Appartement Urbamar ***

Matig

13 reviews over Appartement Urbamar in het Nederlands

onveilig en armoedig

Albert, 10-7-2009

Hier waren wij in juli 2003 maar hebben vooraf het nieuwe gedeelte geboekt vanwege de slechte berichten op sites. De service was niet goed: onvriendelijk maar toen men zag dat ik als alleenstaande ouder met 1 kind daar was kreeg ik opeens allemaal leuke reacties. Het plaatsje zelf heeft wel wat met z'n leuke boulevard en grote markt. De omgeving van het complex leek wel een getto met zwervers met grote honden.Hoorde van inbraken in dit complex. Zwembad was leeg in het oude gedeelte wel te gebruiken. Naar het plaatsje zou ik wel terug gaan maar naar dit complex (ook in sommige folders onder de naam King) ECHT nooit meer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

Dorothee en Wim, 22-10-2006

Maandag eind augustus aangekomen. Luiken dicht houden, anders wordt er ingebroken. Dat was direct al het advies. Schimmel in de kasten, appartement groot, maar muf. Tja, als alle luiken altijd dicht moeten blijven..... Volgende dag om 10:00 al ingebroken bij de buren, terwijl alles op slot zat. De volgende ochtend hadden andere buren "visite" om 06:00 's morgens in de slaapkamer waar de luiken dus wel open stonden. Overplaatsing naar een andere accomodatie aangevraagd. We kwamen in een flatgebouw van Portugezen terecht. Vakantie? Nou nee, continu angst om overvallen te worden. Armoedige omgeving in alle opzichten, hotel, receptie, restaurant, zwembad. Zigeunermarkt elke woensdag om je appartement heen, met alle sores die erbij horen. Absolute afrader dus, hier heb je géén vakantie!
    Gereisd anders in oktober 2006

Anneke, 4-10-2006

Zeer veel inbraken tijdens ons verblijf, slecht verlicht, hondenpoep vanwege de vele zwerfhonden die het terrein op kunnen. Het appartement zelf was riant qua ruimte (wij hadden een 2-k. app.) maar de accommodatie is geen aanrader
    Gereisd met partner in september 2006

Thea Willemsen, 24-9-2006

App.Urbamar bestaat uit verschillende complexen te boeken bij reisburo's en ook particulier.

Om de verschillende gebouwen te bereiken moet er een flinke klim gemaakt worden,dus niet voor een ieder toegangekelijk.In de periode dat wij er waren zijn er verschillende inbraken geweest gelukkig niet in ons app.

Tussen de verschillende gebouwen lopen erge nauwe steegjes en het is er erg slecht verlicht zodat overvallers in hun voordeel zijn .

Gelukkig waren wij met 4 pers.dat zal hen best afgeschrikt hebben,maar als we sávonds terug in ons app.kwamen voelden we ons niet veilig in die gangen.

Al met al wij vinden het geen aanrader app.Urbamar vanwege de veiligheid.

Gereisd familie in september 2006

ingrit bosman, 16-9-2006

urbamar is een appartementencomplex dat bestaat uit 4 verschillende complexen het is apsoluut niet veilig ,het is er gevaarlyk en je voelt je er niet gewenst dit is apsoluut niet wat ja van een vacantie verwacht. en dit allemaal voor 3 sterren . het is een apsolute afrader .
      Gereisd anders in september 2006

André en Jeanne, 11-10-2005

Aankomst 23 sept 2005, geweldadige overval in nacht van 25 op 26 september 2005. Weg van boulevard naar appartement wordt bewoond door lokale bevolking. Wij voelden ons zeer onveilig. Voor de Touroperator-medewerksters is geen draaiboek aanwezig om de mensen bij te staan. In de eerste weken van sept 2005 zouden er in de appartenmenten reeds drie keer zijn ingebroken. Voor ons dus absoluut GEEN AANRADER!!!!!!!!!
        Gereisd anders in oktober 2005

Mariska en Elsbeth, 24-8-2005

Tja, augustus 2005 in Urbamar geweest! Appartement in het nieuwe gedeelte en zag er inderdaad redelijk uit, maar dat is als je nog niet in bed gelegen hebt... de springveren staan in je rug! Personeel is ook niet veel waard, dame achter de receptie stelde niet veel voor! Restaurant was daarentegen wel gezellig! Alleen jammer dat we dan op het terrein van Urbamar (we liepen enkel van ons appartement naar het restaurant) overvallen werden, nogal hardhandig met slaan en schoppen! De gangetjes en steegjes over het terrein zijn veel te donker en dus absoluut niet veilig! Wij raden het absoluut af om hier heen te gaan!
          Gereisd anders in augustus 2005

Marja de Bruijn, 9-8-2005

Uitstekend. Geen klagen over de service. appartement werd keurig schoongehouden, 3 x per week. Alles aanwezig om zelf te koken. Zwembaden zijn goed. Leuk restaurant. Ideaal voor mensen die niet van herrie houden. Strand en centrum vlakbij, ook supermarkt (2 min.). Veel eettentjes, betaalbare prijzen. Een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2005

Welmoed en Hilly, 15-7-2005

Wij zijn vorig jaar augustus in Urbamar geweest.

Ons appartement was prima, we hadden een mooi uitzicht op het zwembad. Het is een stukje lopen naar het centrum en het strand, maar dat is prima te doen! Heerlijke eetgelegenheden en terrasjes voor een goede prijs!

Om echt uit te kunnen gaan kun je beter een andere plaats uitzoeken, want die zijn er bijna niet.

Jeepsafari is een aanrader!!

Gereisd anders in juli 2005

Erik en Bettine, 13-7-2005

Wij zijn in Juni/Juli 2005 geweest. Eerst een beetje benauwd vanwege de slechte reacties op deze site. Maar wij vonden het echt super. Iedereen was vriendelijk en het appartement was goed. Heel veel uitgaansgelegenheden waren er niet in het dorp zelf maar als je een stapvakantie wilt moet je ook naar mallorca gaan. Wij kunnen het iedereen aanraden, en willen zelf ook zeker nog een terug!!!
                Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Urbamar in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Urbamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Urbamar scoort een 5.38 uit 10 op basis van 13 reviews.