Appartement Quinta da figueirinha

Quinta da figueirinha

1 review over Appartement Quinta da figueirinha in het Nederlands

Voor natuurliefhebbers

patrick, 27-12-2012

Na enkele drukke dagen in Praia da Rocha waren we wat blij om deze quinta nabij Silves te vinden. Silves zelf is al een heel leuk stadje, via een zandweggetje bereiken we het uitgestrekte domein. De eigenaar is een polyglot/Duitser die ons heel informatief verwelkomd. Hij kweekt diverse tropische en andere bomen en struiken en vertelt er heel gepassioneerd over. De appartementen zijn redelijk oud, maar wel heel proper en met alle bnodige voorzieningen. We hielden van de landelijke sfeer. In tegenstelling tot vele andere quintas en dergelijke lgiesformules appreciëerden we hier de authenticiteit. Niet te gepolijst en echt een natuurgevoel. De piratenavond in het nabij gelegen barretje vonden we dan weer minder passen in het kader. We zouden hier beslist toch nog weer willen terug komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da figueirinha in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da figueirinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta da figueirinha scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.