9,6

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Casal da Eira bij :

61 reviews over BedAndBreakfast Casal da Eira in het Nederlands

Super !

M§M België, 24-7-2017

We hebben genoten van ons verblijf bij Els, Bert en Keira .

We voelden ons thuis door hun gastvrijheid en spontaniteit . In deze ontspannen sfeer verliep het contact tussen de andere gasten ook zeer vlot.

Ook fijn dat we over een keuken konden beschikken.

Het enige minpunt was dat we na 10 dagen moesten vertrekken ! .

Gereisd met partner in juli 2017

Gewoon geweldig... of geweldig gewoon!

Bart Smeets, 14-7-2017

Als God in Frankrijk leeft, dan weet hij niet wat hij mist bij Els en Bert.

Van zodra je het poortje open doet, wordt je enthousiast begroet... door Kyra, de hond des huizes..

Even schrik je, maar dat is zo(o)ver als je merkt hoe lief en speels hij is.

Na het eerste contact met Els en Bert voel je je dadelijk thuis. Het uitbaten van een b &b is hen op het lijf geschreven!

Elke morgen opstaan met een lekker en gevarieerd ontbijt met vers geperst appelsiensap en door Els zelf gebakken cake, nuttige tips over de streek, uitstapjes, restaurantjes, ..., piekfijne kamers, verzorgd zwembad, ...

Kortom, wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Casal Da Eira!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Top B&B met een geweldig wandelarrangement

Betty, 11-6-2017

Deze B&B ligt iets noordelijk van Faro, de dorpjes zijn hier nig authentiek maar de zee is snel te bereiken. De Nederlandse eigenaren hebben hier een topprestatie geleverd: een heerlijke plek, smaakvol aangekleed, met veel zorg en aandacht. Voor ons was het wandelarrangement het grote pluspunt: vanaf aankomst tot vertrek alles goed geregeld. Vervoer naar de Via Algarviana, lunchpakketje mee, super wandelingen en na weer opgehaald te zijn, de rust van tuinen en zwembad. De kookkunst van Els, een glaasje wijn - het was een perfecte week!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Ontzettend genoten.

Aline Tjalma, 12-5-2017

Wandelarrangement was perfect, mooi huis, fijne kamers, prima eten en Els en Bert zijn bijzonder gastvrij.
Gereisd met partner in april 2017

Leuk en aangenaam verblijf

B van hese, 18-4-2017

Veel info over de streek, de restaurantjes enzovoort
Gereisd familie in april 2017

Elk jaar weer

Veldman, 4-4-2017

Een tot 2 keer per jaar reis ik af naar Portugal en logeer ik bij Bert en Els. Logeren?? Bert ?? Els ?? (Eigenaars). Jullie zullen wel denken ohh het is weer familie die een recensie schrijft. Niet eens maar zo voelt het wel als je weer komt. Mensen die zorgen dat jij het naar de zin hebt op hun B&B zonder aanwezig te zijn. Nieuwe eettentjes die je moet proberen. Het ontbijt dat elke ochtend weer net anders is. De fantastische stranden en de rust van de B&B s'avonds. Omgeving is geweldig en de drukte zoek je op ipv dat je er midden inzit. Bert en Els tot snel.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

FAntastisch

E. Miedema, 4-9-2016

geweldige gastvrijheid, lekker eten, goede ligging, aardige mensen, goede sfeer, gezellig
Gereisd met vrienden in januari 2015

Super, erg tevreden

m.themmen@kpnmail.nl, 4-9-2016

Als je van plan bent om veel te fietsen, houd er rekening mee dat het behoorlijk heuvelachtig is
Gereisd met vrienden in december 2015

Kwaliteit, sfeer en persoonlijke touch

J. van Haastert, 4-9-2016

Prima uitvalsbasis voor alles wat je wilt doen in de Algarve, in het hoogseizoen en daarbuiten. Fijne sfeer, mooie kamers, persoonlijke aandacht als je daar prijs op stelt.
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Fantastische plek met vriendelijke eigenaars

Roel Nieuwenhuis, 4-9-2016

Heerlijke vakantie gehad. Erg vriendelijke eigenaars en een prima ontbijt. De bed en breakfast ligt in een mooie omgeving.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casal da Eira in São Brás de Alportel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casal da Eira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casal da Eira scoort een 9.63 uit 10 op basis van 86 reviews.