Camping Quinta das Cegonhas ***

8,9

122 reviews over Camping Quinta das Cegonhas in het Nederlands

Zeer Goed

Ad en Annie Kok, 9-9-2017

Hallo Allemaal, Nou deze camping is zeker een aanrader, en komen zeer zeker daar terug. Deze camping verdiend zeker een dikke vette 10.Alles klopt gewoon. Eten drinken erg schoon, is het niet schoon, tja dat doen de mensen zelf toch,zwembad,en zeker grote staanplaatsen. Je kan ook huren zowel tenten als kamers. Wij kunnen echt niet iets opnoemen wat niet goed was.En de eigenaren, en personeel waren echt helemaal toppie. Nou dan heb je toch een hele mooie vakantie. Een lieve groet van heel tevreden mensen
Gereisd met partner in augustus 2017

Superweek!

Hein en Krista Lommers, 22-8-2017

Hele fijne camping. Grote plaatsen, heel schoon sanitair, gastvrije ontvangst en heerlijk eten . Uitgebreide informatie over de omgeving. We hebben er een geweldige week gehad en gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren.

Arno & Marion Straalman, 13-8-2017

Prachtige en rustgevende locatie.
Gereisd met partner in januari 2017

Een top camping!

Frank en Nel, 3-8-2017

Na 12 jaar geleden voor de laatste keer hier geweest te zijn, ook deze keer weer zeer gastvrij ontvangen.Een heerlijke zonnige vakantieweek gehad op deze mooie camping met zeer ruime niet afgebakende plaatsen met uitzicht. Goed sanitair, goed zwembad, goed restaurant.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping, om je lekker vrij te voelen.

Liesbeth Kuipers, 6-7-2017

De camping heeft alles wat je nodig hebt om comfortabel te kamperen.

Veel ruimte, privé, geen afgebakende plaatsen, zwembad,bar restaurant en veel informatie over wandeltochten in het hoge gebergte van Serra de Estrella en de directe omgeving van de camping .

Geen verplichte gezelligheid.

Gereisd met partner in juli 2017

Een camping om terug te komen

Hans en Ans de Vrind, 4-7-2017

Wij kwamen voor de tweede keer op deze camping omdat het ons 4 jaar geleden prima bevallen was. Nog steeds ruime plaatsen, nog steeds prima sanitair. We hebben wederom genoten. Gerard en Rieke zorgen er voor dat je niet hoeft te bedenken: wat zal ik nu eens doen. Routebeschrijvingen voor wandelingen vanaf de camping liggen in de receptie klaar en wandelingen met begeleiding, met name dit jaar nieuw: wandelen op het dak van Portugal: fantastisch ! ! En dan de maaltijden die Gerard voor de gasten maakt hebben ook dit jaar weer heerlijk gesmaakt en waren heel gezellig. Af en toe een wijnexcursie en je komt tijd te kort als je maar één week blijft. Wij herhalen wat wij 4 jaar geleden al schreven: Gerard en Rieke ga zo door !
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi gelegen, prettige sfeer

Mieke, 7-6-2017

Het terrein doet natuurlijk aan. Grote plaatsen op een terras of veldje. Hier en daar mooi uitzicht. Groot zwembad met ligstoelen en parasols. Beheerders organiseren enkele keren pw een heerlijke maaltijd, bergwandeling met gids etc.. Ook tips voor wandelingen. Goed georganiseerd. Nl is de voertaal.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek en een goede camping

Dries, 13-5-2017

Mooie camping, goed en schoon sanitair. Beheerder is zeer behulpzaam en vriendelijk
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

de vries, 15-4-2017

rust natuur cultuur en een fantastische vakantie woning voor 6 personen.

Dat alles in een maakt je vakantie kompleet

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig,gezellig ,ruime plaats,was wel sept.

van der Raaf, 5-10-2016

Wij kwamen aan met autoschade aan onze camper en zijn enorm goed ondersteund door de eigenaars en hun vervanging ( eigenaar was zelf paar dagen uit) om de boel te laten herstellen.Zijn enkele dagen langer gebleven hierdoor maar dat was zeker geen straf. OOk over het eten tevreden, eenvoudig maar service gericht. In het dorp weinig te koop en geen restaurant in directe omgeving. Er schijnt een bakker te zijn waar je pizza kunt eten maar die hebben wij niet gevonden.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta das Cegonhas in Nabainhos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta das Cegonhas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta das Cegonhas scoort een 8.86 uit 10 op basis van 133 reviews.