9,3

Uitstekend

3 reviews over Appartement Quinta da Adarnela in het Nederlands

Een fanstastische en mooie plek om te verblijven

Gerco & Tamara, 19-8-2014

Vanaf 28 juli 2014 hebben wij met veel plezier onze vakantie doorgebracht op de Quinta. De benedenwoning is prachtig ingericht en voldeed meer dan voldoende aan onze wensen. De eigenaren Peter en Stephanie doen er alles aan om het verblijf meer dan prettig te maken. De omgeving en al zijn prachtige dorpen zijn prachtig, je moet even zoeken / googelen, maar dan kom je op echt hele mooie plekken.

De Quinta op zich is al prachtig gelegen, het straalt rust uit.

Het zwembad is heerlijk. Wij hebben het verblijf op de Quinta gecombineerd met op het eind een weekend Porto, dat hadden wij ook niet willen missen, het is maar en tip.

Gereisd met partner in juli 2014

geweldig appartement!

gerard van der Toorn, 19-8-2014

het appartement was zeer compleet ingericht en super schoon. prachtige oude quinta (boerderij) die uit enorme blokken graniet bestond. in de ruime badkamer had je het gevoel dat je in een grot aan het douchen was! zeer groot zwembad met heerlijke ligbedden eromheen. het uitzicht vanuit het appartement was heerlijk ruim en de natuur om het terrein heen was adembenemend mooi. eigenaren zijn zeer vriendelijk (wonen op het terrein). walhalla voor dierenliefhebbers met: paarden, honden en kippen.

ze hebben zelfs hun eigen riviertje inclusief waterval! ook een trampoline aanwezig.

Gereisd familie in juli 2014

Fantastische plek

Naudin ten Cate, 18-8-2014

Rustig kleinschalig appartementen complex. Zeer schoon en mooi zwembad. Nette accommodatie.

Prachtige omgeving ook zeer geschikt voor wandelaars en Geocachers.

Aardige Nederlandse eigenaren. Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da Adarnela in Lagares da Beira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da Adarnela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta da Adarnela scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.