Hotel Gida ***

Gida

Onvoldoende

1 review over Hotel Gida in het Nederlands

Claudia, 10-9-2005

Slecht! Ronduit slecht! Geen woorden voor. Je denkt in eerste instantie dat ziet er leuk uit, maar dat is schijn.

Service is ook slecht. Wij kwamen in de avond aan en konden niets meer krijgen, niet eens iets te drinken. En het was nog hoogseizoen! Maar het complex was bijna leeg. Kamers smerig! Poep aan de bril, bruin water uit de kraan en in ons bed liepen mieren. De airco was verschrikkelijk oud en viel bijna uit elkaar. Ook onveilig. 1 nacht geslapen en de volgende ochtend vroeg direct vertrokken. We hebben ook veel te veel voor de kamer betaald, gewoon door de eigenaresse opgelicht met haar mooie praatjes. Ligt ook veel te ver van het strand en in de omgeving is niets te beleven.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gida in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gida scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.