Pension Miradouro da Papalva

Miradouro da Papalva

1 review over Pension Miradouro da Papalva in het Nederlands

geweldig

Rob, 30-9-2016

In augustus 2016 hebben we een week gelogeerd in dit Bed & Breakfast. Het pand ligt zeer mooi op de helling met uitzicht over dorp en zee. De ontvangst was zeer hartelijk. Wij hadden een suite (2 kamers) waarbij mijn dochter op een in de huiskamer bijgeplaatst bed sliep. Hiervoor was ruimte genoeg; het bed stond niet in de weg. Beide kamers hadden uitzicht op zee vanaf een klein balkon. De balkons hebben een vrij hoge rand waar je zittend niet overheen kijkt. De andere kamers kijken uit op de berg Pico. De kamers waren netjes en schoon en werden elke dag goed bijgehouden. Ook de badkamer was netjes, wel warm want er is weinig ontluchting. De bedden waren goed; wel wat hard maar dat heb ik vaker. Wifi: op de kamers prima, buiten op het terras soms goed, soms niet.

Het ontbijt is buiten onder een afdak, waar je met andere gasten naast de buitenkeuken aan een ronde tafel zit met in het midden een grote draaibare molensteen, waar al het eten op staat. Dat eten was overigens prima. De gastvrouw zorgt tijdens het ontbijt voor drinken en voor andere wensen (gebakken eitje, fruit).

Ik had een probleempje met de huurauto en toen ik dat vertelde, hing de gastvrouw direct al aan de telefoon met het verhuurbedrijf. Goede service dus.

Vriendelijke mensen die ook graag vertellen wat leuk is om te doen.

Nadeel: in het dorp is geen restaurant. Voor het avondeten moet je altijd met de auto weg.

Alles bij elkaar genomen: zeer aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Miradouro da Papalva in São João (eiland Pico), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Miradouro da Papalva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Miradouro da Papalva scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.