Vakantiehuis Sitio do Zebro *****

Vakantiehuis Sitio do Zebro
Sitio do Zebro

12 reviews over Vakantiehuis Sitio do Zebro in het Nederlands

Een vakantie om nooit te vergeten...

Klaas & Marian, 21-8-2016

Ideaal dat wij vanuit Silves naar het vakantiehuis werden geleid, het was al laat en nog een avontuurlijk stukje rijden. Een wat zwaardere auto is dan wel handig:)

De sympathieke dame vertelde ons na aankomst nog het een en ander over het huis.

Toen we binnen kwamen werden we verrast door de sfeervolle inrichting. Het huis was heel schoon en van alle gemakken voorzien.

Heerlijke bedden, boeken, Nederlandse televisie, een EHBO set, teveel om op te noemen.

's Avonds koelt het af dus je hebt geen last van de warmte.

's Morgens kun je ontbijten op een overdekt terras (waar het heerlijk ruikt naar bloemen) en genieten van de ruige omgeving met een meertje en heel veel bloemen en struiken.

Je hoort kikkers en vogels en kunt ook gekko's zien lopen.

Met de auto ben je snel bij de supermarkt en in Silves zijn ook leuke winkeltjes en terrasjes, een prachtig kasteel plus goede eetgelegenheden.

Op korte afstand vind je strand maar voor de grotere stranden moet je wat langer rijden.

Voor kinderen op de basisschool een spannende omgeving waar ze heerlijk kunnen spelen en af en toe een duik in het zwembad kunnen nemen.

Wij gingen voor rust, ontspanning, privacy en genieten en deze doelen zijn helemaal bereikt!!!

Gereisd met partner in mei 2016

Thuiskomen in Silvis

Netty Struyk, 11-4-2015

Net terug van weer een heerlijk weekje in Portugal. Alweer voor de vierde keer genoten van de natuur, rust, ruimte bij Sitio do Zebro. Inmiddels voelt het voor ons als thuiskomen. Midden in de natuur, met alle gemakken van thuis is deze plek een echte aanrader voor iedereen die niet houdt van massatoerisme. Hier ben je een met de natuur. Voor het ontbijt zelf je sinaasappels plukken, mooier kan toch niet. De eigenaren zorgen ervoor dat je hier een onvergetelijke vakantie hebt en zijn zeer behulpzaam. De beide appartementen zijn schoon en keurig netjes ingericht. Kortom een echte aanrader. Een plaats om te koesteren en naar terug te verlangen.
Gereisd met vrienden in april 2015

Heerlijk genieten in Silves

c nobel, 11-8-2014

Augustus 2014. Heerlijk genoten van onze vakantie in Silves in vakantiehuis Sition do Zebro. Het huis ligt mooi in de bergen en geeft een enorme privacy. De weg naar het huis is avontuurlijk maar dan heb je ook wat. Enorme ruimte om je heen en het huis heeft alle gemakken. 's Avonds bbq onder de meer dan schitterende sterrenhemel is top. Met de auto zit je dicht bij winkels en restaurants en met een half uurtje rijden ben je bij de mooiste stranden en plaatsen zoals Albufeira.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Portugees paradijs!

Jeroen & Lieke Weeteling, 27-7-2013

Twee keer hier een hele fijne vakantie gehad. Fantastische omgeving met veel privacy en rust. Zebro bestaat uit twee keurige appartementen, die schoon zijn en sfeervol zijn ingericht. Lekker zwembad in de achtertuin zorgt voor verkoeling. Met de auto ben je in 15 min, bij de winkels en leuke terrasjes. Aanrader!
Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk!

Lisette, 4-7-2013

Wij hebben hier een zeer fijne vakantie ervaren. Het huisje is van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn erg behulpzaam.

Geniet van de natuur. Met een kwartier ben je in Silves en kun je je alledaagse boodschappen halen, maar ook heerlijke super verse vis op de markt! 1 van de echte grote stranden is 45 minuten rijden, maar dat is prima te doen. Huur wel een jeep, dat geeft meer zekerheid in de bergen! Maar ook daarvoor kun je advies vragen bij de eigenaar. Ga met een gerust hart naar deze locatie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Echt een geweldige plek, het echte Portugal!

