Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)
Albergue do Bonjardim (in Nesperal)
9,4

39 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) in het Nederlands

Sander, 1-8-2017

Prachtige wijngaard, mooi uitzicht vanuit Safaritent. Originele sanitaire voorzieningen bij tent! charmant zwembad met (betaalde) sauna en stoombad. Veel leuke rivierstrandjes in de omgeving en hele interessante dorpjes en steden binnen een uur rijafstand.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi, rustig, gezellig, erg fijn om hier te zijn.

Joke en Peter, 27-7-2017

Huub en Wil zijn betrokken en gastvrij. Weten veel van Portugal, het leven hier en geven goede tips over wat er te doen en te zien is. Het eten is heerlijk. Mooie wijngaard achter een karakteristiek huis. Bevlogen uitleg over biologisch wijn verbouwen. De wijn is overigens zeer aan te bevelen. Kortom: zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

De gastheer\vrouw bieden een unieke 'ervaring' .

Leonie, 29-5-2017

Zeer betrokken gastheer\vrouw die er plezier in hebben om je kennis te laten maken met hun levensstijl, de lokale keuken en het wijnbedrijf dat zij voeren.

De kamers hebben een eigen sfeer en stijl. Eén kamer bevindt zich in een bijgebouwtje ; het ligt naast een appartementje voor meerdere personen. handig om dit te weten en wellicht het gebouwtje met bekenden te delen.

prachtig uitzicht over de wijngaarden en het herenhuis. De beste maaltijd die wij in Portugal hebben genuttigd werd gekookt door Wil en Huub. Een bijzondere ervaring mede door de persoonlijkheden van deze gastvrije mensen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke ervaring bij bijzonder gastvrije mensen!

Albert en Jeanet Krikken, 19-8-2016

Heel mooie ervaring op super locatie bij heel lieve mensen Huub en Wil.

We hebben er een heel mooie week gehad en genoten van de gastvrijheid!

We hadden een mooie kamer met ruime luxe badkamer en heerlijk balkon met uitzicht over de wijngaard.

Elke morgen een heerlijk ontbijt van verse producten uit de omgeving elke

Morgen geserveerd door een altijd vriendelijke gastvrouw.

Ook wordt er enkele keren per week een heerlijk 4gangen diner bereid voor de gasten

Van hoofdzakelijk verse streekproducten.

In de omgeving is veel te zien en door de centrale ligging in Portugal zijn er veel mogelijkheden voor dagtochten door een groot deel van het land.

Tijdens ons verblijf in Augustus was het wel erg warm maar binnen in het huis was het lekker koel door de muren van bijna een meter dik.

Al met al een echte aanraden voor een zeer redelijke prijs voelden wij ons heerlijk verwend.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrij, authenthiek gebouw, prachtige ligging

Eric en Els Hamburg, 9-7-2016

Geweldige gastheer en gastvrouw, heerlijk gegeten en ook genoten van de rondleiding door de wijngaard en proeverij.

Behulpzaam bij uitstapjes in de omgeving.

Heerlijk ontbijt in prachtige en sfeervolle tuin.

Gereisd met partner in juni 2016

Een paradijselijk onderkomen !

Joke en Arie van't Hoff, 22-6-2016

Niets op aan te merken.

Bijzonder hartelijk ontvangst , voelden ons helemaal thuis op deze unieke plek.

Heerlijk Portugees diner in de eetkamer van Wil en Huub.

Ontbijt heel goed verzorgd buiten aan een lange tafel.

Het lunchpakket voor de wandeling verrassend !!

Wat hebben wij genoten !!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Een bijzondere vakantie bij bijzonder mensen.

Willy Gillissen, 21-6-2016

Uitstekend verzorgde Ouinta. Te gast bij een Nederlands echtpaar op een groot landgoed wijngaard. Eigenaren Wil en Huub doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Zo persoonlijk en hartelijk heb ik het nog niet eerder ervaren.

En....heerlijke zelf gebottelde wijn uit hun wijngaard.

Fantastisch!

Janny, 16-5-2016

Goed verzorgde en ruime kamers op een mooie verzorgd landgoed.

Gastvrije ontvangst door Huub en Wil, die een heerlijke maaltijd en een prachtig ontbijt - buiten aan de molensteen - verzorgden. Top!

Gereisd met vrienden in april 2016

Superlocatie!

Liesbeth en |Wim, 7-5-2016

Zeer ruime en mooi ingerichte kamer. Badkamer met mooi en goed functionerend sanitair én uitzicht op de bergen. We hebben zelden gedoucht met zo'n mooi uitzicht. Wil en Huub zijn zeer hartelijke mensen die zorgen voor een hartelijke ontvangst en een zeer goed ontbijt en diner. Toen wij er waren was het 's avonds nog te koud om buiten te dineren. Daardoor werd het diner opgediend in een prachtige met kaarsen verlichte eetkamer. De eigenaren van het B&B Wil en Huub hebben een wijngaard en de wijn die zij produceren en dus ook schenken is werkelijk voortreffelijk. Er zijn tuinstoelen, waarin je mét uitzicht op de wijngaard en de omringende bergen het gemakkelijk een dag kunt uithouden. Ook kun je prachtige wandelingen maken in de omgeving.

Verder is het een zeer rustige locatie. Je hoort alleen de bijtjes zoemen en de vogeltjes fluiten. Heel af en toe komt er een auto of scooter langs, maar die kun je op één hand tellen. Kortom, wat ons betreft: een superlocatie.

Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch mooi.

Carlien, 4-5-2016

Alles was goed: de accommodatie, de ligging, de kamers, het eten, de gastvrijheid en de heerlijke biologische wijn! Oh ja, en niet te vergeten: het weer.
Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) in Serta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) scoort een 9.41 uit 10 op basis van 41 reviews.