Hotel Antillia ****

Hotel Antillia ****

19 reviews over Hotel Antillia in het Nederlands

Fantastische vakantie, super appartement

Fam. Roelofs, 6-8-2017

Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad, we hadden een super appartement met zeezicht.

Elke dag schoonmaak en schone handdoeken, vriendelijk personeel en een fijn zwembad.

Wij kunnen geen minpunten bedenken.

Gereisd familie in juli 2017

Voltreffer

Peter Keller, 5-7-2017

Dit is onder al onze vacanties een topper !

Hebben in alle opzichten genoten.

Gereisd familie in juni 2017

Locatie super. Ruim appartement,zeer goede service

Bern, 16-5-2017

Locatie kon niet beter ligt zeer centraal.uitzicht op de haven.

Mooi wandel gebied, met vele uitzichten wat bijzonder mooi is

Voor die gene wie van wandelen houd en uitdagingen aan wilt met dalingen en stijgingen van 25% zit op de juiste plek.

Geen negatieve punten.

Het was een geweldige week

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super!

L. Knot, 27-6-2016

Prima ligging. Lopend naar de restaurants en winkels was goed te doen. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Interieur prima. Wel weinig serviesgoed in het appartement. Het eten bij de war was niet geweldig, ook weinig keuze.

We hebben elke dag 'buiten de deur' gegeten, dit was geen probleem.

Restaurant Barcarola, op het plein, is echt een aanrader, hier 2x gegeten.

Walvistour met Moby Dick tours gedaan, walvissen, schildpadden en dolfijnen gezien. De zee was helaas wel heel ruig.

Prachtig eiland, mooie natuur, vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

Carla, 31-5-2016

Leuk in het stadje, maar toch weinig leuke eettentjes, appartement was schoon, wel erg gehorig.

Ook vind ik dat mensen die wat langer in het hotel zijn niet tussen mensen horen die na één of twee nachten al vertrekken. Veel lawaai van komende en vertrekkende mensen.

Ook waren er de laatste dagen veel recepties, en kon je niet gebruik maken van het zwembad, want juist daar waren de gasten aanwezig. Héél slecht ik zou het niemand aanraden om naar dit hotel te gaan.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima plek!

Sofie, 6-10-2015

Het appartement is geschikt voor 2 personen, keukenuitrusting minimaal alles is afgepast in 4 stuks en je hebt 2 koekenpannen en 2 gewone pannen, 2 kleine elektrische kookplaatjes. Je krijgt een theedoek.

De bedden zijn oke, wel wat hard met van die krakerige veren erin. Er is alleen weinig kastruimte om je kleding in op te bergen. De badkamer is basic maar voorzien van een douche (in de badkuip), grote wastafel en toilet. Douchekop kon wel eens ontkalkt worden.

Uitzicht vanuit alle appartementen is richting de zee, hoe hoger je zit hoe meer uitzicht. Wij zaten op de derde verdieping en konden de (cruise) schepen zien binnenkomen en uitvaren, leuk!

De service is prima in het complex, de dames willen je altijd helpen en doen hun best. Bij aankomst hadden we geen koffiezet apparaat, dat werd met een halfuurtje meteen geleverd. Super! Schoonmaak van het appartement is dagelijks, inclusief handdoek wissel als je dit zelf aangeeft.

Wifi verbinding is erg traag en valt vaak weg.

Gereisd met partner in september 2015

Prima appartement.

Fam.Wijnker, 29-7-2013

Prima gelegen hotel, mooie kamer, let op: 1 kamer appartement heeft geen balkon! Kamer werd keurig schoon gehouden. Wij hebben niet gegeten in het hotel.Het hotel nodigt ook niet uit, sfeerloze inrichting.Diverse goede restaurants dichtbij, eten en drinken is niet duur, supermarkt aan de boulevard.Prachtig eiland, vriendelijke mensen. Wij hebben geweldig genoten.
Gereisd met partner in juli 2013

goed hotel, gunstiggelegen

j_meijster, 8-11-2012

wij hadden een appartement in het hotel. ruim, met balkon met uitzicht op zee. goed bed. personeel vriendelijk en behulpzaam. ligging 5 min. lopen van centrum, ideaal. eigen parkeerplaats.
Gereisd met partner in oktober 2012

gewoon grandioos

P.Bakker, 27-9-2012

de service is erg goed en het personeel erg vriendelijk

om er te komen was iets lastig maar het uitzicht vanuit ons appartement was geweldig

de prijs kwaliteit verhouding is goed

elke dag schoonmaak was gewoon geweldig

Gereisd met partner in september 2012

Rustig en toch centraal gelegen

Dina, 25-9-2012

Vanuit kamer nr 406 een fantastisch uitzicht op de binnenvarende schepen. Mooi groot balkon. Boxspring bedden lagen prima. Alle dagen schoonmaak.

Prima aparthotel!

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Antillia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antillia in Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antillia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antillia scoort een 8.03 uit 10 op basis van 27 reviews.