Bungalow Vivenda 'a nossa coroa' ****

Bungalow Vivenda 'a nossa coroa'
Vivenda 'a nossa coroa'
9,5

50 reviews over Bungalow Vivenda 'a nossa coroa' in het Nederlands

Heerlijke locatie tegen de bergen in Portugal.

Alette de Graaf, 18-8-2017

Wat een heerlijke week hebben wij gehad. Rust, ruimte, prachtige omgeving. Aanraders zijn kayaken in de Mondego. Bezoek Torre en Coimbra. En natuurlijk de heerlijke Indische rijsttafel van Tony.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Geweldige accomodatie

Koos, 20-7-2017

Pluspunten zijn de ligging van het geheel, mooie appartementen, alle wensbare voorzieningen waaronder een heerlijk zwembad. Voor natuur en cultuurliefbebbers een dorado. Het geheel wordt bestierd door een Nederlands echtpaar dat alles in het werk stelt het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Minpunt kan zijn de reisafstand naar airport en de stranden. Maar wie maalt hier om als je er zoveel voor terug krijgt.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Fam. Middelhuis, 6-5-2017

We hebben voor het eerst overwinterd in Portugal van November 2016 t.m. Februari 2017.

Wat een geweldige accomodatie en prachtige natuur. Overweldigend. Het weer was prachtig geen spatje regen gehad. De natuur is prachtig groen en in de buurt zijn verschillende rivieren met mooie strandjes waar je heerlijk kunt zwemmen. We hebben genoten van de vele wandeltochten en de historische dorpjes. Tony en Dies zijn heel gastvrije mensen. We hebben heerlijk gegeten van Tony's buffetten tot de platte kip in Tabua. Tony en Dies hebben ons laten kennismaken met heel veel mensen dit was erg gezellig. Kortom we zijn verliefd geworden op Portugal en de Vivenda. En we hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vivenda 'a nossa coroa' bij:

hartelijke mensen ontmoet, mooi huis, en de zon !

hermi en johan, 26-3-2017

Wanneer je voor langere tijd verblijft,wij waren er de maand februari,heb je de mogelijkheid om andere nationaliteiten te ontmoeten.Tony en Dies hebben een groot sociaal netwerk en je wordt uitgenodigd om mee te gaan naar de engelse pub of platte kip te eten in Tabua. Ook kookt Tony een Indonesisch buffet,waar allerlei nationaliteiten aanschuiven! Dit sociale aspect was voor ons verrassend leuk ! Het authentieke dorp Coja is echt een pareltje! Je kunt er alle dagelijkse boodschappen doen.!

De bungalow heeft een houtkachel,die wij s'avonds stookten.

Er is veel informatie over de bezienswaardigheden in de omgeving en routes om te wandelen.

Omdat wij Scandinavie liefhebbers zijn,misten we in de directe omgeving WATER! ha, ha! Je kunt niet alles hebben!

Voor het zwembad was het nog te koud, de ligbedden hebben we wel gebruikt, 'baden' in de voorjaarszon !

De mimosa stond de laatste weken in bloei,prachtig !

Wij raden een boeking bij Vivenda 'a nossa coroa' zeker aan !

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig om te overwinteren

Ed Bos, 7-2-2017

Wij hebben in december een maand doorgebracht in casa Africa.

Een maand om nooit meer te vergeten. De bungalow was

fantastisch. Van alle gemakken voorzien.

Konden de gehele dag op de twee terrassen van de (heerlijk warme)

winterzon genieten. 's Avonds gezellig de houtkachel aan.

De omgeving leent zich uitstekend voor het maken van wandelingen.

De natuur is prachtig. Ook voor het maken van uitstapjes zijn er legio

mogelijkheden. Tony en Dies hebben ons prima kunnen adviseren.

In de directe omgeving leuke dorpjes met prima supermarkten. Coja is erg

gezellig. Ook zijn er gezellige restaurantjes waar voor (voor onze begrippen)

weinig geld heerlijk gegeten kan worden.

