8,5

Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis Vivenda Pequena Amarela in het Nederlands

Fijn en comfortabel huis

Leon Roozen, 31-5-2012

Rustig gelegen - auto absoluut nodig
Gereisd met partner in mei 2012

heerlijke plek

anitra, 8-7-2011

het huis is goed voorzien van alle nodige voorzieningen, uitstekende plek om de algarve te verkennen, symphatieke eigenaren, juni 2011
Gereisd met partner in juni 2011

Een heerlijk huis, voor een relaxte vakantie

Marlon, 18-6-2011

Wij hebben eind mei 2011 10 dagen in dit vakantiehuis net buiten Silves gezeten en we hebben een heerlijke tijd gehad.

Het huis zelf is erg leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, (wasmachine, vaatwasser), 2 slaapkamers en voldoende ruimte voor ons (2 volwassenen en 1 baby). Rond het huis zijn verschillende terrassen waar je kan zitten, waardoor er altijd wel een plekje is waar je in de zon of juist in de schaduw kan zitten. Ook fijn dat er voor onze baby al een bedje, linnengoed en een kinderstoel aanwezig waren. Dat scheelt weer gesleep vanuit Nederland.

Het zwembad is perfect om even af te kunnen koelen op warme dagen.

In de omgeving is genoeg te doen. Je bent met de auto zo bij het strand of in 1 van de leuke dorpjes in de buurt om daar rond te kijken of lekker te eten; Albufeira, Sagres, Monchique, Portimao. Je kan zelfs makkelijk een dagje naar Lissabon of Sevilla.

Kortom; een absolute aanrader!

Gereisd familie in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vivenda Pequena Amarela in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vivenda Pequena Amarela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vivenda Pequena Amarela scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.