Camping Quinta Chave Grande ***

Camping Quinta Chave Grande
Quinta Chave Grande
9,2

41 reviews over Camping Quinta Chave Grande in het Nederlands

Het tweede jaar dat we op deze supercamping staan

Lia en Wim van Gardingen, 30-9-2017

Uiterst vriendelijke ontvangst met een drankje. Hele ruime plek. Prachtig sanitair. Geweldig zwembad. Belangrijkste van alles de vriendelijkheid van de beheerder. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Marieke, 14-9-2017

Geweldig mooie camping, volop rust ruimte en natuur! Zeer viendelijke ontvangst door Lydia en Gorge! We verbleven in een safaritent die ook op de camping staat! Je leert t authentieke portugal proeven, schitttende streek die door ons nog wel een keer bezocht moet worden....

in de omgeving mooie wandelingen gemaakt, viseu bezocht en naar serra de estrela gereden, er blijft nog genoeg over voor n tweede bezoek!!!!

Gereisd met partner in september 2017

Genieten van rust, zon en zwembad

Inge Rosenthal, 11-9-2017

We (gezin met kinderen van 8, 13 en 16 jaar) hebben een heerlijke rustige vakantie genoten op deze camping. We verbleven in een safaritent die van alle gemakken was voorzien: echte bedden, koelkastje met vriezer, verrijdbaar keukenblok met 4-pitsgasstel zodat buiten koken mogelijk was. Camping ligt zeer fraai in het binnenland. Het is wel een eindje rijden naar grotere steden (ca. 45 minuten naar Viseu). Porto, Viseu, Coïmbra, Aveiro, Costa Nova zijn zeker een bezoek waard. Stand Up Paddling bij "SUP in River" is een aanrader.

De camping wordt goed onderhouden. Het sanitair werd dagelijks schoongemaakt en was prima. Zwembad is groot en fijn. Heel geschikt om in te spelen of om baantjes te trekken. Zwembad is wel overal even diep (1,50 m). Dagelijks komen 2 bakkers langs, op maandag de kippenboer voor gebraden kip (met of zonder piri-piri-kruiden, erg lekker) en ook nog de groenteboer. Dat maakt de sfeer ook erg gemoedelijk. Eigenaresse is zeer gastvrij. We voelden ons zeer welkom.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gastvrijheid vanuit het hart!

Jurriaan, 6-8-2017

Alles wat hier al is geschreven, kunnen we beamen. Beheerders die hun werk vanuit hun hart doen en altijd voor je klaar staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en het is duidelijk dat veel mensen al vaker zijn geweest en ook lang blijven. Het zwembad is heerlijk. De campingplaatsen ruim en schaduwrijk. Wij hadden met onze safaritent (nr.1) een mooie plek met andere gasten op minimaal 50 meter afstand. Zo'n tent is overigens ook echt een aanrader voor als je wel wilt kamperen, maar iets meer comfort - en bovendien kun je vliegen omdat je veel minder spullen nodig hebt.

Wat ons minder is bevallen is de rust. Da's natuurlijk heerlijk, maar als je 3 kinderen van 3, 6 en 8 hebt, wil je graag wat vertier voor ze. Niet in de vorm van animatie, we wisten dat dit hier niet is, maar wel in de vorm van speelkameraadjes. Die waren er nagenoeg niet, terwijl we er wel in het hoogseizoen waren. De populatie bestaat voornamelijk uit 55+ ers zonder kinderen, of mensen met kinderen van 12+ jaar die weinig vertier nodig hebben. Dus wees je hiervan bewust als je gaat. Voor de rest is dit een geweldige camping!

Hartelijk dank! We komen graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

vriendelijkheid en service ten top

Rob de Jong, 20-7-2017

Mooie plekken, super aardige mensen die hun best doen om het jou naar je zin te maken, het echte Portugal kom je hier tegen.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooiste camping in Portugal

Piet en Trees, 16-9-2016

Perfect onderhouden, sympathieke en behulpzame eigenaren. Mooi zwembad,tennisbaan en gezellige bar en terras.
Gereisd met partner in september 2016

Zeker terug

Sytze, 28-7-2016

Ruime schaduwrijke plekken, schitterend zwembad, schoon en modern sanitair, en zelfs een mooie tennisbaan. Voor een echt Portugees vakantiegevoel verder bijna dagelijks bezoek van de bakker en de groentenvrouw, en wekelijks de kippengriller (kip wordt voor je neus klaargemaakt). Met behulpzame beheerders (moeilijk kiezen tussen Portugees en goed Nederlands met een Portugees accent) en wekelijks een leuk activiteitenprogramma blijft er bijna niets te wensen over. Vroeg in de ochtend wel even op warm water wachten, maar waarom je haasten op zo'n mooie plek!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische camping

Nel Dalm, 25-6-2016

Wij vonden het een helemooie camping

Ruime plaatsen die je zelf mag zoeken

Voldoende schaduw, schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch, vierde jaar alweer

Thon, 22-5-2016

Echt alles is heel goed, geen negatieve opmerkingen.
Gereisd met partner in mei 2016

Reyns Luc,Speeckaert Sonia, 2-9-2015

Mooie wegen om er naar toe te rijden, heel vriendelijk onthaal, heel grote plaatsen die je zelf mag kiezen, heel rustig, prachtig zwembad, mooie natuur, prachtige dorpen, mooie steden, heel vriendelijk volk en heel goedkoop, kortom de vakantie van je leven
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Chave Grande in Casfreires / Satao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Chave Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Chave Grande scoort een 9.18 uit 10 op basis van 46 reviews.