Camping Quinta do Porto **

Quinta do Porto

12 reviews over Camping Quinta do Porto in het Nederlands

Eenmaal nooit meer

Nancy ackermans, 7-12-2015

Wie rust wil en stilte is er goed je hebt wel vervoer nodig om ergens te geraken .de weg ernaar toe is zeer slecht door een bos en tractorspoor te weinig toiletten en er kan maar 1 douche per keer gebruikt worden anders heeft de andere persoon geen warm water zwembad veel te klein en kantine onverzorgd kreeg bij aankomst een glas wijn en de vliegen lagen er dood in wij doen veel campings maar deze stak eruit als de slechtste tot hiertoe dus een keer geweest maar nooit meer
Gereisd met partner in november 2015

grote plaatsen

Oosterbroek, 13-9-2015

Sanitair is verouderd maar prima en schoon grote plekken en vriendelijk ontvangen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Rustige camping

Yvonne en Henk, 27-10-2013

Vriendelijke Nederlandse eigenaren die ons hebben meegenomen naar een dorpsfeest met volksdansen. Ook regelden zij een tafel op de plaatselijke markt waar we heerlijk kip piri piri gegeten hebben.

De eucalyptusbomen bieden genoeg schaduw. Het sanitair is eenvoudig, maar goed schoon. Enthousiaste eigenaren!

Gereisd met partner in augustus 2013

paradijs met eucalyptus, vijgen, olijven....

H. Wilbrink, 5-9-2013

Fijne grote vrije plaatsen. Zelf te kiezen. Centraal gelegen. Elke dag gewekt door de wielewaal en we genoten van de verse broodjes bij de tent gebracht door Cobus en de heerlijke vijgen van Siger, de beheerder. Zeer vriendelijke mensen. Goed sanitair met stevige warme douches! Lekker afkoelzwembad.Toen we medische hulp nodig hadden, kregen we onmiddellijk alle medewerking. Geweldige mensen, geweldige plek!!
Gereisd met partner in juli 2013

Ongedwongen rustige camping

krako, 5-7-2013

Voor de derde maal hier weer geweest, nu onder leiding van de nieuwe eigenaren. Rianne en Cobus doen er alles aan om het naar je zin te maken en helpen je waar het nodig is.

De camping ziet er nu verzorgd en netjes uit. Het sanitair heeft ook een opknapbeurt gehad en er wordt nog meer vernieuwd de komende periode.

Uiteraard was er weer het kip eten op zondag in Tabua met veel gezellige andere kampeerders. De BBQ op de camping was ook erg geslaagd, lekker vlees en lekkere salades.

Rianne en Cobus ga zo door dan wordt jullie camping zeker een succes.

Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juni 2013

Campismo Quinta do Porto. Waarom niet?

Tjisse Tijsma, 18-5-2013

Leuke camping op een hele mooie plek in het prachtige Portugal
Gereisd met partner in april 2013

Ik kom terug!

Jaap, 14-1-2013

Camping "Quinta do Porto" is een heel leuke, rustige camping in het binnenland van Portugal. Aardige en behulpzame eigenaars die je het naar de zin proberen te maken. Leuke uitstapjes op zondag om kip op de markt in Tabua te eten en barbecue op de camping. Ik kom er graag nog eens terug, jammer dat het ver rijden is, maar je kunt ook een vliegtuigtransfer met een huurtent nemen.
Gereisd alleenreizend in januari 2013

leuke rustige camping

blokhuis, 26-11-2011

leuke vriendelijke camping eigenaren. Ze laten je het echte Portugal van dichtbij mee maken oa kip eten op de markt, buurt feesten en lekker uit

eten gaan in een echt Portugees restaurant.

Veel mogelijk heden tot schaduw op de camping maar ook de mogelijkheid om lekker in de zon te zitten bij het zwembad.

's ochtends lekkere warme broodjes.

Voor de kinderen was er voldoen te doen oa speeltuintje, zwembad en ze kunnen lekker in het bos spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

heerlijke rustige plek in bos

astrid kramer, 17-10-2011

Deze camping is heerlijk rustig gelegen in een bos. Wij kwamen hier aan op advies van vrienden en ze hebben niets gelogen van hetgeen zij ons hebben verteld.

Sieger, de eigenaar is behulpzaam en neemt je zondags mee platte kip eten in Tabua. Er heerst een ongedwongen sfeer.

Het zwembad is klein maar groot genoeg om even af te koelen.Het sanitair is verouderd maar wordt volgend jaar vernieuwd.

Wij komen hier zeer zeker volgend jaar terug, maar dan in het voorjaar.

Gereisd met partner in oktober 2011

Een camping alsof je in hun achtertuin staat.

gerard en truus, 18-6-2011

Zie video

Een eenvoudige familiecamping waar de gezelligheid hoog in het vaandel staat.

Je wordt ontvangen met een drankje.

Plekken onder olijfbomen en jonge fruitbomen,plekken niet afgebakend.

Het ligt in een bos aan het einde van het kleine dorpje Brejo.

Boodschappen in Tabua (3 supermarkten).

Warme broodjes 's morgens aan je deur.

Klein zwembad.

Sanitair is zeer eenvoudig, maar wordt vernieuwd.

Wij vinden de camping een pareltje en komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Porto in Brejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Porto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta do Porto scoort een 6.97 uit 10 op basis van 12 reviews.