Camping Quinta do Castanheiro ***

8 reviews over Camping Quinta do Castanheiro in het Nederlands

Wat hebben wij genoten!!

E. Hermanussen, 14-9-2017

We hadden voor augustus

2 weken een safaritent geboekt. Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Genoten van de rust, het mooie weer en niet te vergeten de gastvrijheid bij Mari en Ilone op de camping. Veel gezien, Coimbra, Lissabon, in leuke beekjes gezwommen en de kinderen vonden Praya das Rocas ook erg leuk. Wij gaan hier zeker een keer terug. Mari en Ilone doen er alles voor om het iedereen naar de zin te maken.

Het was top!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch!

Paul en Rian Hurkens, 12-8-2017

Wij hadden een safaritent gehuurd voor 1 week, maar het was veel te kort! We hebben het super fijn gehad en onze kinderen hebben hier genoten. De gastvrijheid waar je mee ontvangen wordt is dat je je eigen meteen thuis voelt! S'morgens heerlijk verse broodjes bij je tent, en s'avonds onder het genot van een heerlijk wijntje en pilsje, samen op het terras terug kijken op een fantastische dag!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super gastvrij en heerlijk rustig

Gert-Jan, 7-8-2017

Topweek gehad in gehuurde safaritent met prive sanitair. Mooie ligging en heerlijk rustig. Supergastvrije eigenaars, altijd bereid te helpen...en heerlijke wijntjes op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Henk en Thea, 2-7-2017

Quinta do casteinheiro ligt in een mooie ,rustige omgeving! Super mooie b&b gelegenheid met een heerlijk ontbijtje! We gaan nog wel een keer terug naar deze locatie. De mooie steden Coimbra en Porto liggen in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2017

Het was prachtig!

Tinie Derksen, 12-5-2017

De gastvrijheid van Mari en Ilona.

Mooie B&B.

Prachtige omgeving.

Practig en onvergetelijk

Bert en Truus, 10-5-2017

Prachtige omgeving, erg mooie B&B, zeer gastvrij. Samengevat een aanradar voor iedereen.

Geweldig mooi.

yolanda, 7-5-2017

B&B super mooi.

Mooie locatie,Geweldige omgeving,super gastvrij.

Kan eigenlijk niet zeggen wat niet goed is,ze zijn bezig met een splinternieuw sanitairgebouw voor de campinggasten.Je kunt met de auto alle kanten uit van Porto naar Lissabon of naar de kust,Veel gezien in de 5 dagen dat we daar waren,en geen minuut verveeld.

koud, maar verrassend

ellie van uden, 4-4-2017

wij gingen met tweeën,al vroeg in het seizoen hier naar toe. Mari en Ilone hebben ons gastvrij ontvangen in hun BenB.

wij hebben veel van de omgeving gezien.

veel binnendoor paadjes gevolgd.

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Castanheiro in Castanheira de Pera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Castanheiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta do Castanheiro scoort een 9.5 uit 10 op basis van 8 reviews.