9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Quinta Vale Porcacho**** bij :

64 reviews over BedAndBreakfast Quinta Vale Porcacho in het Nederlands

Fantastische vakantie bij Jan en Karin

Familie Merckx-Mertens, 3-8-2017

De uitbaters zijn een warm, gastvrij Nederlands koppel voor wie geen moeite teveel is om hun gasten in de watten te leggen. Ze bieden steeds een kakelvers ontbijt aan met vaak zelfbereide producten en de B&B ligt op een zeer mooie, rustige locatie met prachtig zicht op de omliggende bergen. Alle kamers beschikken over een eigen terras van waarop je 's avonds de oneindige sterrenhemel kan bewonderen. Vanuit de infinity ecologische zwemvijver met daarnaast een kikkerpoel heb je een weids zicht over de vallei. Enkele keren per week wordt er gekookt (Portugese keuken), dit was telkens zeer lekker. Wij hebben twee weken aan een stuk verbleven in deze B&B bij Jan, Karin en Antero en we hadden geen totaal geen zin om terug naar huis te gaan. Alles was prima in orde, het enige wat misschien handig had geweest was een kapstok in de gang om jassen op te hangen, maar in feite kon je die ook wel in de kast ophangen. Wij vinden het een absolute aanrader om hier te verbijven.
    Gereisd familie in juli 2017

Prachtig plekje in het binnenland.

Arjan, 30-7-2017

Een prachtige gerestaureerde quinta met een fantastisch uitzicht. Karin en Jan, de eigenaren van Quinta Vale Porcacho, zijn zeer gastvrij, bron van informatie, verzorgen een heerlijk ontbijt en hebben zeer verzorgde en nette kamers. In de tuin ligt een ruime zwemvijver voor een heerlijke verkoeling aan het eind van de dag of gewoon om een dagje te relaxen met een goed boek en genietend van de natuur.

De Quinta ligt vlak bij Tabua. Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Leuke steden als Coimbra (een van de oudste universiteitssteden) en Viseux zijn binnen een uurtje te berijden, of genieten van de mooie omgeving. Ook een aanrader is de "Ecopista do Dão": fietsroute over een voormalige spoorlijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder fraai gelegen en comfortabele quinta

Frans, 13-6-2017

Deze quinta is wel bijzonder fraai gelegen, met een prachtig weids uitzicht over een groene vallei. Er zijn vanaf de quinta mooie wandelingen en leuke uitstapjes te maken. De quinta zelf is ruim opgezet met verschillende huisjes. Wij verbleven in één van de kamers in Casa Principal. Een bovengemiddeld comfortabele en ruime kamer en een uitstekend bed van 2 meter breed en met een eveneens royaal ligbad. Je hebt hier alle privacy die je wilt. De eigenaren zijn erg hartelijk en staan altijd voor je klaar als je wat wilt vragen of een praatje wilt maken. Er werd ook (ongevraagd) rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn vriendin, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Dat diner moet je trouwens niet overslaan als er wordt gekookt, we hebben hier heerlijk gegeten. Kortom, deze quinta is een aanrader voor wie comfort en natuurschoon zoekt in één van de mooiste streken van Portugal.
    Gereisd met partner in mei 2017
    Karin Immerzeel,
    Dank je wel Frans voor de mooie woorden. Toch zullen we ons best doen om het - daar waar nodig - toch nog weer te verbeteren.

Prachtige B&B met toffe eigenaars

Verbiest Richard, 12-6-2017

voor ons was deze b&b ideaal gelegen om de wijndomainen van Dao en Bairrada te bezoeken, een echte meevaller vriendelijke mensen ,goed ontbijt ,mooie kamers echt een topper
      Gereisd met vrienden in juni 2017
      Karin Immerzeel,
      Jullie waren voor ons ook Toppers, leuk om jullie als wijnliefhebbers bij ons op de Quinta te hebben. Iedereen kent de wijngebieden de Douro en de Alentejo, maar de heerlijke wijnen van de Beiras zijn eigenlijk een onbekend bij velen.

Zalig, gewoonweg zalig

Kim Calmeyn, 29-8-2016

Waarom gewoonweg zalig? Omdat de infinity pool ons elke keer weer deed wegdromen, omdat het uitzicht werkelijk adembenemend is, omdat Karin, Jan en Antero perfecte gastheren(/vrouw) zijn: steeds bereid om tips te geven over de boeiende en mooie streek, antwoord te geven op al onze vragen, gewoon een babbeltje te slaan of zelfs heerlijk te koken. Verder is de quinta uitstekend gelegen voor daguitstapjes en gemakkelijk bereikbaar. Onze kamer (Casa Fernanda) was netjes en voorzien van alle gemakken. Wij komen zeker nog eens terug!
      Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een zalig verblijf.......

Stefan, 6-8-2016

Prachtige verblijf in een heel mooie omgeving. Grote kamer met luxe badkamer. Mooi groot terras met uitzicht op de prachtige vallei. Lekker uitgebreid ontbijt en hun diner (2 keer per week) is heel lekker. Op deze plek kun je echt relaxen en genieten.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Thera Loof, 6-8-2016

Een paradijs voor rustzoekers. De studio en het ecologisch zwembad zijn geweldig. Schitterend uitzicht vanuit de studio. Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt en voor wie wil is het zeer aan te raden om aan te schuiven wanneer er gekookt wordt..

Kortom: een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2016

Het Hof van Eden

Leendert Pols, 8-6-2016

In dit kleine Hof van Eden, een quinta met een zeer goede accomodatie, hebben wij in Casa de Fernanda een fantastische week gehad. Jan en Karin doen hun uiterste bed om de gasten op hun gemak te laten voelen. Alles is in perfecte staat en de omgeving heeft genoeg te bieden. Hun medewerker Antero kookt als de beste als er een gastendiner wordt georganiseerd. Kortom, een aanrader. Wij komen zelden op eenzelfde locatie terug, maar dit is er een waar we zeker nog eens zullen vertoeven.

Het feit dan het gemiddelde een tien is geeft aan dat de andere deelwaarderingen voor zichzelf spreken.

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtige kamer - vriendelijk - alles was top !

Despiegelaere Vera, 17-1-2016

Best wel over een wagen beschikken, mits toch wat afgelegen.

Voor de rest niets op aan te merken.

Rustig gelegen, goed onthaal en mooi uitzicht !

Kindvriendelijk: heb geen kinderen dus spreek ik mij daar niet over uit.

Gereisd alleenreizend in november 2014

Nancy en Piet Soomer, 15-11-2015

Rustig gelegen maar erg mooi. Supermooie kamers. Jan en Karin zeer gastvrij. Unieke plek in Portugal.
            Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Quinta Vale Porcacho in Póvoa de Midões, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Quinta Vale Porcacho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Quinta Vale Porcacho scoort een 9.62 uit 10 op basis van 65 reviews.