Hotel Tivoli Vilamoura Marinotel *****

Tivoli Vilamoura Marinotel

14 reviews over Hotel Tivoli Vilamoura Marinotel in het Nederlands

Geweldig hotel

Regina Verschuur, 7-10-2017

Alles heel erg goed, het enige vervelende was dat ze iedere keer aanbellen om je bed op te dekkken 3 keer per dag
Gereisd met partner in augustus 2017

5 sterren waargemaakt

Odette, 24-9-2015

Voor 5 sterren mag je ook wel ruime en schone kamers verwachten, en die zijn er dan ook.ze mogen wel wat gemoderniseerd worden wat ons betreft. Verder moet je overal apart voor betalen en vandaar een laag cijfer voor prijs/kwaliteit. Indruk wordt gewekt dat bedden op strand erbij horen maar is niet waar, nog eens 20 euro per bed en nog niet eens een parasol erbij! Lunch bij poolbar en restaurant zijn lekker, dineren moet je leuk in de haven doen.
Gereisd met partner in september 2015

Beste service ooit!

martine, 24-7-2013

Wij hadden via de hostess van touroperator een auto geboekt voor 3 dagen bij auto Jardim. De auto hebben we, om kort te zijn, nooit te zien gekregen. Na verschillende uitvluchten, tot 3x toe, hebben we hem geannuleerd, maar onze dag was wel naar de vaantjes ( hele dag rondgehangen op de receptie) . Eigenlijk hadden we van de touroperator hostess graag een andere oplossing aangereikt gekregen, maar het was het hotelpersoneel die voor ons op zoek is gegaan naar een ander verhuurbedrijf, wat we zeer appreciërden! ! Voor het Voltallige hotelpersoneel niets dan lof! Nog nooit een hotel gehad waar ze zo hulpvaardig en vriendelijk waren, zonder uitzondering tot de kioskdame toe, die de krant op onze kamer liet leveren toen we wegens een dagtrip laat terug in het hotel waren. En dit alles met de glimlach.

We hebben al veel hotels gezien, verschillende bestemmingen, maar hier springen ze er echt bovenuit! Service verdient hier voor mij een 11/10.

Gereisd met partner in juli 2013

niet voor herhaling vatbaar

janoffel, 17-6-2011

wij hebben het hotel bezocht buiten het zomerseizoen(mei)Het hotel was voornamelijk bevolkt door zakenlui en hele groepen die in het weekend een seminarie kwamen volgen.Het ontbijt-restaurant was niet volledig geopend en in de week was het restaurant voor het avondeten gesloten.Wij hadden half pension geboekt,maar dienden steeds uit keuze-menu's (3 stuks) te kiezen in het à la carte restaurant.Wij kregen het gevoel dat wij voor het zaalpersoneel niet echt bevoorrechte gasten waren
Gereisd met partner in januari 2010

Super ligging

Elmer van Vught, 25-8-2010

Wij hebben hier in juli een week gelogeerd, en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hotel en kamer zijn super netjes en schoon. Welke kamer je ook reserveerd altijd mooi uitzicht of je hebt sea-view of marina-view

De dames en heren van de receptie zeer behulpzaam.

Ontbijt is wel iedere dag hetzelfde maar door het grote aanbod van diversiteit niet bezwaarlijk, bediening laat nog wel wat te wensen over.

Zwembad is goed en genoeg heerlijke bedden,alleen jammer dat er zo veel mensen 's ochtends vroeg al bedjes "reserveren"

Lunch aan het zwembad heerlijk, al kan je buiten het hotel ook goed lunchen.

Gereisd met partner in januari 2010

beautiful!

Eva, 8-5-2010

Do you like it to have fun en relax at the same time?

Yes?! Go tho a Tivoli hotel (Tivoli Victoria or Marina..)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Super

Sjors, 21-3-2010

Zijn tweede week van maart in dit hotel geweest voor een week.

Dit hotel is echt geweldig. Wat een super hotel. Wij hebben genoten van de luxe, de ligging. De kamers worden iedere dag voor je gedaan.

Veel engelse, maar daar had je geen last van.

Een aanrader!!!!

Gereisd met partner in maart 2010

super plek , onvriendelijke bediening

Raymond Adriaans, 12-10-2009

Hotel op een super lokatie, echter bediening en receptie zeer onvriendelijk. Geen moeite nemen om je te helpen, zeer slecht. Capucino bij 't ontbijt vragen, poeh, poeh, dat moet ik helemaal in de keuken gaan halen. algemeen werkend personeel in Algarve erg onvriendelijk.

Hotelkamers waren oke, wel strak en modern ingericht.

Drinken in hotel 's avond moeilijk, je moet de haven inlopen voor barretjes maar daar zijn veel Engelsen, en het nivo is daar zeer matig !!

Gereisd met vrienden in september 2009

super hotel

jessica, 15-9-2009

ontbijt was meer dan perfect. kamers werden 2x per dagschoongemaakt.

jammer dat het hotel niet opgenomen is bij nederlandse reisorganisaties.

personeel super vriendelijk.

s'avonds gezellig rond de haven, alleen wel heel druk

Gereisd met partner in september 2009

Heel erg goed hotel op toplocatie

Karin & Tommy, 11-9-2008

Net terug van een weekje in dit hotel.

Het hotel is echt een tophotel. De service is geweldig, de ligging perfect, wij hadden een de luxe kamer, op de 3de etage met zeezicht. Het eten is geweldig en het ontbreekt je aan niets daar zorgt het attente en zeer vriendelijke personeel wel voor. Absoluut een aanrader voor de verwende vakantieganger. Vilamoura zelf is trouwens ook heel erg leuk en wat betreft de ligging van het hotel, je staat gelijk in het centrum ( bij de jachthaven) waar je heerlijk kan wandelen, eten en winkelen.

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tivoli Vilamoura Marinotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tivoli Vilamoura Marinotel in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tivoli Vilamoura Marinotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tivoli Vilamoura Marinotel scoort een 9.03 uit 10 op basis van 18 reviews.