9,3

Uitstekend

Zoover award

118 reviews over Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso in het Nederlands

Geweldige plek, mooi huis. Zoveel te doen!

T. Elbers, 8-8-2017

Mijn man en ik verbleven in Casa do Forno. Dit is echt een geweldig huis, knus en heel gezellig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, een uitgebreide keukeninventaris, boeken en zelfs spelletjes. (ook meerdere kinderboeken en spellen aanwezig).

De omgeving van het huis is prachtig en het uitzicht schitterend. Ga ook zeker s'avonds in het donker naar de sterrenhemel kijken. Amper lichtvervuiling en daardoor zoveel te zien!

In het huisje ligt ook een dikke map met allerlei activiteiten om te doen in de omgeving. Maar ook relaxen op de veranda vonden wij heerlijk om te doen.

Peter en Selinde zijn heel erg gastvrij en wat hebben ze hier iets moois van gemaakt.

Het zwembadje is niet groot, maar perfect om af te koelen.

Wij waren hier eigenlijk te kort (4 dagen) dus gingen zeker met wat pijn in ons hart weg. Wij raden anderen zeker aan deze plek te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch verblijf op een prachtige Quinta

Mevr. Hendriks, 3-8-2017

Wij verbleven in het huisje ' Forno'. Gezellig ingericht, niet luxe, maar wel doeltreffend. Een mooie met druiven begroeide veranda, waar we heerlijk hebben genoten van de ondergaande zon.De Quinta ligt in een prachtig natuurgebied met oude rotsformaties uit de ijstijd.

Peter en Selinde hebben ons allerhartelijkst ontvangen, voorzien van tips over de omgeving/wandelingen, die ook nog eens goed beschreven zijn in een map. Er is ook een moestuin, waar we wat uit hebben gebruikt. Het verblijf van een week afgesloten met een heerlijke Portugese maaltijd door Selinde bereid.Heel gezellig om met elkaar ervaringen uit te wisselen!

Gereisd met partner in juli 2017

Een sfeervol, compact huisje in een mooie omgeving

Hanneke Venbrükx, 16-7-2017

Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan steden, zoals Coimbra en Guimaeres.

Je kan prachtig wandelen in de omgeving. Leuke en gastvrije eigenaren. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek en een mooi huisje

Cor en Ali Verhagen, 5-7-2017

Alles was prima, we hebben genoten
Gereisd met partner in juni 2017

Het is hier prachtig als je tot rust wil komen top

Edwin en Elma., 28-6-2017

Wat een mooie natuur en ligging van de quinta.

Als je niet tegen stilte kunt dan moet je hier niet zijn,maar naar de Algarve gaan veel plezier daar.

Gereisd met partner in juni 2017

Een heerlijk huisje op een prachtige locatie.

Lourens en Monique, 20-6-2017

Op een heerlijk rustige plek in een valleitje op een heuvel omgeven door bomen, met veel privacy in een prachtige omgeving, hebben wij twee fantastische weken gehad.

Het uitzicht vanaf je 'eigen' terras is zo mooi; je ziet olijf- en pijnbomen, rotsen, druiven, oude Romeinse muurtjes, vogels ( o.a. de hop!), ezel en muildier, af en toe een hondje of poes en een prachtige sterrenhemel.

In de omgeving valt veel te zien en te beleven. Een bezoek aan grotere steden zoals Coimbra en Viseu en een dag naar het strand is prima op een dag te doen. De naaste omgeving met kleine dorpjes, rivieren, heuvels, rotsen en bossen is erg mooi. Je kunt heerlijk wandelen; van een rondje langs de erfgrenzen van de quinta tot flinke tochten in de omgeving.

In het huisje zijn veel leesboeken en een map vol handige en nuttige informatie.

Als je van paardrijden houdt is een buitenrit bij Liesje, echt de moeite waard.

Een dag met Peter op pad in de Range Rover is ook ontzettend leuk, hij weet heel veel te vertellen en je hebt, omdat je zelf niet hoeft te rijden, alle tijd om rond te kijken.

Peter en Selinde zijn zeer gastvrij en vriendelijk en hebben twee fijne vakantiehuisjes gerealiseerd op een prachtige plek!

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige plek in mooie omgeving

Yvonne Drenth, 27-5-2017

Wanneer je tot rust wil komen is dit DE plek. Wij gingen nooit uiteten het was juist fijn om zelf te koken en heerlijk buiten te eten.

Selinde en Peter zijn zeer gastvrij . Wij voelden ons thuis. Dagelijks zwaaide hun dochter naar ons wanneer ze uit school kwam. Verliefd zijn we op Skippy en Aiki wat een lieve honden die je dagelijks kwamen begroeten. Met zijn allen een avondje uit was geweldig. Ga zo door lieve mensen. Liefs van Jan en Yvonne Drenth

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige quinta in een rustig stukje Portugal

Liesbeth en Nico, 28-3-2017

Ondanks het wat mindere weer hebben we een prima week gehad in een van de huisjes op de mooie quinta van Peter en Selinde. Er zijn in de nabije omgeving voldoende mogelijkheden voor wandelingen, dagtochtjes enz. Ook de excursie met Peter naar de sneeuw in de bergen was geweldig! De gastvrijheid van de eigenaars is hartverwarmend. Ook letterlijk want we hebben een kruiwagen hout per dag gestookt en kregen een heerlijk warme schapendeken tegen de kou.

Zeker voor herhaling vatbaar maar dan in een warmere tijd van het jaar!

Gereisd met partner in maart 2017

Mooie uitvalsbasis voor vele uitstapjes,

Anna van Barneveld, 21-1-2017

Rust als je het nodig hebt, avontuur als je het wil opzoeken, bijzonder gastvrijheid, relaxt en ontspanen sfeer, prachtig natuur. Al meerdere keren top vakantie gehad op deze plek
Gereisd met partner in september 2016

Zeker nog een keer terug

Leontien, 12-10-2016

Het huisje bij Peter en Selinde op de quinta voldeed aan alle verwachtingen. Knus en alles wat je nodig hebt is aanwezig, zelfs een klein bibliotheekje.

Omdat het 's avonds al snel donker werd toen wij er waren, moesten we wel binnen zitten als we wilden lezen, maar dat was zeker geen straf. Peter en Selinde zijn vriendelijk, behulpzaam en in de buurt als je ze nodig hebt, maar ze gunnen je ook alle privacy. De honden Skippy en Aika kwamen regelmatig even langs om ons te begroeten.

De beide huisjes zijn zo gesitueerd dat als ze allebei bezet zijn, je toch het idee hebt dat je helemaal privé zit. De aanwezige informatiemap in het huisje bevat veel tips over leuke tochtjes en prachtige wandelingen in de omgeving, maar ook gewoon een hele dag bij het huisje in de zon vertoeven is erg fijn, mede door het plonsbadje. We hebben vooral genoten van de prachtige natuur, de rust, de mooie zonsondergangen en het lekkere eten bij het restaurant achter het benzinestation in het nabijgelegen Midoes. Een verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is, wat ons betreft.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso in Tábua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso scoort een 9.27 uit 10 op basis van 128 reviews.