Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa *****

Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa
Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa bij:

13 reviews over Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa in het Nederlands

Teleurstellend

Jolanda & Ton, 2-8-2017

Je staat lang in de rij voor je ontbijt, het eten is vaak te koud of lauw. Als je hier iets van zegt kijken ze je aan of je er niet eens bent. Personeel is erg onvriendelijk, zeer traag en ongeschoold. Alles is te veel gevraagd voor ze. Poollbar bediening staat met donkere zonnebril en een gezicht op onweer je te bedienen. We vertrekken morgen om 18 uur en je kunt je omkleden bij het zwembad toilet. Ze hebben geen courtesy room of andere kamer!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een fantastic hotel met een super ontbijt

Bert Drenth, 20-7-2017

Hier Moet je gewoon heen gaan super hotel ik kom daar als golfer
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Geen golf en spa resort maar familiehotel

Nathalie Kramer, 11-6-2014

Eind mei een weekje in dit hotel verbleven voor een golfvakantie. Het hotel bleek echter vergeven te zijn van de kleine kinderen. Hierdoor erg veel lawaai en overlast. Als we geweten hadden dat het Hilton een familiehotel was, hadden we zeker niet geboekt. De beachclub was beneden maat, slechte en trage service en een beperkt aantal ligbedden. Het restaurant bij de beachclub is erg ongezellig. Dan kan men beter bij de buren van Thai gaan lunchen, daar heb je een goede service en lekker eten. Het personeel in het Hilton is wel bekwaam en vriendelijk en de ligging van het hotel is prima. Ontbijt is matig. Kortom wij komen niet terug in dit hotel.
Gereisd met partner in mei 2014

Ontzettend mooi hotel

Janny, 30-10-2012

Het Hilton hotel in Vilamoura is ontzettend mooi met een apart spa gedeelte. Het zwembad is perfect ingedeeld, zo is er een zwembad voor families, voor jeugd en voor adults only.

De kamers zijn ruim opgezet, de standaard kamer is mooi ingericht en heeft een zeer ruim balkon.

De suites zijn groot en bestaan uit meerdere kamers, de badkamer beschikt onder andere uit een mooi groot (bubbel) bad.

De appartementen zijn sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Prima plek net buiten het centrum

Sleiffer, 19-4-2012

Personeel is klantgericht en uitermate vriendelijk. Niet overdreven. Spreekt uitstekend engels en enkelen ook nederlands.

Voedsel is uitstekende kwaliteit. Ontbijt overvloedig en veel keus.

Gereisd met partner in april 2012

Fantastisch luxe resort. Perfecte service

heer van de Vliet, 21-2-2012

Alles klopt aan dit resort. Van service tot accomodatie. Perfecte spa
Gereisd met vrienden in februari 2012

Mooi hotel, chique!

Tamara, 3-5-2011

We zijn 7 nachten in het Hilton geweest. Het was eind april en helaas was het water van alle (6!) ijskoud. Jammer dat ze niet 1 bad kunnen verwarmen, voor ruim 400 euro per nacht had ik dat wel gehoopt. Gelukkig kregen we korting op de kamerprijs, omdat familie een 'time-share' heeft. Dit hotel is weggelegd voor de rijkeren onder ons, tenzij je korting kan krijgen. Het ontbijt is erg lekker, vers fruit, broodjes, verse sappen... we zijn de ontbijten gewend in (sterren) hotels in Azie, en die doen er echt niet voor onder. De omgeving is mooi, leuke dorpjes, prachtig strand, erg schoon. Het was redelijk rustig in april, maar ik zou een eventuele volgende keer eerder in september of juni gaan, al was het alleen al voor het weer. Het eten in de dorpjes was in sommige restaurants best goed, in sommigen bar slecht. Helaas is dat van te voren moeilijk in te schatten. De concierge van hotel kan je tips geven over goede restaurants. Personeel is lief voor kinderen, er is ook een speeltuin.
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Uniek Uniek Uniek GOED!!!

GJ Meijer, 24-7-2010

We zijn er nu voor de 3e keer geweest en het was weer geweldig.

Alles is erg goed, alleen het ontbijt is Uniek goed.

Het was weer een top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtig hotel

Jef Embrechts, 22-6-2010

Dit hotel zit vol met luidruchtige families Engelsen

In het restaurant heerst géén dresscode, het heeft wel een zéér lekkere keuken!

Wij boekten met Vip-selection, voor ons dan ook géén 5* waard

Voor golfers is dit hotel ideaal gelegen, voor zonnekloppers is het zo'n 3km wandelen verwijderd van het strand en de jachthaven.

Weinig te zien in de buurt van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2010

Enkel voor golfers

Joke en Paul, 20-6-2010

Veel te veel gasten met heel kleine kinderen dus nooit rustig in het restaurant. We hebben verschillende gasten geweten die liever buiten aten dan in het restaurant ondanks de frisse temp. buiten. Het decor van het restaurant doet qua meubilair kantineachtig aan en die muren.... met donkerblauwe zwembadsteentjes. Ook geen toezicht op de dresscode. Het eten was lekker en verzorgd. Mochten er meer rustige gasten zijn dan denken we dat de chef meer zou kunnen bieden.

Uren na een regenbui stond er in de ligbedden aan het zwembad nog water of lagen er nog geen kussens op.

Controle en toezicht door het management zou volgens ons veel ergernis verhelpen.

Verder is er in het hotel niets maar dan ook niets te doen, geen thema-avonden of animatie.

Het enige waarvan je kon zeggen dat het een 5 sterrenhotel is zijn de zeer vriendelijke behulpzame personeelsleden en de prijzen van de dranken.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Rst.&Spa scoort een 7.91 uit 10 op basis van 16 reviews.