Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho ****

9,7

68 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho in het Nederlands

Geweldig in een woord.

Peter en Ria, 10-10-2017

Ik weet niet wat ik moet schrijven want alles was gewoon top👍 Jan en Karin en niet te vergeten Anturo hebben het ons reuze naar ons zin gemaakt niets was hun te veel. De kamers zijn ruim,schoon en smaakvol ingericht en hebben stuk voor stuk een mooi uitzicht en voldoende privacy. Het is een prachtige locatie met uitzicht op de vallei en de bergen. Het is werkelijk een toppertje.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk in alle opzichten

Annie en Franz, 21-9-2017

Karin en Jan, een fijne gastvrouw en gastheer, jevoelt je gelijk thuis. Veel adviezen over de omgeving.

Een mooie lokatie met een prachtig uitzicht, mooie ruime kamer met fijne bedden en een heerlijk ontbijt.

Enkele keren in de week wordt er door de assistent van Karin en Jan, Antero, een uitstekend diner gemaakt,

heel gezellig.

Kortom een heerlijke quinta om vakantie te houden.

Gereisd met partner in september 2017

Aanrader

Ria en Leo, 15-9-2017

Een paradijs op aarde. Zo zou de letterlijke vertaling moeten zijn voor 'Quinta Vale Porcacho. Wat voor mij uitsprong was de mooie ecologische zwemvijver. Zoiets heb ik nog nooit gezin.

Het verblijf wordt door de eigenaren Karin en Jan aangenaam gemaakt. Ze hebben voor ieder gast aandacht, voor welke vraag dan ook. Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Dan nog de heerlijke diners gekookt door Antero. Iedere keer weer een verrassing en oh zo lekker!

Een zeer professionele B&B in een heerlijk gedeelte van Portugal waar men ons zomaar laat meegenieten van al het goeds en moois.

Dank, dat wij 13 dagen van dit paradijs gebruik mochten maken. Dank voor de lekkere ontbijten met verse sinaasappelsap, lekkere broodjes en kaas uit de regio.Dank voor onze upgrade naar de familiesuite met een voortreffelijk bed en mooie badkamer en gezellige woonkamer.

Dank voor het meegenieten van de jullie omringende, prachtige en vooral serene natuur.

Gereisd met partner in september 2017

Wat een heerlijke week

Fam. Mantel-Woudstra, 27-8-2017

Wij hebben in augustus 2017 een week gelogeerd op deze prachtige Quinta in Casa da Maria - Quartos do Caseiro en Rustico. De kamers waren heel mooi ingericht met 2 luxe badkamers, een gemeenschappelijke huiskamer en 2 terrassen. Ideaal voor een gezin met 2 of 3 kinderen. Verder is echt alles fijn op deze Quinta : het zwembad met uitzicht, de tuinen, het grote huis waar elke dag een heerlijk ontbijt wordt geserveerd, de gemeenschappelijke maaltijd bereid door Antero en nog veel meer. Maar....bovenal de gastvrijheid van Karin, Jan en Antero maakte deze week heerlijk! Zij doen echt alles om het hun gasten aan niets te laten ontbreken. Zo adviseren ze uitgebreid over de uitstapjes die je kunt maken, houden ze rekening met dieetwensen, en houden ze dagelijk alles piekfijn schoon. Tot slot zijn ze hele warme, gezellige gastvrouw/gastheren!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie bij Jan en Karin

Familie Merckx-Mertens, 3-8-2017

De uitbaters zijn een warm, gastvrij Nederlands koppel voor wie geen moeite teveel is om hun gasten in de watten te leggen. Ze bieden steeds een kakelvers ontbijt aan met vaak zelfbereide producten en de B&B ligt op een zeer mooie, rustige locatie met prachtig zicht op de omliggende bergen. Alle kamers beschikken over een eigen terras van waarop je 's avonds de oneindige sterrenhemel kan bewonderen. Vanuit de infinity ecologische zwemvijver met daarnaast een kikkerpoel heb je een weids zicht over de vallei. Enkele keren per week wordt er gekookt (Portugese keuken), dit was telkens zeer lekker. Wij hebben twee weken aan een stuk verbleven in deze B&B bij Jan, Karin en Antero en we hadden geen totaal geen zin om terug naar huis te gaan. Alles was prima in orde, het enige wat misschien handig had geweest was een kapstok in de gang om jassen op te hangen, maar in feite kon je die ook wel in de kast ophangen. Wij vinden het een absolute aanrader om hier te verbijven.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig plekje in het binnenland.