Leendert de leeuw, 3-9-2012

Wij hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad,

super rustig ,prachtig uitzicht over de bergen maar toch ook zo weer bij het strand, overdag lekker snorkelen in de zee 's avonds heerlijk eten en drinken in Silves , maar ook vaak zat gewoon lekker een hele dag bij het huisje op een luchtbedje in het zwembad of terrein rijden in dit geweldige gebied, of de zon onder zien gaan op de hoogste bergtop , alleen op de wereld maar toch dicht bij alles, echt een geweldige plek die ik iedereen kan aanbevelen

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk afgelegen, en toch binnen 10min in stad

Leo de Puy, 6-6-2012

Voormalige boerderij, omgebouwd tot 2 appartementen. Hot tube met houtkachel, steenoven, zwembad van 8x4m. Heerlijk rustig zonder buren. Vloerverwarming en grote houtkachels. TV met satellietontvangst. Diverse vijvers op de 60ha grond. Veel vogels, kikkers. Klein paradijs. In half uur bij de vele stranden, rustig of druk alle keuzes te vinden.
Gereisd met partner in januari 2012

Sterrenkijken in de tuin van Sitio do Zebro

H.P. Prinse, 13-2-2012

Een uurtje rijden vanaf vliegveld Faro, het laatste stukje weg is even spannend en dan...

Stilte, uitzicht op het heuvelland en 's nachts een sterrenhemel zonder lucht- of lichtvervuiling.

Een landhuis in de stijl van het land met ruime kamers, liefdevol en compleet ingericht.

Tv met Nederlandse zenders, alles bij de hand als thuis.

Buiten een grote tafel onder een ruime luifel voor ontbijten, een glas wijn drinken, lezen of lekker niks doen. De sportieveling kan zich uitleven op pittige wandelingen.

Landgoed Zebro ligt ongeveer 20 km van de Algarvekust met gouden stranden, grillige rotsformaties en een keten van interessante stadjes als Silves, Lagos, Alvor. Alle met cultuur en... lekker eten. In een aangenaam klimaat.

Gereisd met partner in januari 2012

Rust in een onbedorven natuur!

Theo, 4-12-2011

Houd je van rust en natuur, maar wel de kust nabij: Vakantiehuis Sitio do Zebro is the place to be!

Het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien, comfortabel en gezellig. Buiten is er een buitenkeuken, overdekt terras en zelfs een hot tub. Rondom het vakantiehuis, ongerepte natuur en prachtige vergezichten. Lezend in mijn boek werd ik "opgeschrikt"door het geluid van een geitenhouder met zijn kudde.

Silves met zijn restaurants, grote supermarkt en koffiebars is nabij.

Wij zijn hier met vrienden geweest, een plekje om naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2011

Droomplek

Hans van Vliet, 18-11-2011

Een fantastische week gehad in een waanzinnig mooie omgeving. Waren zelf ooit in het bezit van een leuk huis in Estorninhos. Daar was de omgeving mooi, maar hier is het nog veel mooier en oorspronkelijker. Veel minder bebouwd en is de Algarve nog zoals deze hoort te zijn. De absolute rust wordt alleen verbroken door de krekels, kikkers, vogels of de geitenhoeder die zijn geiten laat grazen. 's Avonds op weg naar het huis werd ons pad gekruist door een groepje wilde zwijnen. Pa, ma en zes biggetjes!

De Madrono struiken hingen vol met vruchten en werden geplukt om de drank van te stoken. Kurkeiken, olijfbomen, sinasappelen, citroenen, lavendel en de eucalyptus bomen te veel om op te noemen.

Het huis is zeer comfortabel, vloerverwarming, open haard, zeer goede bedden, mooie keuken met uitgebreide inventaris, en bovenal erg sfeervol in Portugeese stijl. Buiten is een houtgestookte hottube en een barbeque.

Gereisd met vrienden in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sitio do Zebro in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sitio do Zebro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sitio do Zebro scoort een 8.97 uit 10 op basis van 12 reviews.