Appartement Kings ***

7,1

57 reviews over Appartement Kings in het Nederlands

Mooi appartement.

Rikie, 18-8-2015

De appartementen zijn erg ruim en schoon.

Er was een wasmachine aanwezig,met een droogrek.

Wij hadden 2 slaapkamers en ook 2 badkamers, wat een luxe.

Hier wil ik nog wel eens weer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima plek.

Giel, 31-3-2015

Wij verblijven hier in de wintermaanden en voelen ons volledig thuis. Vriendelijke mensen, volledige inrichting, wekelijkse schoonmaak door personeel.
Gereisd met partner in januari 2015

Niks mis mee

b.r, 8-10-2014

Prima verblijf in een tweekamer appartement. Kamer 22 met uitzicht op zee. Van al die negatieve berichten hebben wij totaal niks gemerkt. Aardige mensen.Echt niks mis mee.
Gereisd met partner in september 2014

Gewoon doen!

anja, 10-8-2014

Voor degene die zelfstandig wil zijn, en geen animatie nodig heeft, een perfect appartement!!

We vermoeden dat er een aantal particuliere appartementen zijn, oa tv schotels.

Beperkte openingstijd receptie. Vonden wij geen probleem.

Vriendelijke mensen van receptioniste tot kamermeisjes.

Groot appartement nr 26 aan de voorzijde gehad.

Ondanks geen airco, goed te doen.

Balkon met zitje en wasrek.Schoonmaak en wisselen handdoeken 2x per week.

kluisje te huur a 15 euro per week.

Zeer uitgebreide keukenspullen .incl wasmachine.

Ligging: twee straten ca 10 min. lopen naar het strand

ca 5 min lopen naar het busstation en de supermarkt.

op de hoek van het complex een bakker, waar je heerlijk koffie met zoet of hartig kunt eten.

In de directe omgeving diverse eetgelegenheden. Voor elk wat wils.

Tip; bezoek Faro en Loulé. Beide ca 30 min met de bus.

Gereisd met partner in juli 2014

Top vakantie!

Temmy, 5-9-2013

Naar idd de wilde verhalen gelezen hebben zijn wij ook naar app kings gegaan 2 jong volwassen! Wij hebben hier een top tijd gehad! Ziet er netjes verzorgd uit ruime app en alles is aanwezig, het ligt ook heel centraal bakkertje aan de app vast dus sochtends kun je meteen verse broodjes halen, strand en busstation op 5 min lopen bank en supermarkt 8 min lopen. Personeel is zeer behulpzaam warme mensen! En voor de prijs cker de moeite waard. Onze kamer werd 2 x in de week schoongemaakt en ook nieuwe handoeken. Ik heb me er totaal niet onveilig gevoeld en savonds ook geen last gehad van lawaai.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Ruim en rustig gelegen appartement.

Elizabeth, 7-8-2013

Na alle wilde en niet wilde verhalen gelezen te hebben,hebben wij als gezin met 2 pubers,het erg naar onze zin gehad,de eerste indruk was,ruime woonkamer 4bij 8mtr apparte keuken,met alles erin magnetron, oven, wasmachine grote slaapkamer grote badkamer,alles was keurig schoon,mooi groot balkon,wij hebben bij onze referentie gezegd zo hoog mogelijk en uitzicht op het zwembad.

het linnengoed werd 1x per week verschoond.de kamer 2x per week.tv had bvn zender en teletekst,wel handig kun je het nieuws in Ned.ontvange

Ook qua veiligheid voelde het goed,gewoon de metalen luiken dichtdoen,en met ingang van dit jaar is er een buitenbeveiliger vanaf s avonds 23.30 aanwezig,en huur gewoon een kluisje.Heel belangrijk!!! geen dronken lui s.nachts op straat en overlast van muziek,beetje van de boulevard

De mevr,die het verhuurt wil echt haar best voor je doen je kunt voor alle informatie goed bij haar terecht.Enigste nadeel: blaffende honden (diep in de nacht, zijn ze wel stil)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zeer Schoon En Gezelling

Leandro Provosk, 13-9-2012

Ik heb appartementen in Augustus in King´s veel zou dat De remitting vindentoen ik daar aankwam ik werd zeer goed ontvangen, werknemers super vriendelijk.

Wahneer dat nodig is iets wat ze heeft me geholpen.

Ten aanzien van appartementen waren groot en zeer schoon.

Hield van will power nog een back-up dit Jaar

Gereisd met vrienden in augustus 2012

onhulzend slecht

Wietske, 7-9-2012

onze algemene indruk was erg slecht! de receptie was eerst al niet te vinden, wanneer we bij de receptie waren was het overal maar erg rommelig en vies. Geen vriendelijke medewerkers, lakens mochten ook beter schoon waren vies. De omgeving van dit appartement was erg goed. Het appartement ligt dicht bij het boulevard,busstation,bakkerij.
    Gereisd met partner in augustus 2012

Nooit weer

lisanne, 1-9-2012

De eerste indruk van het gebouw was alles behalve goed. De receptie is van 9 tot 7 open en ligt aan de achterkant van het gebouw. Toen we in onze kamer aankwamen hadden we al meteen een paar dingen gezien. De fan die ooit aan het plafond in de slaapkamer hing is eraf gesloopt, het aanrecht lag in 4 stukken, bank was versleten plus kussens lakens en handdoeken waren smerig en werden maar 1x pw verschoond dus je ligt 8 dagen onder met zweet doordrenkte dekens. We trokken de kasten open om de kussens te zoeken (lagen namelijk niet op het bed). Kwamen we een gitaar, hondenbed en een handtas vol met nagellak tegen. Bleek dat er mensen wonen in de winter en die hun spullen daar laten liggen. Toch wel wat pluspunten: het ligt dicht aan het strand, supermarkt en busstation (ongeveer 200 meter). Dat was erg fijn. Ontzettend leuke boulevard met veel eettentjes. Hier kan je voor weinig geld erg goed eten. Quarteira zullen we zeker nog een keer doen maar niet dit hotel.
    Gereisd met partner in augustus 2012

een fantastische plek echt aan te bevelen.

h.lanjouw, 5-8-2011

wij hebben ons er prima vermaakt goed appartement met alles erop en eraan,schoon en netjes ,dicht bij de stad en het strand . zelfs een bakkerij bij het appartement. pak weg prima vakantie gehad .
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kings bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kings in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kings scoort een 7.14 uit 10 op basis van 59 reviews.