Appartement Pinhal da Marina ***

8,4

49 reviews over Appartement Pinhal da Marina in het Nederlands

Aanrader

Sanneke, 25-8-2017

Het complex is rustig gelegen en ruim opgezet. Naar het strand is ca 30 min lopen en naar de haven ca 20 min.

De appartementen zijn verdeeld over verschillende gebouwen met verschillende hoogten. Tussen de gebouwen is veel groen en wordt netjes onderhouden. Er zijn twee zwembaden: één zwembad voor baantjes trekken en een zwembad bij het restaurant met kinderbad (0.60 cm). Het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Bij het zwembad is het restaurant waar je diverse gerechten kunt bestellen. Ontbijten is ook mogelijk. Het ontbijt is dagelijks hetzelfde (diverse dranken, 2 soorten bolletjes, croissants, bruin en wit brood, beleg (kaas, ham, jam, honing), gekookte eieren, 3 soorten fruit, yoghurt en diverse cruesli).

Bij het zwembad is kinderanimatie (creatief met fruit, lego, schatzoeken etc), een speeltuintje, tafeltennis en snookertafel.

Het appartement is eenvoudig ingericht maar wel ruim. De schoonmaak is uitstekend te noemen. Nadeel van het appartement: erg gehorig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie appartementen met veel ruimte

Michelle Korzilius, 22-7-2017

Pinhal da Marina is compleet. Goed restaurant heerlijke ruime tuin bij onze appartementen met tuinzicht op de begane grond! Lief personeel en bij de receptie erg vriendelijk.

Huurauto is wel aan te bevelen.

Er rijdt in het hoogseizoen een busje naar de stranden, de bushalte is voor de deur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Carla Rosierse, 26-6-2016

Eigenlijk is alles perfect geregeld ter plaatse, er ontbreekt je aan niets.

De studio's zijn ruim, keurig ingericht en schoon en alles is aanwezig.

Fijne ligbedden op je terras. Een fles water op je kamer bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

De studio's zijn prachtig gelegen tussen mooi aangelegd terrein.

Zelf badlakens voor het strand kun je bij de receptie halen.

Er is dan ook niets negatiefs te melden.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pinhal da Marina bij:

Heerlijke plek om te relaxen

Marieke, 25-6-2016

Super voor kinderen met 2 zwembaden en heel kindvriendelijk personeel, ook zonder kinderen heerlijk genieten van de rust. Vlakbij gezellige en mooie dorpjes met haven en strand (quarteira en vilamoura) appartementen heel luxe, schoon en alles aanwezig. Park heel netjes en schoon. Echte aanrader
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Rustig en twijfelachtig

Ben Splinter, 23-6-2013

De appartementen liggen in een nette buurt net buiten centrum Vilamoura. Het appartement is gedateerd, weinig luxe, smoezelige badkamer, mini-tv. In juni nog zeer rustig, restaurant met kleine kaart en ongezellig. Vilamoura is gezellig Yup-achtig dorpje met mondaine jachthaven en bruisend nachtleven. Voor portugese begrippen zeer luxe uitstraling met winkels met luxe merken. In de plaats Guia zeer groot winkelcentrum aan de N125. Prijs te hoog voor de lage kwaliteit van het appartement! Personeel vriendelijk en gastvrij. Kamers worden om de dag schoon gemaakt. Mooie rustgevende omgeving met leuk uitgaansleven, maar appartement is minder. Er is een mooi strand op ca. 1,5 km. Het nabij gelegen Quartera is knusser met fijn strand.

Het is aan te bevelen om een huurauto te boeken voor de afstanden en fiets te huren voor de nabije omgeving.

Gereisd met partner in juni 2013

Ontzettend vriendelijk personeel

E. te Riele, 3-9-2012

14 dagen in appartement 4212 via touroperator.

Heel mooi groen schoon park, rustig gelegen, ietwat heuvelop in villawijkje. Prima zwembaden, helaas lagen er 's morgens vroeg al handdoeken op de bedjes rondom zwembad, iets wat mij tegenstaat (maar daar kan het personeel weinig mee doen als ze vaak grote mond krijgen). Personeel super vriendelijk en voorkomend, elke dag opgemaakte bedden en om de dag schone handdoeken en aanvulling wc papier.

