Hotel Residencial Atlantida **

Hotel Residencial Atlantida
Residencial Atlantida

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Residencial Atlantida in het Nederlands

Niet zo slecht als overal gezegt wordt!

Maaike, 8-2-2009

Dit hotel is de goedkoopste optie, en is dus niet zo luxe als de rest.

Inderdaad geen airco, maar wij kregen meteen bij binnenkomst een ventilator voor op de kamer.

De kamer is groot genoeg voor alle spullen.

Het personeel is niet onbeschoft maar de eigenaresse spreekt gewoon bijna geen engels. Als je een beetje moeite doet dan kun je elkaar begrijpen.

Verder ligt dit hotel veel gunstiger dan de meeste andere aangeboden hotels. Dit hotel ligt in het centrum, en je kunt dus overal zo naar toe lopen.

Ontbijt niet veel keuze (broodjes, ham, kaas en cornflakes)

Onze kamer was heel schoon en de alles werd netjes elke dag schoon gemaakt.

Als je op vakantie niet hele dagen op de kamer blijft in dit een goed hotel voor die prijs.

Ook wij hebben de klachten gehoord, maar dit waren vaak mensen die een rondreis hadden geboekt en de rest van de tijd in 4 sterren-hotels hadden gezeten

Gereisd met partner in februari 2009

Niet zo slecht al eerder genoemd

Maaike, 8-2-2009

Dit hotel is nou eenmaal de goedkoopste optie, en is dus niet zo luxe als de rest.

De kamer is groot genoeg voor alle spullen.

Ontbijt niet veel keuze (broodjes, ham, kaas en cornflakes)

Onze kamer was heel schoon en de alles werd netjes elke dag schoon gemaakt.

En de afgebladderde huizen staan overal op het eiland

Als je op vakantie gaat en niet hele dagen op de hotelkamer wil zijn in dit een goed hotel voor die prijs.

Ook wij hebben de klachten gehoord, maar dit waren vaak mensen die al meteen weg wilden en die een rondreis hadden geboekt en de rest van de tijd in 4 sterren-hotels hadden gezeten.

Gereisd met partner in augustus 2008

Wat een nachtmerrie!Schandalig!!

Wilma van der Graaf, 13-10-2008

Vreselijk hotel,waar we gelijk weg wilden!Hebben na 1 nacht al omgeboekt,volgens de reisleider hadden de week ervoor 8 mensen omgeboekt! Mieren in de badkamer!Schuifdeur van kast die muurvast zat!Kleine muf en naar schimmel ruikende kamers,vréselijk!Gordijn hing aan een touw voor het raam,wat niet dicht kon.Onbeschoft personeel die de klachten weg lachten.Omgeving vervallen,buitenkant aan de voorkant "pension"zag er aardig uit,maar daar had je alles mee gezegd!We durfden bijna niet te ontbijten in die vieze zooi!Hebben alleen verpakte dingen zoals jam genomen.Smerig, dit nooit meer!De reisleider geloofde ons direct en heeft ons om kunnen boeken.Hij was dus al bekend met de situatie daar, maar het bleef in de gids staan bij onze touroperator jammer genoeg. Kostte ons nu wel 200 euro per persoon voor 3 nachten omboeken, maar was het meer dan waard, nu hadden we tenminste een mooie afsluiting van een prachtige vakantie!Ik zal wat foto's plaatsen.
Gereisd met partner in juni 2008

Bijzonder slecht

Else Benning, 13-9-2008

Het hele hotel stonk muf, de kamers waren uitermate klein, de gordijnen hingen als vodden voor het raam, een kastdeur was al enige tijd geleden uit de rails gelopen en hing scheef naar achteren in de kledingkast. Bovendien was het personeel uitermate onvriendelijk. Atlantida maakte deel uit van bij touroperator geboekte reis maar we zijn er niet gevlucht naar een ander hotel.
Gereisd met vrienden in september 2008

Uitermate slecht

Else Benning, 7-9-2008

Het hele hotel stonk muf, de kamers waren uitermate klein, de gordijnen hingen als vodden voor het raam, een kastdeur was al enige tijd geleden uit de rails gelopen en hing scheef naar achteren in de kledingkast. Bovendien was het personeel uitermate onvriendelijk. We zijn vertrokken naar een ander hotel.
Gereisd familie in september 2008

"Is dit twee sterren???"

T. Leung, 18-8-2008

Klein pension met geen tot weinig service aan de receptie en bar, beperkte ontbijtmogelijkheden. Kamers zijn klein en bij ons bezoek muf, aan de straatkant erg gehorig. Geen airco aanwezig.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residencial Atlantida in Angra do Heroismo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residencial Atlantida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residencial Atlantida scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.