Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Royal Garden ****

Royal Garden
8

Fantastisch

Score uit 49 reviews

Weer vandaag20°16°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,0
  • Service8,0
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten7,7
  • Kamers8,0
  • Zwembad7,5
  • Hygiëne7,6
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden bij:

 

24 reviews over Hotel Royal Garden in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Heel fijn hotel.

Riet, 25-8-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Het is een mooi hotel, ruime parkeergarage, ligt dichtbij de haven. Ontbijt is goed en lekker. Kamer is goed en schoon. In de stad is genoeg keuze aan restaurants. Walviswatching mag je niet missen.
Gereisd met partner in juni 2017
7

Het hotel geeft je geen "Azoren"- gevoel, geen 4*

Joshua, 21-8-2017
  • Ligging8
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten7
  • Kamers8
  • Zwembad6
  • Hygiëne7
 

Perfecte ligging van het hotel in Ponta Delgada, goed stevig maar eenzijdig ontbijt.

Kamers zijn prima, worden dagelijks schoon gehouden. Zwembad is leuk maar niet bijzonder.

Personeel doen alles voor je, maar je moet er wel om vragen. Service aan het zwembad is er niet en spontaan zijn ze ook niet.

Jammer vonden wij dat het hotel geen Azoren-uitstraling heeft. Het is een Ikea hotel (veel lege ruimtes met ikea meubilair) wat te zakelijk overkomt. Weinig flora en fauna te zien. Japanse tuin stelt weinig voor.

Hoewel het op zich een goed hotel is, voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
9

Een heel mooi hotel

Will, 13-8-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Zwembad9
  • Hygiëne10
 
Gunstige ligging mooi hotel vriendelijk personeel , goed uitgebreid ontbijt.
Gereisd met partner in juni 2017

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden bij:

 

5

Hotel geen 4 sterren waard, wel goede locatie.

Airria, 9-8-2017
  • Ligging7
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten4
  • Kamers5
  • Zwembad5
  • Hygiëne5
 

Het hotel is mooi ingericht maar erg gehorig door de indeling en het gebruik van harde materialen overal. Bij de receptie geen uitleg gekregen van faciliteiten.

Er is geen kluisje op de kamer, geen badjas (met een binnen- en buitenzwembad wel zo prettig), veel kastruimte maar geen legplanken of genoeg hangertjes. De vloerbedekking zit vol vlekken in de kamer. De tv zenders zijn voornamelijk Portugees en niet afgestemd op de gasten. De prijs-kwaliteit van het eten en drinken in het hotel staat niet in verhouding tot de Portugese prijzen van de horeca buiten het hotel. Een klein flesje water kost buiten 30 cent en binnen 2,30. het restaurant buffet is smakeloos doordat het in waterbakken wordt warm gehouden. Er is geen toezicht/overzicht in de zwembaden, zodat ook onzindelijke kinderen (met en zonder luiers) en baby's daar in "zwemmen" terwijl er wel een kinderbadje is. Ook is het binnenzwembad smoezelig en niet fris met plukken haar op de kanten, het buitenbad heeft losse tegeltjes op de bodem liggen. Rondom het buitenbad wordt ook geen bediening aangeboden terwijl het personeel werkeloos achter de bar staat, er wordt ook niets opgeruimd overdag. Bij het ontbijt is geen enkele variatie in het aanbod en te weinig personeel om het opruimen, dekken en aanvullen van de producten bij te houden gezien het aantal gasten. Bedden zijn prima (wel hard). Douchen in bad is niet prettig gezien de leeftijdsopbouw van de gasten die vaak ouder zijn. Er hangen verduisterende gordijnen maar die zijn te krap om ze goed te kunnen sluiten. Op de airco brandt een groen lichtje wat 's nachts de kamer verlicht en niet uitgezet kan worden, ook is er geen handleiding van de airco te vinden. De locatie van het hotel is prettig, dichtbij het centrum maar ook dichtbij het vliegveld. Daardoor in de tuin wel veel lawaai van de vaak overvliegende vliegtuigen. De bar is prachtig ingericht maar niet "gezellig" en duur waardoor weinig mensen er gebruik van maken, ook is er niet de beloofde live pianomuziek.

