijntje een oogje op de kids konden houden.

De omgeving is mooi, groen en alles is goed bereikbaar (strand, winkels, steden).

Voor onze kinderen waren het zwembad, de kitten, de speelkamer en de loods met speeltoestellen favoriet. Wij genoten van het zwembad, de avonden mee-eten en de leuke uitstapjes - georganiseerd door de eigenaren. Er is zoveel te zien en te doen dat we voor dit jaar opnieuw geboekt hebben. Een echte aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Casa Cantiga in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Casa Cantiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Casa Cantiga scoort een 9.14 uit 10 op basis van 139 reviews.