9,6

Uitstekend

232 reviews over BedAndBreakfast Casa Grande Vale in het Nederlands

Coach, 19-8-2017

De zorg van Marc is fenomenaal.

Hij heeft een hart voor zijn gasten.

Warm, met aandacht en humor.

Het ontbijt is meer dan uitstekend, zo is ook de ligging van de B&B.

Je kunt makkelijk uitstapjes maken of de hele dag aan het zwembad liggen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische B&B in een prachtige omgeving.

Christophe Virginie en Rune, 16-8-2017

Een ideale plek om tot rust te komen, en toch niet ver van de zee en tal van bezienswaardigheden.

Marc heeft ons heel vriendelijk ontvangen in de al late avond en we kregen onmiddellijk iets aangeboden om te drinken. Toen we de kamer zagen, wisten we al dat we goed zaten, meer konden we nog niet zien in het donker. S'morgens kwamen we wakker met een enorm mooi zicht op de vallei vanuit onze kamer. Iedere nacht hebben we dan geslapen met de ramen volledig open, echt zalig.

Prachtige, maar vooral lekkere ontbijten met veel liefde klaar gemaakt door Marc.

Iedere dag iets anders, zelfs de smoothie en heerlijk vers geperst fruitsap. Prachtig zwembad in een zeer mooie en perfect onderhouden tuin. Er is veel energie gestoken in het mapje met bezienswaardigheden en de weetjes over Portugal, heel gemakkelijk. Marc had ook onze huurwagen geregeld, moesten niet wachten, konden onmiddellijk vertrekken.

Wij komen hier zeker terug en raden deze B&B aan iedereen aan.

Bedankt Marc en zeker tot weerziens.

Christophe, Virginie en Rune.

Heerlijke week gehad

Rob, Saskia & Tim Pasma, 12-8-2017

Centrale ligging, heerlijk zwembad met terras, goede bedden, prima ontbijt, uitstekende douche. Vanuit de B&B van Marc kun je eigenlijk binnen een uur op elke plek in de Algarve komen. Ideaal, want je zit niet in de drukte van plaatsen zoals Albufeira.

Mooie rustig gelegen B&B

Sophie, 31-7-2017

Heerlijke B&B, fantastische gastheer....heerlijk zwembad, super gezellig heel rustig, prachtige omgeving!!

Ontbijd is fantastisch en uitgebreid, het is zalig vertroevenbij Marc! Zeker een aanrader 😆 Mooie tuin en kamers, alles is netjes onderhouden. Een oase van rust...met hart en ziel uitgebaten.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige locatie met een uitstekende gastheer.

Bart, Els en Bieke, 31-7-2017

Zowel de locatie, het verblijf als de gastheer waren uitstekend.

Casa Grande Vale is een prima onderhouden B&B, centraal gelegen in de Algarve van waaruit de volledige streek met de wagen te verkennen is.

Het mapje "Tips voor trips", aangeboden door het huis, was daarvoor een echte meerwaarde.

Het uitgebreide ontbijt werd elke dag weer met veel overgave klaar gemaakt door de gastheer. Vooral met de extra "hapjes" kwam Marc steeds weer verrassend uit de hoek.

Na een daguitstap was een verfrissende duik in het goed onderhouden zwembad steeds welkom.

Een echte aanrader in het algemeen.

Gereisd familie in juli 2017

Perfecte en vriendelijke locatie voor de vakantie

Dupper, 26-7-2017

Het ontbijt is echt extreem goed. Elke dag wordt er weer iets anders klaar gemaakt waaruit je kan kiezen. Het is iets waar de eigenaar veel energie in steekt. De kamers zijn allemaal verschillend en zeer leuk en gezellig ingericht. Maar bovenal alles is heel schoon.

De ligging is prima ten opzichte van diverse plekken waar je heen kan gaan, maar je bent wel weg van de drukte.

Fantastische plek

Yvonne schellevis, 17-7-2017

Centraal gelegen vandaar uit mooie tripjes te maken door de Algarve van oost naar west of vice versa
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig...!!

Koen, Christel en Thomas, 12-7-2017

8 dagen verbleven in deze fantastische B&B. Alles superverzorgd : topontbijt elke morgen met veel liefde klaargemaakt door de gastheer, stijlvol ingerichte kamers, mooi zwembad, mooie buitenkeuken en originele sunset lounge. Dit alles aangevuld met een handig "tips voor trips" mapje over de streek en restaurants in de buurt. Kortom: 5 sterren waard!
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk relaxen in prachtige omgeving

Eddy en Monique - Zonhoven, 10-7-2017

Verblijf eind juni: zeer warm. Mooie kamers, zeer proper. Fantastisch ontbijt in tapasstijl: vers, elke dag iets anders. Handig mapje met alle mogelijke routes over heel de Algarve. Zeer goede aanbevelingen voor restaurants in de buurt. (Huur)auto wel noodzakelijk! Gezellige gastheer die lekker kan koken. Heerlijk fruit in eigen tuin. Rust gegarandeerd.

Twee kleine minpuntjes: geen afdak om de auto onder te plaatsen. Ventilator in de kamer boven bed zorgt voor veel tocht (en zonder niet aan te raden owv hoge temperaturen).

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische lokatie

Teus en Ina, 20-6-2017

Uitstekend ontbijt, goed schoongemaakt, mooi zwembad.

Ondanks de toezegging door Marc niets geregeld voor glutenvrij ontbijt. Is wel opgelost door beheerdersechtpaar Lize en Francisco

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Grande Vale in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Grande Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Grande Vale scoort een 9.55 uit 10 op basis van 233 reviews.