9,3

Uitstekend

18 reviews over Camping Camper & Caravan Park Tapadinho in het Nederlands

Perfect! Alle rust en ruimte die je maar wenst.

Aart en Christi, 18-8-2017

De beide dames hebben iets moois opgebouwd. De camping biedt bijzonder ruime plaatsen met een mooi uitzicht. Oude olijfbomen zorgen voor voldoende schaduw. Alle faciliteiten (sanitairgebouw etc) zijn nieuw. Zo fraai heb ik het nog niet vaak gezien....

De sfeer op de camping is erg relaxed. Lydy en Liesbeth stralen dit zelf ook uit.

De locatie is een prima uitvalsbasis voor allerhande excursies, wandelingen in de omgeving. Goede supermarkten zijn dichtbij.

We hebben hier een week gestaan maar hadden dit zeker nog langer kunnen doen. We spraken andere gasten die keer op keer terugkomen. Terecht!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping

Wendy, 10-7-2017

Prachtige natuurlijke camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaressen. Sanitair kon wel net helemaal nieuw zijn zo mooi en schoon. Het is er heerlijk stil je hoort alleen maar vogels krekels en kikkers. Een echte aanrader voor de natuurliefhebber. Op de camping zelf kun je niet eten al is er wel een broodjesservice in het dichtsbijzijnde dorp kun je wel eten maar dat hebben wij niet gedaan. Zeker de moeite om er nog eens terug te gaan
Gereisd met partner in juli 2017

Wat een fantastische plek!

Lettie en Peter, 12-5-2017

Alles klopt, het terrein, het uitzicht, de geluiden van krekels en kikkers, het sanitair, het zwembad, de gastvrouwen, de wifi, de broodjes 's ochtend - bezorgd onder de luifel, en ga zo maar door. We voelen ons hier gelukkig en verwend.
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische plek, een aanrader!!

Josephine, 10-3-2017

Een waar paradijs gelegen aan de rand van het kleine dorpje Vila Nova de Oliveirinha. De camping ligt in een mooi dal en heeft prachtige terrassen met zowel grote schaduwrijke als zonnige plaatsen. Geweldig mooi sanitair met volop warm water voor zowel douches als afwasplek. Wasmachine aanwezig en zelfs voor de droogmolen is gezorgd. Honden zijn van harte welkom en mogen als ze geen overlast veroorzaken los lopen. De omgeving leent zich voor het maken van fijne wandelingen, routesuggesties volop aanwezig,De eigenaresses Liesbeth en Lidy hebben hier een plek gecreëerd waar je helemaal tot rust komt. Een echte aanrader!!
Gereisd met partner in maart 2017

Super camping

C. Primowees, 13-12-2016

Schoon en mooi sanitair Prachtige plekken ,zwembad, mooi uitzicht S ochtends verse broodjes. En mooie wandelroutes.
Gereisd met partner in december 2016

super mooie sfeervolle camping

Ruud en Anita, 29-8-2016

Een prachtige camping in een mooi dal, Super mooi en schoon sanitair, Prachtige terrassen met mooie grote schaduw rijke plaatsen, Gezellige attente eigenaresses, Goeie Wifi, Genoeg water en stroompunten. Samenvattend alles klopt op deze camping. Liesbeth en Lidy hebben hier een paradijs gecreëerd waar je helemaal tot rust komt !

Wij komen in ieder geval terug !!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Een klein paradijsje.

Arend & Cora Jans, 2-8-2016

Na een tip van andere caravanners bezochten wij camping Tapadinho.

Een klein paradijsje. Wat een prachtige camping op een schitterende plek en prachtig ingericht. Geweldig mooi grote plaatsen in een mooi stukje natuur. En dan de eigenaars, Lidy en Liesbeth. Wat een gastvrije en gezellige "meiden". Wij hebben zelden zo een mooi sanitair gebouw gezien met grote ruime douches en vaatwas / was gelegenheid. Ook de omgeving is zeer de moeite waard. 2 weken gestaan en "moesten" weg omdat onze vakantie ten einde liep. Komen zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie, rustige camping

Yvonne, 6-7-2016

Tapadinho is een leuke camping , waar je lekker tot rust komt. Mooie omgeving, gezellige beheerders.

En.... de hond mocht los.

Denk met plezier terug aan ons verblijf.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastich prima plekken schoon park

michel, 30-12-2015

Terrein en sanitair en personeel goed.

Mis nog een zwembad maar daar word aan gewerkt.

Gereisd alleenreizend in december 2013

Klein paradijsje

Fennie en DirkBoekel, 15-10-2015

Een heerlijke rustgevende plek met een fijne harmonieuse atmosfeer. Een fijne plek ook voor onze honden. We genieten volop van de prachtige omgeving. Een plek waar je kunt blijven. Het sanitair is super. En de beide eigenaars zijn gastvrij en humorvol. Wij genieten.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camper & Caravan Park Tapadinho in Vila Nova de Oliveirinha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camper & Caravan Park Tapadinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camper & Caravan Park Tapadinho scoort een 9.31 uit 10 op basis van 19 reviews.