Beoordelingen Camping Quinta do Porto**

Quinta do Porto**
10 beoordelingen
Beoordelingen Camping Quinta do Porto**
Brejo, P-3420-252, Brejo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Porto** in Brejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Porto** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Quinta do Porto scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Porto** in Brejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Porto**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Quinta do Porto** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 31 vakantiefoto's van Camping Quinta do Porto** vinden. Je kunt 1 video van Camping Quinta do Porto** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Beiras. Vergelijk Camping Quinta do Porto** met andere accommodaties in Brejo.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,6
7,2
6,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Aug. 2013
"Rustige camping"vertalen
Yvonne en Henk
7,0

27-10-2013 Vriendelijke Nederlandse eigenaren die ons hebben meegenomen naar een dorpsfeest met volksdansen. Ook regelden zij een tafel op de plaatselijke markt waar we heerlijk kip piri piri gegeten hebben.
De eucalyptusbomen bieden genoeg schaduw. Het sanitair is eenvoudig, maar goed schoon. Enthousiaste eigenaren!

Met partner, Juli 2013
"Paradijs met eucalyptus, vijgen, olijven...."vertalen
H. Wilbrink
9,0

05-09-2013 Fijne grote vrije plaatsen. Zelf te kiezen. Centraal gelegen. Elke dag gewekt door de wielewaal en we genoten van de verse broodjes bij de tent gebracht door Cobus en de heerlijke vijgen van Siger, de beheerder. Zeer vriendelijke mensen. Goed sanitair met stevige warme douches! Lekker afkoelzwembad.Toen we medische hulp nodig hadden, kregen we onmiddellijk alle medewerking. Geweldige mensen, geweldige plek!!

Met partner, Juni 2013
"Ongedwongen rustige camping"vertalen
krako
7,0

05-07-2013 Voor de derde maal hier weer geweest, nu onder leiding van de nieuwe eigenaren. Rianne en Cobus doen er alles aan om het naar je zin te maken en helpen je waar het nodig is.
De camping ziet er nu verzorgd en netjes uit. Het sanitair heeft ook een opknapbeurt gehad en er wordt nog meer vernieuwd de komende periode.
Uiteraard was er weer het kip eten op zondag in Tabua met veel gezellige andere kampeerders. De BBQ op de camping was ook erg geslaagd, lekker vlees en lekkere salades.
Rianne en Cobus ga zo door dan wordt jullie camping zeker een succes.
Tot de volgende keer!

Alleenreizend, 2013
"Ik kom terug!"vertalen
Jaap
7,0

14-01-2013 Camping "Quinta do Porto" is een heel leuke, rustige camping in het binnenland van Portugal. Aardige en behulpzame eigenaars die je het naar de zin proberen te maken. Leuke uitstapjes op zondag om kip op de markt in Tabua te eten en barbecue op de camping. Ik kom er graag nog eens terug, jammer dat het ver rijden is, maar je kunt ook een vliegtuigtransfer met een huurtent nemen.

Met partner, Okt. 2011
"Heerlijke rustige plek in bos"vertalen
astrid kramer
6,0

17-10-2011 Deze camping is heerlijk rustig gelegen in een bos. Wij kwamen hier aan op advies van vrienden en ze hebben niets gelogen van hetgeen zij ons hebben verteld.
Sieger, de eigenaar is behulpzaam en neemt je zondags mee platte kip eten in Tabua. Er heerst een ongedwongen sfeer.
Het zwembad is klein maar groot genoeg om even af te koelen.Het sanitair is verouderd maar wordt volgend jaar vernieuwd.
Wij komen hier zeer zeker volgend jaar terug, maar dan in het voorjaar.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Leuke rustige camping"vertalen
blokhuis
6,0

26-11-2011 leuke vriendelijke camping eigenaren. Ze laten je het echte Portugal van dichtbij mee maken oa kip eten op de markt, buurt feesten en lekker uit
eten gaan in een echt Portugees restaurant.
Veel mogelijk heden tot schaduw op de camping maar ook de mogelijkheid om lekker in de zon te zitten bij het zwembad.
's ochtends lekkere warme broodjes.
Voor de kinderen was er voldoen te doen oa speeltuintje, zwembad en ze kunnen lekker in het bos spelen.

Met partner, Mei 2011
"Een camping alsof je in hun achtertuin staat."vertalen
gerard en truus
5,0

18-06-2011 Zie video
Een eenvoudige familiecamping waar de gezelligheid hoog in het vaandel staat.
Je wordt ontvangen met een drankje.
Plekken onder olijfbomen en jonge fruitbomen,plekken niet afgebakend.
Het ligt in een bos aan het einde van het kleine dorpje Brejo.
Boodschappen in Tabua (3 supermarkten).
Warme broodjes 's morgens aan je deur.
Klein zwembad.
Sanitair is zeer eenvoudig, maar wordt vernieuwd.
Wij vinden de camping een pareltje en komen zeker terug.

"Rustig gelegen camping"vertalen
margreet
7,0

24-05-2010 We hebben een fijne gezellige vakantie gehad op camping quinta do porto.
Wij komen zeker een keer terug op deze camping.

Met partner, Aug. 2009
"Eenvoudige en rustig gelegen camping"vertalen
J.Koopman
6,0

08-02-2010 Deze camping is rustig gelegen in het bos. Er is een cantine waar je kunt drinken en tv kijken. Er staan wat speeltoestellen en er is een niet al te groot zwembad. De beheerders zijn vriendelijk. Elke ochtend zijn er broodjes op bestelling. Voor boodschappen moet men in Tabua zijn.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?