Bed and Breakfast Casa Traca

Bed and Breakfast Casa Traca
Casa Traca
9,4

22 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca in het Nederlands

Heel plezierige ervaring in een mooi Portugal

Fam Blom, 13-9-2017

De B&B ligt in een mooie groene omgeving aan de rand van een klein gezellig dorpje midden in de natuur in midden Portugal .
Gereisd met partner in september 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-9-2017
Bedankt voor jullie positieve review. Het was fijn om jullie als gasten te mogen verwelkomen en een paar dagen in ons huis te gast gehad te mogen hebben. Ook wij vinden onze omgeving nog steeds en elke dag weer schitterend en genieten daar volop van. Het is goed te horen dat onze gasten dit ook waarderen.

Sandra, 10-9-2017

We hebben enorm genoten in B&B Casa Traca! Wat een mooie ruime kamers, mooie omgeving en enorme gastvrijheid. Nog niet eerder zulke heerlijke en variërende ontbijtjes gehad tijdens onze vakanties!

Ook de kinderen hebben genoten! De dieren (vooral Joep en Teun), de heerlijke buitenruimte waar ze uit de tuin konden eten en de rivierstrandjes in de omgeving vonden ze geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 12-9-2017

Hoi Bjorn en Sandra,

Bedankt voor de genomen moeite voor het schrijven van een review en dan ook nog zo'n positieve. Het is zo genieten ook voor ons als onze gasten genieten. Het is fijn om dit met gasten te mogen en te kunnen delen en het was heel leuk om ook jullie kinderen hier te mogen ontvangen. Wat was het leuk met hen samen! Bedankt voor jullie bezoek en wellicht tot een volgende keer.

Gezellig, goed, vriendelijk en hartelijk ontvangen

Marieke Albers, 16-8-2017

Het was een gezellig en goed verblijf. De gastheer en gastvrouw hebben moeite gedaan om ons welkom te laten voelen. Wij hebben er erg van genoten. Er was uitgebreid gelegenheid gehad om te relaxen.

Wat wij iets minder vonden was dat er aan de weg geparkeerd moest worden. Dit door wat ruimtegebrek op het eigen terrein. Het parkeren aan de weg was overigens zeer veilig, omdat het er gewoon erg rustig is.

Gereisd met partner in augustus 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-8-2017
Beste Marieke en Michael, bedankt voor jullie review. Het was gezellig om jullie als gasten te hebben. Aan het minpuntje, te weinig parkeerruimte op eigen terrein wordt gewerkt. We zijn bezig met de aankoop van een groot stuk terrein waarvan een klein gedeelte bestemming parkeerplaats zal krijgen. Goed te vernemen dat daar behoefte aan is.

een uitgebreid ontbijt tot in de detail alles vers

casa traca valbona, 16-8-2017

Een fantastisch ontbijt ,mooie kamers met het hart deze B&B, heel vriendelijke gastvrouw
Gereisd met partner in april 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-8-2017
Bedankt voor de review. Fijn dat jullie genoten hebben van ons uitgebreide verse ontbijt.

Geweldig, schitterend!

Sarah Verheyen, 16-8-2017

Wij werden heel goed ontvangen gedurende de hele week, zowel door de gastvrouw als door de gastheer. We kunnen spreken van een enorme gastvrijheid en mensen met een open geest. We waren hier zeer welkom! 's Ochtends werden we telkens getrakteerd op een lekker, uitgebreid en heel verzorgd ontbijt. Voor 's avonds hadden we de keuze om mee te eten met de gastheer en gastvrouw (mits een kleine vergoeding), anderzijds waren we in de mogelijkheid om onze eigen zin te doen...hierin waren we volledig vrij. De uitbaters nodigden ons ook enkele keren uit om mee op uitstap te gaan en gaven ons tips over de omgeving. Hieruit vloeiden enkele mooie momenten en gesprekken die ons altijd zullen bij blijven. (de omgeving is bovendien erg mooi en prima om te wandelen) Casa Traca is een gezellige, rustieke Bed and Breakfast, creatief ingericht met een omringende mooie, grote tuin waar je kan genieten van het warme zonnetje en helemaal jezelf kan zijn. Voor ons was het een Topvakantie!
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Sarah en Lars,

Bedankt voor jullie review. Bij vertrek hebben jullie al aangegeven en ook tussendoor dat jullie een topvakantie hebben gehad maar het is fijn dit ook terug te lezen nu jullie weer thuis zijn. Het was super om jullie als gasten te mogen hebben en de gesprekken die er zijn geweest waren waardevol en bijzonder. Voor ons een groot compliment maar ook een waardevolle toevoeging in ons zijn als eigenaren van de B&B.

