Bed and Breakfast Casa Grande Vale ****

Bed and Breakfast Casa Grande Vale
Casa Grande Vale
9,5

237 reviews over Bed and Breakfast Casa Grande Vale in het Nederlands

Een hele goede b&b op een mooie, rustige locatie.

Truus Demoet, 28-9-2017

Prima kamer met lekker, breed bed en eigen terras. Iedere ochtend heerlijk uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijke eigenaar, relaxte sfeer.

Prachtige B&B.

Nico en Jessika, 28-9-2017

Prachtige omgeving. Niet ver van de bezienswaardigheden in de buurt. Tevens een leuke plek om diverse wandelingen te doen.

Een heerlijk ontbijt werd door Marc gemaakt. Elke dag iets anders !

Marc geeft je voldoende info over de mogelijkheden in de streek, een zeer uitgebreide infobrochure is van bijna elke stad voorhande.

Gereisd met partner in september 2017

Superbe villa in landelijke omgeving

Ralph Thomas, 27-9-2017

Fantastische villa met zeer goed aangelegde tuinen. Gevoel van weldaad en luxe. Zwembad en zitjes in de schaduw. Zeer gastvrij en enorme aandacht voor het ontbijt, dat elke dag wisselde van samenstelling ! Chapeau. Casa Grande Vale is echt zo'n villa waarvan je hoopt, dat dit je eigen bezit is, waar je vrienden en familie kunt verwennen. Een volgende keer Algarve betekent ook weer, een verblijf in Casa Grande Vale. Wij komen graag terug

Aanrader

C. B., 26-9-2017

Casa Grande Vale is een aanrader. Mooie locatie, lekker ontbijt en uitstekende service. Bij aankomst krijg je heel wat informatie over de streek en de mogelijke uitstappen, heel aangenaam.

Paradijsje

M. Carou, 17-9-2017

Marc weet het zijn gasten goed naar de zin te maken. Casa Grande Vale is centraal gelegen in de Algarve en met de auto kun je de omgeving prima verkennen. Het lijstje met bezienswaardigheden dat Marc beschikbaar stelt is hierbij een prima hulpmiddel en de aangeraden restaurants zijn stuk voor stuk fantastisch; we hebben zonder uitzondering elke dag ontzettend lekker gegeten (waarbij de start met het ontbijt van Marc meteen de juiste toon zette).

Coach, 19-8-2017

De zorg van Marc is fenomenaal.

Hij heeft een hart voor zijn gasten.

Warm, met aandacht en humor.

Het ontbijt is meer dan uitstekend, zo is ook de ligging van de B&B.

Je kunt makkelijk uitstapjes maken of de hele dag aan het zwembad liggen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische B&B in een prachtige omgeving.

Christophe Virginie en Rune, 16-8-2017

Een ideale plek om tot rust te komen, en toch niet ver van de zee en tal van bezienswaardigheden.

Marc heeft ons heel vriendelijk ontvangen in de al late avond en we kregen onmiddellijk iets aangeboden om te drinken. Toen we de kamer zagen, wisten we al dat we goed zaten, meer konden we nog niet zien in het donker. S'morgens kwamen we wakker met een enorm mooi zicht op de vallei vanuit onze kamer. Iedere nacht hebben we dan geslapen met de ramen volledig open, echt zalig.

Prachtige, maar vooral lekkere ontbijten met veel liefde klaar gemaakt door Marc.

Iedere dag iets anders, zelfs de smoothie en heerlijk vers geperst fruitsap. Prachtig zwembad in een zeer mooie en perfect onderhouden tuin. Er is veel energie gestoken in het mapje met bezienswaardigheden en de weetjes over Portugal, heel gemakkelijk. Marc had ook onze huurwagen geregeld, moesten niet wachten, konden onmiddellijk vertrekken.

Wij komen hier zeker terug en raden deze B&B aan iedereen aan.

Bedankt Marc en zeker tot weerziens.

Christophe, Virginie en Rune.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke week gehad

Rob, Saskia & Tim Pasma, 12-8-2017

Centrale ligging, heerlijk zwembad met terras, goede bedden, prima ontbijt, uitstekende douche. Vanuit de B&B van Marc kun je eigenlijk binnen een uur op elke plek in de Algarve komen. Ideaal, want je zit niet in de drukte van plaatsen zoals Albufeira.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie rustig gelegen B&B

Sophie, 31-7-2017

Heerlijke B&B, fantastische gastheer....heerlijk zwembad, super gezellig heel rustig, prachtige omgeving!!

Ontbijd is fantastisch en uitgebreid, het is zalig vertroevenbij Marc! Zeker een aanrader 😆 Mooie tuin en kamers, alles is netjes onderhouden. Een oase van rust...met hart en ziel uitgebaten.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige locatie met een uitstekende gastheer.

Bart, Els en Bieke, 31-7-2017

Zowel de locatie, het verblijf als de gastheer waren uitstekend.

Casa Grande Vale is een prima onderhouden B&B, centraal gelegen in de Algarve van waaruit de volledige streek met de wagen te verkennen is.

Het mapje "Tips voor trips", aangeboden door het huis, was daarvoor een echte meerwaarde.

Het uitgebreide ontbijt werd elke dag weer met veel overgave klaar gemaakt door de gastheer. Vooral met de extra "hapjes" kwam Marc steeds weer verrassend uit de hoek.

Na een daguitstap was een verfrissende duik in het goed onderhouden zwembad steeds welkom.

Een echte aanrader in het algemeen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Grande Vale in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Grande Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Grande Vale scoort een 9.54 uit 10 op basis van 238 reviews.