9,2

Uitstekend

38 reviews over Camping Quinta Chave Grande in het Nederlands

Gastvrijheid vanuit het hart!

Jurriaan, 6-8-2017

Alles wat hier al is geschreven, kunnen we beamen. Beheerders die hun werk vanuit hun hart doen en altijd voor je klaar staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en het is duidelijk dat veel mensen al vaker zijn geweest en ook lang blijven. Het zwembad is heerlijk. De campingplaatsen ruim en schaduwrijk. Wij hadden met onze safaritent (nr.1) een mooie plek met andere gasten op minimaal 50 meter afstand. Zo'n tent is overigens ook echt een aanrader voor als je wel wilt kamperen, maar iets meer comfort - en bovendien kun je vliegen omdat je veel minder spullen nodig hebt.

Wat ons minder is bevallen is de rust. Da's natuurlijk heerlijk, maar als je 3 kinderen van 3, 6 en 8 hebt, wil je graag wat vertier voor ze. Niet in de vorm van animatie, we wisten dat dit hier niet is, maar wel in de vorm van speelkameraadjes. Die waren er nagenoeg niet, terwijl we er wel in het hoogseizoen waren. De populatie bestaat voornamelijk uit 55+ ers zonder kinderen, of mensen met kinderen van 12+ jaar die weinig vertier nodig hebben. Dus wees je hiervan bewust als je gaat. Voor de rest is dit een geweldige camping!

Hartelijk dank! We komen graag nog een keer terug.

Gereisd familie in juli 2017

vriendelijkheid en service ten top

Rob de Jong, 20-7-2017

Mooie plekken, super aardige mensen die hun best doen om het jou naar je zin te maken, het echte Portugal kom je hier tegen.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooiste camping in Portugal

Piet en Trees, 16-9-2016

Perfect onderhouden, sympathieke en behulpzame eigenaren. Mooi zwembad,tennisbaan en gezellige bar en terras.
Gereisd met partner in september 2016

Zeker terug

Sytze, 28-7-2016

Ruime schaduwrijke plekken, schitterend zwembad, schoon en modern sanitair, en zelfs een mooie tennisbaan. Voor een echt Portugees vakantiegevoel verder bijna dagelijks bezoek van de bakker en de groentenvrouw, en wekelijks de kippengriller (kip wordt voor je neus klaargemaakt). Met behulpzame beheerders (moeilijk kiezen tussen Portugees en goed Nederlands met een Portugees accent) en wekelijks een leuk activiteitenprogramma blijft er bijna niets te wensen over. Vroeg in de ochtend wel even op warm water wachten, maar waarom je haasten op zo'n mooie plek!
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische camping

Nel Dalm, 25-6-2016

Wij vonden het een helemooie camping

Ruime plaatsen die je zelf mag zoeken

Voldoende schaduw, schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch, vierde jaar alweer

Thon, 22-5-2016

Echt alles is heel goed, geen negatieve opmerkingen.
Gereisd met partner in mei 2016

Reyns Luc,Speeckaert Sonia, 2-9-2015

Mooie wegen om er naar toe te rijden, heel vriendelijk onthaal, heel grote plaatsen die je zelf mag kiezen, heel rustig, prachtig zwembad, mooie natuur, prachtige dorpen, mooie steden, heel vriendelijk volk en heel goedkoop, kortom de vakantie van je leven

Weldadig

Alfons en Liesbeth Rijerse, 25-8-2015

We komen hier al zo' n 15 jaar en het voelt als thuiskomen. De ruime plekken, de bomen en hun schaduw, de rust, wandelen, het fijne zwembad, goed en schoon sanitair, de bakker, de kippenboer met z' n heerlijke piri piri kippetjes, het groentevrouwtje en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom een weldaad in een relaxte omgeving met goede restaurantjes en typische Portugese dorpjes met markten. Voor ons is de wat afgelegen ligging eerder een voordeel dan een bezwaar.

Lidia, Vitor en Jorge ga zo door!! en tot volgend jaar

Gereisd met partner in juli 2015

Camping nodigt uit om terug te komen.

Ton Teurlings, 4-8-2015

Voldoende gelegenheid voor sportactiviteiten, centraal gelegen voor uitstapjes, vriendelijk meertalig! personeel, gastvrije ontvangst met een welkomstdrankje.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige plek. Groots uitzicht.

A.Vooys, 2-8-2015

Een portugese camping met ruime plaatsen met gras. Genoeg schaduwplekken. Hartelijk ontvangst door de gastheer. Met de nederlandse en engelse taal kan je goed uit de voeten. 2 keer per week gezamelijke maaltijd.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Chave Grande in Casfreires / Satao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Chave Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Chave Grande scoort een 9.21 uit 10 op basis van 43 reviews.