Een geweldige plek

Mevrouw koehler, 17-7-2017

B & B Casa Traca in Valbona -Arganil is een heerlijk plek om tot rust tekomen en tegenieten van de mooie omgeving Om het grote huis zijn dieren en een mooie tuin met overal plekjes met stoelen of bankjes, een boomgaard van olijf bomen met een uitzicht op de bergen .Een geweldig ontbijt van de Gastvrouw en Man De kamers zijn ruim en ook de badkamers zijn groot.Zij weten ook de mooie plekjes tevertellen en er is een hoop informatie beschikbaar als je dat wil gaan zij ook mee op verkenning .Een heerlijk wandel gebied en nog veel meer dingen om tedoen .Ook op kinderen is gerekend want er is speelgoed en ruimte om dingen tedoen als het regend .kortom een aanrader en ik ga snel weer terug .
Gereisd met vrienden in april 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 23-7-2017
Bedankt voor uw review, het was heerlijk om u weer bij ons te mogen begroeten. Fijn als gasten terug komen dat is het beste compliment dat we kunnen krijgen. Graag begroeten we u de volgende keer weer. Groeten

Heerlijk genieten

Bert en Gemma, 25-6-2017

We hebben erg genoten van ons verblijf bij Casa Traca. We zijn heel hartelijk ontvangen. De kamer was alles wat je je maar wensen kunt. De badkamer nieuw, modern, ruim en hygiënisch. En dan wordt je de volgende ochtend uitgerust wakker en wordt je verrast door een uitmuntend ontbijt. Kortom we zijn erg verwend. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 27-6-2017
Bedankt voor de review, fijn. Het was ook leuk om jullie als gasten te hebben. Het is fijn als onze gasten zich thuis voelen bij ons en we hen een heerlijke onbezorgde relax vakantie kunnen bieden. Genieten wordt alleen maar meer als je het kan delen met anderen.

Geweldig!

Irma, 25-6-2017

José en Erwin hebben een B&B neergezet waar je je volledig thuis kunt voelen. Lieve gastvrije gezellige mensen. De kamers zijn op thema met smaak ingericht. Heerlijk bed en ruime badkamer, De ontbijtjes zijn super....zoveel keus en lekkers verder niet tegengekomen in Portugal. Niet te vergeten het heerlijke fruit uit de tuin en een eitje vers gelegd van eigen kippen. Avond eten met José en Erwin ook geen probleem en heerlijk. Fijn dat zij ook veel tips kunnen geven om de omgeving te verkennen. Iedere dag was zo weer een feestje. En ja we missen jullie maar ook Teun, lieve hond. Kortom een fantastische plek qua accommodatie,, omgeving, en eigenaren.
Gereisd met partner in juni 2017
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 26-6-2017
Bedankt Irma en Rob, voor jullie review. Heerlijk om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en dat wij hieraan een deeltje hebben kunnen bijdragen. Het is voor ons Genieten als onze gasten Genieten. Ontspannen, informeel en lekker niets hoeven.............

Fantastische plek

René & Bianka, 25-5-2017

Genoten van een week vakantie op deze prachtige plek. Thuiskomen was het. Veel gezien vd omgeving. Heerlijke ontbijtjes. Eten uit eigen tuin. Mooie kamers. Gezellige beestenboel op het erf. José&Erwin het was top. We komen zeker terug
Gereisd met partner in mei 2017

Top B&B!

Wesley, 7-5-2017

Mooie locatie, in een klein leuk en gezellig dorpje! Zeker voor herhaling vatbaar zeker als je lekker tot rust wilt komen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 8-5-2017
Bedankt voor je review Wesley, het was leuk om ook jongere gasten te mogen begroeten. Rust en ruimte is hier zeker te vinden. Tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Traca in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Traca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Traca scoort een 9.41 uit 10 op basis van 22 reviews.