De gastvrijheid van Tony en Dies heeft ons aangenaam verrast. Een aantal malen

hebben zij een heerlijk buffet verzorgd. Met Kerst en Oudejaarsavond zijn wij

ook gastvrij door hen ontvangen.

Het is ons al met al zo goed bevallen dat we besloten hebben om weer te boeken voor de volgende winter.

Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk vakantieadres waar je je welkom voelt!

Hans en Paula platteeuw, 18-12-2016

De gastvrijheid die deze mensen uitstralen is als zeer prettig ervaren.

We hebben geen dingen te melden die we niet goed vonden.

Gereisd met partner in november 2016

prachtige locatie, huisjes in stijl met 3 thema's

Frans en An, 15-10-2016

gastvrijheid , hygiëne, locatie, uitzicht, (wandel)omgeving , zwembad allemaal meer dan prima in orde

Wi-Fi is minder goed.

Gereisd met partner in september 2016
Tony & Dies, eigenaar, 30-10-2016

Hallo Frans en An, hartelijk dank voor jullie review.

Je hebt helemaal gelijk wat de WiFi betreft. Inmiddels hebben wij dit opgelost en is er een snelle WiFi toegang in elk huis. Wij zien jullie graag terug :-)

Fantastische locatie in mooie natuurlijke omgeving

Lidy en Fred uit Zoetermeer, 22-9-2016

We verbleven 12 dagen in casa Azië. Leuke knusse huisjes.Tony was met alles zeer behulpzaam. Dies was naar Holland op familiebezoek. Het Indonesische buffet dat Tony voor ons gemaakt had was geweldig. Er is veel te zien in de omgeving en mooie natuur. Er is veel info hierover ter plaatse aanwezig. Een heerlijk zwembad is er om af en toe even af te koelen, zeker lekker als je als wij de warmste dag van Portugal moet meemaken (43gr. in de schaduw). We hadden ook af en toe visite van de lieve "waakhond" Ping die af en toe een aai kwam halen.

Een auto is overigens wel noodzakelijk vanwege de ligging.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Onthaasten

Sylvia, 13-9-2016

We verbleven een week in casa Portuguesa. Het was een fijn en ruim huis. We hebben genoten van de gastvrijheid van Tony en Dies. Dagelijks gebruik gemaakt van het zwembad, meerdere tochtjes in de omgeving gemaakt, Coimbra bezocht. Iedere dag weer iets nieuws ondernomen en uiteindelijk toch het gevoel van onthaast te zijn overgehouden. Wat wil een mens nog meer in z'n vakantie?
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische vakantie

Esther, 11-8-2016

Voor de tweede keer te gast geweest bij de zeer hartelijke eigenaren Tony en Dies. In de omgeving is veel te zien en te doen. Omdat we vorig jaar ook al zo genoten hadden, zijn wij voor de tweede keer naar dezelfde plek gegaan. Met als reden, de omgeving prachtig is, zeer veel mooie natuur, mooie paria fluvals, schitterend uitzicht, de eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam zijn, de Portugezen vriendelijk zijn.

Er is in de omgeving veel te doen. Luso is een aanrader evenals het mooie plaatsje Avo. En natuurlijk Coimbra en Visue zijn zeer de moeite waard. En als je een dag even lekker niets wilt doen, kun je dit doen bij het zwembad waar voldoende ligplekken en parasols zijn. De kinderen waren met enige regelmaat te vinden in de wifiruimte. Waar ze ook gebruik konden maken van de uitgebreide boekenkast. Dus wil je een vakantie waarin je van alles wilt doen maar ook wilt rusten dan is dit absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vivenda 'a nossa coroa' bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Vivenda 'a nossa coroa' in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Vivenda 'a nossa coroa' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Vivenda 'a nossa coroa' scoort een 9.5 uit 10 op basis van 51 reviews.