Appartement was zeer ruim maar erg gedateerd qua inrichting, beschadigde meubels, vilten vloerbedekking, krakkemikkige keuken zonder schaar, opener, aansteker, wijnglazen. Geen meubilair op het balkon dus wij hebben de leren stoelen erneer gezet uit de huiskamer. Deden ze niet moeilijk over.

Helaas geen winkeltje of broodjesservice, dat misten wij enorm (is luxe, verse broodjes, écht vakantie!)

Ondanks dat zeker de moeite waard als je in één van de gerenoveerde of nieuwere appartementen terecht kunt. Waarschijnlijk niet te boeken via touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Zeer rustig

Ilja , 9-8-2012

Babybedje was goed geregeld en je kunt ook een kinderstoel krijgen. We zaten in de app direct bij receptie. 3033 geloof ik. Deze was wel verouderd en in het bad konden we niet liggen want was veel te klein. Het is zeer rustig dus geen gevecht om de bedjes in de ochtend. Met een buggy naar het centrum is te doen maar wel via een hellende weg. Goed voor de beenspiertjes. Er is geen supermarktje meer sinds dit jaar bij het complex dus voor broodjes moet je echt even een stukje lopen. Een auto hebben we gehuurd via receptie, voor 3 dagen iets van 150 euro en hadden we een 207 station.

Ga je voor echte rust dan moet je hier naartoe gaan.

De haven is gezellig en kun je prima eten. vriendelijk personeel en gratis Wifi. We hadden de airco kapot maarbinnen 10 min was er iemand die het kwam maken. Doordat de app privé eigendom zijn zit er behoorlijk verschil in inrichting.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

mooie tuin en veel rust

ingridsteenkist, 19-6-2012

In Juni 2012 verbleven we met 2 personen in een vd appartementen van Pinhal da Marina, we hadden een appartement tuinzicht en ligbedden. Deze appartementen zijn wat gedatteerd maar alles is netjes en schoon. De appartementen zwembad zicht zijn moderner met een mooie tuin met ligbedden. Villamoura is een mooie leuke plek als je niet van de drukte houd. Pinhal is 15 min loopafstand van de levendige haven. Personeel was zeer vriendelijk. er is een restaurant aanwezig en 2 zwembaden. Dus goed geschikt voor kinderen. De kamers worden elke dag schoongemaakt alleen niet op zondag en nationale feestdag.

Pinhal ziet er van buiten niet echt mooi uit maar als je eenmaal binnen bent en de hele tuin kan bezichtigen dan is het een mooi plaatje.

Gereisd met partner in juni 2012

Prima plek voor een rustige vakantie

Fam., 21-8-2011

Wij hadden een 2 pers.kamerappart. op de begane grond vlakbij het zwembad. Voor de kinderen ideaal, ze konden zo vanaf het terras naar het zwembad lopen. Als de bedden bij het zwembad allemaal bezet waren konden wij lekker op onze eigen bedden liggen op het terras. Het restaurant viel tegen, we hebben een aantal keren erg lang moeten wachten (terwijl het toch niet heel druk was), de bediening was redelijk gestresst en het eten was ook niet bijzonder. Dames bij de receptie zijn erg vriendelijk, nadeel is dat de receptie iedere avond om 18.00 sluit. Onderhoud van het zwembad kan beter, de trapjes waren zo gammel als wat. Vilamourastrand prima (geen rotsen) met een leuk restaurant. De Zoomarine is erg leuk, behalve dolfijnen en zeeleeuwenshow ook leuke attracties waar je nooit lang hoeft te wachten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Lekker ruim.

Peter Meulemans, 13-6-2011

In Juli 2010 met vrouw en kids in 4 kamer app. (nr 212) gezeten. Het app. heeft airco, 2 badk, tv, telefoon, grote koelkast, magnetron vaatwasser en een heleboel bestek. Park is ruim en heeft 2 zwembaden. Nadeel is dat het wel een stuk lopen is naar winkels en het strand.Voor de rest een prima plek. Kortom voor ons een TOP vakantie. Wellicht komen we nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pinhal da Marina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pinhal da Marina in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pinhal da Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pinhal da Marina scoort een 8.4 uit 10 op basis van 49 reviews.