Arjan, 30-7-2017

Een prachtige gerestaureerde quinta met een fantastisch uitzicht. Karin en Jan, de eigenaren van Quinta Vale Porcacho, zijn zeer gastvrij, bron van informatie, verzorgen een heerlijk ontbijt en hebben zeer verzorgde en nette kamers. In de tuin ligt een ruime zwemvijver voor een heerlijke verkoeling aan het eind van de dag of gewoon om een dagje te relaxen met een goed boek en genietend van de natuur.

De Quinta ligt vlak bij Tabua. Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Leuke steden als Coimbra (een van de oudste universiteitssteden) en Viseux zijn binnen een uurtje te berijden, of genieten van de mooie omgeving. Ook een aanrader is de "Ecopista do Dão": fietsroute over een voormalige spoorlijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder fraai gelegen en comfortabele quinta

Frans, 13-6-2017

Deze quinta is wel bijzonder fraai gelegen, met een prachtig weids uitzicht over een groene vallei. Er zijn vanaf de quinta mooie wandelingen en leuke uitstapjes te maken. De quinta zelf is ruim opgezet met verschillende huisjes. Wij verbleven in één van de kamers in Casa Principal. Een bovengemiddeld comfortabele en ruime kamer en een uitstekend bed van 2 meter breed en met een eveneens royaal ligbad. Je hebt hier alle privacy die je wilt. De eigenaren zijn erg hartelijk en staan altijd voor je klaar als je wat wilt vragen of een praatje wilt maken. Er werd ook (ongevraagd) rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn vriendin, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Dat diner moet je trouwens niet overslaan als er wordt gekookt, we hebben hier heerlijk gegeten. Kortom, deze quinta is een aanrader voor wie comfort en natuurschoon zoekt in één van de mooiste streken van Portugal.
    Gereisd met partner in mei 2017
    Jan en Karin, Eigenaar, 5-7-2017
    Dank je wel Frans voor de mooie woorden. Toch zullen we ons best doen om het - daar waar nodig - toch nog weer te verbeteren.

Prachtige B&B met toffe eigenaars

Verbiest Richard, 12-6-2017

voor ons was deze b&b ideaal gelegen om de wijndomainen van Dao en Bairrada te bezoeken, een echte meevaller vriendelijke mensen ,goed ontbijt ,mooie kamers echt een topper
    Gereisd met vrienden in juni 2017
    Jan en Karin, Eigenaar, 5-7-2017
    Jullie waren voor ons ook Toppers, leuk om jullie als wijnliefhebbers bij ons op de Quinta te hebben. Iedereen kent de wijngebieden de Douro en de Alentejo, maar de heerlijke wijnen van de Beiras zijn eigenlijk een onbekend bij velen.

Zalig, gewoonweg zalig

Kim Calmeyn, 29-8-2016

Waarom gewoonweg zalig? Omdat de infinity pool ons elke keer weer deed wegdromen, omdat het uitzicht werkelijk adembenemend is, omdat Karin, Jan en Antero perfecte gastheren(/vrouw) zijn: steeds bereid om tips te geven over de boeiende en mooie streek, antwoord te geven op al onze vragen, gewoon een babbeltje te slaan of zelfs heerlijk te koken. Verder is de quinta uitstekend gelegen voor daguitstapjes en gemakkelijk bereikbaar. Onze kamer (Casa Fernanda) was netjes en voorzien van alle gemakken. Wij komen zeker nog eens terug!
    Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een zalig verblijf.......

Stefan, 6-8-2016

Prachtige verblijf in een heel mooie omgeving. Grote kamer met luxe badkamer. Mooi groot terras met uitzicht op de prachtige vallei. Lekker uitgebreid ontbijt en hun diner (2 keer per week) is heel lekker. Op deze plek kun je echt relaxen en genieten.
    Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quinta Vale Porcacho bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho in Póvoa de Midões, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho scoort een 9.66 uit 10 op basis van 69 reviews.