Aparthotel Luna Olympus ****

7,7

33 reviews over Aparthotel Luna Olympus in het Nederlands

prima.

nettie boer, 21-12-2012

Er mag wel een nieuw en goede stoelen op het balkon komen.En tafel.

Die zijn allemaal erg slecht.

Gereisd met partner in januari 2012

groot appartement

Egbert, 1-11-2011

Wij komen hier al enkele jaren en steeds zijn we tevreden.Inderdaad is de isolatie aan de voorkant niet optimaal(lawaai verkeer)daar staat tegenover dat de plek midden in het centrum geweldig is.De appartementen zijn groot en goed ingericht.Vilamoura is ook geweldig opgeknapt nieuw asfalt en fiets en wandelpaden.Komen er zeker weer terug.
Gereisd met partner in oktober 2011

Komen elk jaar weer! bevalt heel goed

Suzie, 24-9-2011

Heerlijk ontbijt, kamers worden goed schoongehouden en zijn ruim, keuken bevat alles wat nodig is zoals magnetron goed koelkast en broodrooster! wij gaan al jaren en genieten van Olympus. Binnen twee minuten in de gezellige haven en met vijf minuten op het strand. Tijdens het golfseizoen wat drukker wat meer lawaai door de aanwezigheid van Engelse en Ierse golfers maar dat hoort er bij. Aanrader !
Gereisd met vrienden in september 2011

Nu niet boeken

Wil, 3-5-2011

Net weer thuis en blij met de rust om ons heen momenteel zijn ze bezig met nieuwe bestrating ed. elke dag veel herrie en een betonmolen die de hele dag staat te draaien praten met elkaar op het balkon of aan het zwembad was niet mogelijk werkzaamheden van de vroege ochtend (zelfs in de nacht) tot de late avond.

Heel jammer want Vilamoura is een leuke plaats met veel mogelijkheden om lekker uit eten te gaan. Het appartement is groot (behalve de badkamer) met een ruime woonkamer en slaapkamer maar niet echt schoon en zeker geen 4 sterren waard.

We gaan zeker nog eens terug naar vilamoura maar niet naar dit hotel!

Gereisd met partner in april 2011

De ligging is mooier dan het hotel zelf

Leandra1975, 4-3-2011

Uitzicht op de haven en op de zee. Appartementen zijn ok, maar redelijk basic ingericht. Erg gehorig ivm plavuizen op de vloer. Weinig mogelijkheden om de warmte van de zon buiten te houden doordat de appartementen op het zuidwesten liggen. Het zwembad en tuin zijn voldoende ruim, zwemwater wel fris. Verder is er weinig vertier te vinden. Receptie is ook niet altijd bezet.

De omgeving is leuk, maar erg druk. MacDonalds om de hoek, en (mede hierdoor) `s avonds veel verkeer op de boulevard rond de haven. Hierdoor steeds herrie tot diep in de nacht.

Gereisd met partner in september 2002

Goede ligging

Dribble, 16-10-2010

Vilamoura is een heel leuk plaatsje met een mooie haven, veel restaurants, bars, en winkeltjes.

Vond het een goed hotel. Lekker zwembad waar het nooit echt druk was.

Geen gedoe met bedjes reserveren, heerlijk. Kamers/appartement in orde. Woonkamer met extra bed heel ruim. Vond vooral de ligging ten opzichte van het plaatsje super: je steekt de weg over en je bent in de haven met zijn tientallen restaurantjes. Mooie haven ook met hele sjieke boten. Strand niet echt heel dichtbij

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

slechte accomodatie

yunus, 27-4-2010

inrichting erg arrenmoedig, geen zitmeulels,geen balkonmeubels,slecht onderhouden,verroeste balkontrallies,verroste stoeltjes op balkon,veel lawaai echt geen 4 sterren
Gereisd met partner in april 2010

Alexandra, 28-9-2009

Zeer ruime apartementen, alleen badkamer wat klein, ruim balkon. Er werd elke dag schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Mooie plek

Brouwer., 23-9-2009

Ook wij zijn net terug uit Vilamoura. Een erg mooi plaatsje, een echte aanrader! Wij hadden een 5 persoons appartement, en dat was echt heel erg ruim. Alles zag er super netjes uit. De handdoeken werden elke dag verwisseld, en de bedden elke dag netjes opgemaakt. En een erg groot balkon. Er zijn wel wat minpuntjes, vooral in de keuken, maar dat weegt niet op tegen de positieve dingen. Alles is op loopafstand. (het strand, de haven, de supermarkt, het casino.) Kortom, een topvakantie.
Gereisd met oudere kinderen in september 2009

erg genoten

Dennis en Mette, 23-9-2009

Wij zijn net terug uit een erg gezellig vilamoura.

Wij hebben met een gezelschap van 5 volwassenen in een mooi schoon en zeer ruime app.kamer gezeten.

Onze vakantie is zeer zeker niet verpest door geluid van buiten af terwijl het nog erg druk was in en rond het app.

Mooi zwembad, goed ontbijt, ( meeste ) personeel vriendelijk.

Kortom een super vakantie waar we nog lang met plezier aan terug zullen denken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Luna Olympus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Luna Olympus in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Luna Olympus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Luna Olympus scoort een 7.74 uit 10 op basis van 33 reviews.