Camping Quinta Odelouca **

Camping Quinta Odelouca
Quinta Odelouca
9,1

134 reviews over Camping Quinta Odelouca in het Nederlands

Fantastisch en met pijn in het hart weer weg!

Henk en Jeannette, 31-7-2017

Alles prima! Sanitair, camping, uitzicht, ligging, zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen dingen die niet goed waren.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig paradijsje !

Gerrit en Nel, 26-7-2017

Wij zijn voor de 7de keer in dit mooie paradijsje, voor ons is dit een van de mooiste campings van Portugal, weer een heerlijk verblijf gehad.

Je hebt een prachtig uitzicht op de heuvels om je heen waar je heerlijk kan wandelen.

Een prachtig zwembad!

Sanitair is altijd superschoon.

Thea en Bert wij hebben weer genoten, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Rustige plek

Sander, 24-7-2017

Nette camping. De route er naar toe is waardeloos en slecht voor je auto. De staanplaatsen zijn mooi en ruim. Je moet er echt heen gaan als je complete rust wil ervaren. Na half 11 mag je geen geluid meer maken. Gebrek aan gastvrijheid en sociaal tact bij de eigenaren. Verder prima verblijf gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige camping

Hans en Ans de Vrind, 4-7-2017

Wij verbleven bijna 3 weken op camping Quinta de Odelouca. Het is een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Bert en Thea doen er alles aan om het naar je zin te maken. De plaatsen zijn ruim, het sanitair is uitstekend en wordt zeer goed schoon gehouden. De camping ligt in een prachtige vallei, waar je heerlijk kunt wandelen. Bij de receptie zijn beschreven wandelingen te krijgen, maar ook een rondje van een uur is prima te doen, allemaal vanaf de camping. De tweede week hebben we de auto gepakt en zijn we wat verder weg gaan wandelen, met name de wandeling over de Rocha da Pena is fantastisch. Ook de Algarve-stranden zijn binnen een half uur rijden bereikbaar. Je moet er alleen een rit van 4 km over een onverharde weg voor over hebben, maar dan kom je echt in een oase van rust.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk rustig kleine camping, prachtige plekken.

Albert Jansen, 27-6-2017

Goed geoutilleerd en keurig verzorgd zowel het terrein als het sanitair. Een heel rustig, prettige en ontspannen sfeer mede dankzij de campingeigenaren.

Gelegen in een rustig heuvelachtig gebied Mooie uitval basis voor wandel en (soms pittige) fietstochten.

Wij besloten, na jaren kamperen, voor het eerst langer dan een week op dezelfde camping te blijven.

Gereisd met partner in juni 2017

Goede camping

Paul en Marcella, 23-6-2017

Goede camping met ruime plekken. Beschrijving op internet klopt echter niet meer. Meertje is weg en ook wordt er voor de gasten niet meer gekookt. De laatste 5 kilometers naar de camping gaan over een heel slechte en heel stoffige weg. De auto en de caravan worden daar absoluut niet vrolijk van. Wanneer je dat er voor over hebt dan geniet je van rust bij een mooi zwembad in een prachtige omgeving. Klein puntje nog misschien...het aantal douches bij de heren is wat weinig.

Tom en Gea, 20-6-2017

Net terug van 3 weken verblijf op Quinta Odelouca. Prachtige camping met vriendelijke Nederlandse eigenaren. Bert en Thea doen er alles voor om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het sanitair is mooi en schoon. Mooie ruime plekken met een prachtig uitzicht. Met warm weer kan je lekker afkoelen in het zwembad. Op het terras is aan het einde van de middag een borrel uurtje met andere campinggasten. Altijd erg gezellig. We hebben een erg mooie en ontspannen vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

Rustig en een mooie omgeving

Henk, 27-9-2016

zorg voor een goede auto, het ligt aan een ruige zandweg.

Echt midden in de natuur en weg van al dagelijkse lawaai.

Gereisd met partner in september 2016

Een paradijs in de Algarve

Fam van Rijswijk, 16-9-2016

Na vele campings gezien te hebben kunnen wij met recht zeggen dat dit één van de beste of misschien wel de beste camping is die we bezocht hebben. Oase van rust, bijzonder mooi uitzicht en hele ruime plaatsen. De eigenaren, Thea en Bert hebben een paradijsje gecreëerd voor kampeerders en voor een bijzonder lage prijs mag je mee genieten. Zeer schoon en mooi sanitair. Voor normale prijzen kan je brood en kleine boodschapjes kopen. Tips voor uitstapjes en buiten de "tent" eten hebben Bert en Thea in overvloed. Een duidelijke map met informatie over de camping, de huisregels en de omgeving krijg je zolang je op de camping bent. Het zwembad met (lig)stoelen is zalig na een dagtrip door de Algarve. Er is bijzonder aandacht voor duurzaamheid, milieu en (drink)water. Wij hebben enorm genoten en vonden het jammer dat we verder moesten. Komen graag nog eens terug
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Mooi als uitvalsbasis, (te) strenge regels.

F. Vermeulen, 31-8-2016

De camping ligt in een rustig gebied, is mooi aangelegd en het huisje is ruim, schoon en houdt de warmte buiten.

Van daaruit kun je prima tochten maken naar de zuid- of westkust. ’s Avonds is het erg stil en koelt het lekker af.

Bert en Thea zijn erg met hygiëne en duurzaamheid begaan en zijn daarbij naar onze mening soms te streng naar kinderen.

Zwembadregels: Geen bommetje, niet duiken, geen eten en drinken, niet roken, geen gereserveerde ligstoelen, geen honden en katten, geen zwemflippers, geen luchtbed en geen bal.

Zwembad bevat zout water.

Een keer per ongeluk de regel overtreden en je wordt meteen door Bert terecht gewezen. Voor kinderen veel te streng. Je wordt bijna bang om leuk plezier te maken.

Andere regel (citaat): “Douchen is verplicht vóórdat u in het water gaat. Zorg dat uw zonnecrème-/olie het water niet kunnen vervuilen. Een oliefilm op het water vindt niemand prettig om in te zwemmen. Wacht liever 10 tot 20 minuten na het insmeren voordat u het water ingaat. Instrueer ook uw kinderen hiervoor.”

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Odelouca in São Marcos da Serra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Odelouca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Odelouca scoort een 9.05 uit 10 op basis van 153 reviews.