Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Costa Nova bij :

1 review over Appartement Costa Nova in het Nederlands

Goede ligging, vriendelijk personeel

Kim, 18-9-2013

Wij hebben paar nachten op de camping Costa Nova gestaan. Ze hebben er ook kamers/appartementen en een bungalowtje. De camping is heel mooi gelegen aan het strand, net buiten het centrum dus lekker rustig. Wel op loopafstand van de boulevard (2km). We werden heel vriendelijk ontvangen. Het was niet druk toen we er kwamen dus we mochten zelf een plek uitzoeken, dus een mooi plekje in de schaduw gevonden. Als je in het hoogseizoen midden op het veld komt te staan, in de brandende zon, is het misschien iets minder leuk.... het sanitair werd regelmatig schoongemaakt en is best netjes (maar geen toiletbrillen). Er is een winkeltje en een restaurant bij maar daar hebben we weinig gebruik van gemaakt.
    Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costa Nova in Ilhavo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costa Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Costa Nova scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.