Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Martinhal Resort***** bij :

4 reviews over Hotel Martinhal Resort in het Nederlands

mooi resort voor gezin!!

dianabuskens, 9-8-2013

In juli/augustus geweest met gezin. zaten in een bayhouse en dit is echt super luxe met alles erop en eraan. wij maakten gebruik van half pensioen en daardoor is je vakantie echt compleet. eten echt super, ontbijt echt iets om iedere ochtend naar uit te kijken. voor de kinderen in ieder restaurant een apart hoekje waar ze konden kleuren en bouwen. personeel super lief voor de kinderen, ze deden echt alles om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Wij vonden het alleen jammer dat als je op het strand op een bedje wilden gaan liggen hiervoor nog extra moest bij betalen, dit had wat ons betreft in de prijs mogen zitten, die best behoorlijk is..... maar dan krijg je er wel heel wat voor terug!! wellicht dat we hier in de toekomst nog eens naar terug gaan!!
Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk even weg

Tessa aan de Stegge, 25-6-2013

Martinhal is de perfecte plek om tot rust te komen en te genieten van de omliggende natuur. Het ligt midden in een National Park waar we hebben gewandeld en gefietst. Mijn favoriet was de Spa waar ze heerlijke behandelingen geven!
Gereisd zakelijk in januari 2013

Perfect

marjolein, 19-6-2013

Absoluut een aanrader. Algemene indruk is dat hier alles klopt van personeel tot inrichting, restaurants. Alles perfect. In de omgeving is er naar mijn mening niet zo veel te doen maar met twee jonge kinderen hadden we hier ook geen behoefte aan. Alles wat we nodig hadden was binnen handbereik. Wij verbleven in een Bay House. Perfect ingericht, alles aanwezig. Ruim en schoon. Ontzettend kindvriendelijk, ruime keuze aan zwembaden, eten voor kinderen in restaurants gezonde keuze, kinderopvang mogelijk. Ideaal is het 'plein' waar ouders een drankje kunnen doen met uitzicht op hun spelende kinderen. Goede supermarkt aanwezig met verse producten en op 5 auto minuten een grote supermakt.
Gereisd familie in juni 2013

Heerlijk resort

melis, 24-4-2013

Lekkere plek om de lente te proeven
Gereisd familie in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martinhal Resort in Sagres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martinhal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martinhal Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.