Gereisd met partner in juli 2017
8

Prima hotel op een perfecte ligging

Marion, 20-6-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne7
 
Een zeer groot hotel met vriendelijk personeel. Lekkere (harde) bedden en een goede douche (wel in bad). Elke dag schoonmaak van de kamer, en de mogelijkheid voor het lenen van badhanddoeken voor bij het zwembad. Weinig privacy op het balkon. En geen waterkoker op de kamer. Een groot pluspunt is de ruime parkeergarage onder het hotel voor de gasten. De ligging van het hotel is perfect. Je zit zo op de rondweg dus hoef je de zeer smalle straatjes van Ponta Delgada niet in met de auto. Er is een gratis kaartje van het eiland bij de receptie te halen. Ook vlakbij het vliegveld gelegen dus geen lange transfer. Als je goed zoekt zitten er veel restaurantjes op loopafstand van het hotel. Het ontbijtbuffet is goed. Conclusie; Een prima slaapplek om daarna het zeer mooie eiland te ontdekken!!!
Gereisd met partner in juni 2017
7

Prima hotel

ivomulders, 21-10-2016
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Zwembad8
 
Mooie en nette kamer alleen het tapijt was wel wat vies. Bekend minpunt; geen enkele Nederlandse zender op de TV (dus geen BVN maar wel veel Duitse kanalen) en slecht beeld op de TV. Het zwembad en de bijbehorende stoelen e.d. waren oké ook altijd wel een plaats vrij. Ontbijtbuffet ook een ruime voldoende, we hadden ook avond buffet dat was eerder matig van kwaliteit, de keuze was wel voldoende. al met al geen spijt van dit hotel. Ander nadeel; wij en veel Nederlanders met ons waren er i.v.m. onze vlucht al vroeg op maandagochtend ca. 11 uur maar konden pas vanaf 3 uur op de kamer. Hotel ligt in Ponta Delgada dus alles is wel lekker dichtbij.
Gereisd met partner in oktober 2016

9

Hotel in Japanse stijl

Anja Lardenoye, 6-6-2016
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Zwembad9
 

Het hotel is goed, eten heerlijk en de bediening vriendelijk en servicegericht.

De vloerbedekking en de balkonsetjes zijn aan vervanging toe en doen afbreuk aan de luxe uitstraling.

De WiFi is traag en slecht en er is geen enkele Nederlandse zender op de tv, ook geen BVN terwijl er veel Nederlandse en Belgische gasten zijn.. Dit is wel jammer maar ik zou het hotel toch een aanrader noemen omdat de pluspunten de minpunten royaal overtreffen.

De Japanse stijl is overal in doorgevoerd en dit is heel apart en mooi gedaan.

Gereisd met partner in juni 2016
8

goede kamers en goed ontbijd

Fam. Smel, 23-12-2015
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad6
 

Kamer goed en goed ontbijt. s 'avonds weinig te doen, bediening goed.

Voor eerste keer naar de Azoren geweest, prachtig eiland, echte aanrader als je van de natuur houd.

Gereisd met partner in augustus 2015
8

echt vakantiegevoel

Prima Hotel, 8-8-2015
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers10
  • Zwembad6
 
hotel lag op loopafstand van centrum en haven. wat hadden uitzicht op binnenplaats met Japanse tuin. geen lawaai en goed vertoeven buiten of op balkon. vliegveld is dichtbij dus je ziet en hoort de vliegtuigen maar wij ondervonden hier geen hinder van. Ruime slaapkamer met fijne badkamer. Er werd netjes schoongemaakt. De dag dat mijn man jarig was stond er een taartje op de kamer! personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. gratis plattegrond van het eiland. Uitgebreid ontbijt. weinig keus om te lunchen maar dat deed ook bijna niemand na het riante ontbijt. Dinerbuffet ook ruime keuze voor €19,00 maar wij zochten lokale restaurantjes op. Erg gezellig in de haven. Zwembad binnen te klein.
Gereisd met partner in juni 2015
7

Aanrader!

sarah mingels, 22-7-2015
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad6
 

zeer tevreden over de accommodatie:

- goede ligging, net buiten het drukke centrum

- ruime kamer + badkamer

- goede service

- ruim assortiment aan ontbijt

- sauna + fitnessruimte zeker ok

Iets minder:

- airco koelt minder dan een ventilator....

- koelkast blijkt drank op te warmen (vreemd!!)

Gereisd met vrienden in juli 2015

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden in Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden scoort een 8.03 uit 10 op basis van 49 reviews.

Lees meer