8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Termas da Azenha bij :

7 reviews over Aparthotel Termas da Azenha in het Nederlands

Kleine Quinta met persoonlijke aandacht

Henk de Koning, 17-7-2016

Deze quinta ligt mooi tussen de rijstvelden en is vrij rustig. Verschillende kamers en accomodaties met voldoende vrijheid. Vlakbij strand, leuk klimbos en niet te druk aquapark. Aardige eigenaresse die ook heerlijk voor je kookt als je dat wilt, is niet verplicht. Zwembad vrij klein maar heerlijk om af te koelen.
Gereisd familie in juli 2016

Voor nu en nog een keer !

Hans van Rheenen, 8-2-2016

Beste Ellen en Broes,

Neem me niet kwalijk Broes, maar Ladies first.

Zelfs in deze winter bevalt jullie gastenkamer me uitstekend. Ik kan een vergelijking maken met mijn twee eerder gebrachte bezoeken in 2012 en 2015.

Op allerlei details is weer verbetering aangebracht. Aan alles is gedacht. Complimenten.

Alleen jullie gastvrijheid en flexibiliteit zijn hetzelfde gebleven.

Warm groet,

Hans

PS. Oh ja ! Ik ben ook meteen weer van mijn kwaaltjes af. Het werkt hier genezend !

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Mooie plek

Jan, 4-8-2015

Een mooi complex in een wat afgelegen gebied. Wel voldoende activiteit en gelegenheid om tot rust te komen, maar een auto is wel noodzakelijk. Vriendelijke gastvrouw die haar gasten tot dienst is en ook hun eigen gang laat gaan. Uitstekend verblijf!
Gereisd familie in juli 2015

Stukje paradijs op aarde!

Hester, 15-2-2013

Wat een heerlijke plek om helemaal bij te komen. De Termas da Azenha is prachtig gelegen. We hadden een fantastisch wijds uitzicht over de rijstvelden vanuit onze kamer. De accomodatie heeft een gezellige, persoonlijke sfeer. De goedlachse beheerder, rondgrazende ezeltjes, het kleurrijke mozaiek maken het idyllische gevoel helemaal af... Zeer goede uitvalsbasis ook om de omgeving te verkennen en uren over het strand te lopen!
Gereisd met partner in mei 2012

Prachtige plek,ongedwongen sfeer

Jan de Greef, 14-2-2013

Aparthotel heeft een geheel eigen karakter door de kleurrijke mozaïken en muurschilderingen. Er kan gebruik gemaakt worden van de thermaal baden die zich in het badhuis bevinden,waar het een heerlijke temperatuur is.

Het uitzicht op de rijstvelden de sinaasappelboomgaard en de ruime opzet waren voor ons een genot.

De ontvangst was vriendelijk.We voelden ons snel op ons gemak.

De Termas is heel rustig gelegen aan de rand van een klein dorpje Pedrogao,alwaar twee kleine kroegjes. Voor een supermarkt moet je naar Soure zo'n 20 minuten per auto.

Het ontbijt wordt geserveerd is het badhuis aan zeer creatieve tafels.

In de zomer kan er gebruik gemaakt worden van 2 zwembaden en een alternatief opgezet zonneterras.

Met het oog op de verschillende mogelijkheden die deze accomodatie biedt vonden wij de prijs kwaliteit verhouding zeer oké.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk plekje in een rustige omgeving.

Henk Wiegers, 30-8-2012

Zie ook de website. Is een ruim opgezet vakantieverblijf met een beperkte accomodatie en een heerlijk zwembad. Dicht bij de kust met fraaie Atlantische stranden en veel bezienswaardigheden in de omgeving.Ook buiten het hoogseizoen is het hier goed toeven.

Het is zelden te heet. Dat komt door de invloed van de oceaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

wat een uitbarsting van creativiteit!

Tineke Waterreus, 27-11-2009

Door de ongedwongen en hartelijke ontvangst, is deze plek iets heel bijzonders.We waren vroeg in het jaar, het was rustig, en we konden zodoende veel kamers en huizen zien. Overal prachtige muurschilderingen, overal schitterende mozaieken! De badkamers zijn de moeite waard. Het is niet luxe, maar wel comfortabel. Eenvoudig tot sober zelfs, maar het gaat om de (milieu)vriendelijkheid, de creativiteit en de natuur. We hebben zelf een mozaiek gemaakt. Topervaring!
Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Termas da Azenha in Soure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Termas da Azenha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Termas da Azenha scoort een 8.72 uit 10 op basis van 7 reviews.